Page 4 of 10
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 14/01/2012 12:54
by Sagrerenc
metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 14/01/2012 12:57
by victorcasta
Sagrerenc wrote:metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau...
En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
Estacions L4 adaptades a PMR
Posted: Saturday 14/01/2012 13:05
by Guigui
victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.
Re: Estacions L4 adaptades a PMR
Posted: Saturday 14/01/2012 15:10
by victorcasta
Guigui wrote:victorcasta wrote:En metro impossible perquè cap estació de l'L4 està adaptada...
Cap no, però no pas les que caldrien en el cas que ens ocupa.
No n'hi ha cap, perquè el desnivell entre el tren i l'andana no s'ha arreglat ni en les estacions remodelades.
PMR a l'L4
Posted: Saturday 14/01/2012 16:41
by Guigui
Ni a Maresme-Fòrum?
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 14/01/2012 17:13
by Fran-Ikarus
La Pau L4 no està adaptada?
L1 Sant Andreu->Clot, L2 Clot->La Pau, L4 La Pau->Guinardó|Hospital de Sant Pau
(sí, sí, una bogeria, completament d'acord)
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Saturday 14/01/2012 18:31
by victorcasta
El Maresme | Fòrum tampoc ho estava. A menys que durant els últims mesos hagin incorporat rampes metàliques, el pis del tren està per sobre del nivell de l'andana.
Back to topic!
Posted: Saturday 14/01/2012 19:15
by Guigui
Bé, aclarit el dubte de la gimcana alternativa per als usuaris del trajecte St. Andreu-Hospital de St. Pau, tornem al tema.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Sunday 15/01/2012 11:51
by metring
Sagrerenc wrote:metring wrote:Para acceder al Hospital de Sant Pau se entiende que determinados colectivos de avanzada edad y de movilidad reducida les resultará mucho más cómodo el autobús que no el metro a pesar de que éste disponga de ascensores.
Que algú m'expliqui com una PMR pot anar de Sant Andreu a Guinardó|Hospital de Sant Pau... Crec que ni Maragall, ni Urquinaona ni Verdaguer estan adaptades a PMR. L'altra opció seria baixar a Sant Pau|Dos de Maig, però cal salvar un desnivell de 30 metres: només apte per a escaladors.
Exacte, cap de les tres està adaptada. A veure si pensen abans de retallar!
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Sunday 15/01/2012 13:39
by Fran-Ikarus
Potser hagin "pensat" que, si perdies un 35, trigaves el mateix o menys amb la "gimcana" de Metro, que esperant el següent (lapidari)
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Sunday 15/01/2012 14:34
by Ecomobisostrans
TMB wrote:
- Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat!
Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Sunday 15/01/2012 14:52
by Ecomobisostrans
m.h.t. wrote:ACCIONS EN DEFENSA DE LA XARXA DE TRANSPORT PÚBLIC
La Bordeta es mobilitza pel bus que va al centre el diumenge
Hi han solucion fàcils i gratuïtes o molt barates (encara que serien més fàcils si tornessin a deixar el C/Gavà amb doble sentit, almenys pel bus):
Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.
Pel 115:
-El 109 els dies festius es podria convertir en 108 i fer Zona Franca-Est.Sants per La Bordeta (inclús tenint el final al CAP NUMANCIA)
Re: Informació ampliable
Posted: Monday 16/01/2012 16:39
by bitxofo
Guigui wrote:Ja posats, de la mateixa manera que indiquen ràtios de cobertura i subvenció per validació, també podrien fer una relació per àrea de responsabilitat de cada directiu, amb comptes de guanys i pèrdues.
Aquí tens un article prou revelador...
http://www.8tv.cat/8aldia/videos/invest ... va-de-tmb/
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Monday 16/01/2012 16:41
by bitxofo
Ecomobisostrans wrote:TMB wrote:
- Línia 105 (El Prat - Aeroport): registra una demanda escassa, de l'ordre de 100 viatgers/dia; per això té molt baixa cobertura, el 8,5%, i absorbeix una subvenció de 6,40 euros per validació; el trajecte es pot fer amb les línies 46 i 65
Bona alternativa, si senyor! Agafar el 46 de l'Aeroport fins a Bellvitge i allà el 65 fins al Prat!
Tot per no mencionar una línia d'una altra empresa que és l'alternativa de debò.
L'alternativa és el bus PR1 cada 30 minuts, però TMB no ho dirà perquè és un bus d'una altra companyia...
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Wednesday 18/01/2012 15:42
by Ecomobisostrans
Hi ha altres mesures que haurien sigut més efectives per reduir costos que deixar un munt de barris sense transport en diumenge, per exemple:
-D'octubre a abril el 64 podria acabar al Paral·lel, amb el 59, 57-157, 36, 17, etc. es cobreix prou be el Pg. Colom i la Barceloneta, a l'hivern no hi va tanta gent.
-Els diumenges el 74 es podria transformar en 174 i a partir de Mª Cristina seguir a Sants suplint el 70. No caldria posar més torns i es donaria servei a una zona que ho necessita i no a Zona Universitaria que te un munt de busos i el tramvia.
-Algunes línies molt llargues podrien ser express, per exemple el L94 i L95: Pl.Catalunya, Pl.Universitat, Pl.Espanya, Magoria, Gran Via2, Ikea, Hospital de Bellvitge, i d'allà ja totes (i fins i tot alguna mes de Baixbus, p.ex. dels parells L70-L72, L80-L81 i L86-L87 una de cada que faci totes les parades i l'altra express. I el 46 directe de Pl.Espanya a Hospital de Bellvitge.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Thursday 26/01/2012 9:13
by Fran-Ikarus
L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Wednesday 08/02/2012 17:03
by Ecomobisostrans
Una altra millora que estalviaria torns (o mantenint els mateixos milloraria la freqüència de les línies:
Intercanviar part del recorregut del 39 i el 55, de la següent manera:
El 39 pujar i baixar recte per Pg. St.Joan, i el 55 des pujar per Roger de Llúria-Rosselló-Pg.St.Joan (o si es pot encara millor per Pg.Gracia, Gran de Gracia i Trav.Gracia) i baixar per Providencia-Torrent de l'Olla-Pau Claris
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Wednesday 08/02/2012 20:50
by m.h.t.
Fran-Ikarus wrote:L'Associació de Veïns té previst reunir-se dimecres 1 de febrer, a les 19 h. (C/. Balari i Jubany 14, junt Pl. Orfila) per tractar sobre la supressió del pas per Sant Andreu de les línies B20 i B22, i també sobre la supressió de la 35. Convida a tots els interessats a assistir-hi.
Segons va informar en Miquel a
Autobuses BCN, aquesta reunió finalment va tenir lloc el passat dilluns dia 6.
Algú ens pot fer cinc cèntims de com va anar i si es va aconseguir una proposta ferma?
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Monday 20/02/2012 19:39
by Ecomobisostrans
Igual que s'ha fet a Badalona/Sta.Coloma s'hauria de fer a St.Andreu/Bon Pastor, com que ha arribat el metro reestructurar els autobusos i optimitzar recorreguts, per exemple:
11: Suprimir
26: Desde Pont del Treball seguir per Bda.Sagrera, Felip II Arnau d'Oms Pg:valldaura, Llucmajor i Roquetes (Tornada per Pg.Andreu Nin, Felip II i Garcilaso)
33: Prolongar fins a Bon Pastor
42: Ampliar frequencia
73: Deixar de fer la volta per Bon Pastor.
132: La meitat Prolongar per Pg.Torras i Bages, Pg. potosí i final al metro de Can Peixauet, l'altra meitat prolongar a Trinitat Vella (amb el nº 133)
B23: Ampliar frequencia (O prolongar B2 fins St.Andreu Comtal)
Pràcticament amb la mateixa quantitat de vehicles hi hauria un servei mes directe i concentrat allà on fa més falta.
Re: Servei a demanda o supressió de línies deficitàries
Posted: Wednesday 29/02/2012 14:28
by Busman
Ecomobisostrans wrote:
Pel 91:
-Prolongar el 141 fins La Bordeta. Inclus això es podria fer cada dia i treure el 91 amb el seu recorregut surrealista, passant els vehicles del 91 al 141, el troç Pl.Catalunya-Bordeta quedaria amb una freqüècia similar a la que te ara el 91, i la resta del 141 milloraria.
Jo aquesta te la compro, fa temps que jo mateix ho havia pensat. Si algun dia escrius a l'ATM amb aquesta proposta, compta amb la meva signatura.