Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
En aquestes fotos es veu una tercera via, on hi ha actualment el bar, a l'andana de la Línia 1 de Plaça Espanya....
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Has llegit el meu missatge, que queda a la pàgina anterior?
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Doncs així jo faria un túnel en 2 nivells (tipus Línia 9) amb dues vies per nivell, en el nivell actual hi anirien les vies de la Línia 1 de Metro, en el nivell inferior 1 o 2 vies per a FGC, només tindria parada a Plaça Universitat (aprofitant el nivell inferior de l'andana de la Línia 1) i Plaça Catalunya FGC.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Lo que vagi millor, si pot quedar ben be a dins millor, que només s'hagi d'agafar un ascensor i cap a dins!Adolescent barceloní wrote:Una cosa: dins del centre comercial? A què et refereixes, a fer una entrada a l'estació allà enmig de la plaça central del centre comercial? O fer-ho tipus "Las Arenas" (dins del centre comercial però fora... no sé si m'enteneu)?
Jo parlava del tram Pl.Espanya- Glòries, si ha d'anar fins a Besòs Mar pot anar-hi igualment.Adolescent barceloní wrote:I, a més, només voleu allargar la L8 fins a Glòries, i el PdI diu que la L8 ha d'arribar al 22@ i al Besòs tenint la terminal a Besòs Mar enllaçant amb la L4.
A més, està en projecte la línia que ha de passar per sota del Carmel...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Barrejant un desconeixement inmens de la xarxa actual i cap escrúpol per deixar milions d'usuaris sense servei durant un parell d'anys al tram més transitat de la línia amb més passatgers de l'àrea metropolitana, de pas estás condemnant el túnel d'ADIF que arriba a plaça Universitat des de Sants.uriol108 wrote:Doncs així jo faria un túnel en 2 nivells (tipus Línia 9) amb dues vies per nivell, en el nivell actual hi anirien les vies de la Línia 1 de Metro, en el nivell inferior 1 o 2 vies per a FGC, només tindria parada a Plaça Universitat (aprofitant el nivell inferior de l'andana de la Línia 1) i Plaça Catalunya FGC.
Se t'acudeix alguna de més grossa? No sé, fer la L1 en superfície de Mercat Nou a Universitat per poder donar-li el túnel de la L1 a FGC... Segur que si hi penses la trobes, tinc fe en tu.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
METRONSTEIN - 2
Segueixo amb la idea d'interconnectar línies de FGC amb línies de metro per aconseguir:
- Donar continuïtat a FGC, tant a Catalunya com Espanya
- Donar el màxim d'enllaços a FGC
- Integrar actuals ramals de L4
- No passar per sota d'edificis
A més, afegeixo com a criteri que no es poden fer obres a plaça Catalunya, atesa la complexitat que tindrien, i l'impacte turístico-econòmic-social de tenir la plaça "empantenagada" per dir-ho en paraules dels nostres polítics.
En concret la proposta és:
- FGC Baix Llobregat
--- Donar-li continuïtat per L3 entre Espanya i Catalunya (enllaç 150m)
--- Després de Catalunya, la L3 enllaça amb l'actual L4 a Pg.de Gràcia, i té continuïtat en tot el ramal nord de L4 (túnel per creuar les actuals línies L3 i L4)
- FGC Vallès
--- Per donar-li continuïtat, la proposta és desviar la línia de Balmes per València, fins Pg. de Gràcia (350m)
--- A Pg.de Gràcia es fa una nova estació entre les actuals de L4 i L3, i s'enllaça amb el túnel de L4 en direcció sud (nova estació i 260m)
- L3
--- Es pot aturar a Pg.de Gràcia, però en una segona fase la proposta seria desviar la línia per Consell de Cent fins Balmes, on reprendria l'actual línia de FGC (350m)
Com el tema queda complicat, he fet un parell de plànols
El primer és la distribució actual d'estacions El segon és la proposta. En taronja la nova línia FGC Vallès i en blau la nova línia FGC Baix Llobregat (ja sé que són els colors de L9 i L10, però no en tenia d'altres a mà) Avantatges
- A la nova estació de Pg.de Gràcia, FGC Vallès connecta amb Renfe, L2, L3 i FGC Llobregat
- FGC Llobregat connecta amb Renfe tant a Catalunya com Pg.de Gràcia, i connecta amb FGC Vallès a Pg.de Gràcia.
- Continuïtat absoluta de FGC Vallès i FGC Llobregat, i integració dels ramals de L4 amb la resta de la xarxa
- La continuació de L3 des de Pg.de Gràcia a Catalunya permet mantenir la connexió L3 amb L1 i Renfe a Catalunya
- L'actual túnel de FGC a Balmes entre València i Consell de Cent queda lliure com a cua de maniobres i aparcador de trens, disponible tant per les línies de FGC Vallès com L3 (si es continua fins a Catalunya)
- No es fan obres a plaça Catalunya, i es podrien fer per fases per generar el mínim d'afectació.
Inconvenients
- Les corbes de 90 graus Balmes-València i València-Pg.de Gràcia són un problema, fins i tot comptant amb els xamfrans de l'Eixample, i preveient que es desdoblaran els túnels a l'estil de l'actua L2 quan arriba a Gran Via
- Igualment en les dues corbes de L3: Pg.de Gràcia-Consell de Cent i Consell de Cent-Balmes
- FGC Vallès no connecta directament amb plaça Catalunya. Aquí caldria aprofitar la proximitat dels intercanviadors de Pg.de Gràcia amb Catalunya, i d'Urquinaona amb Catalunya, per permetre l'enllaç.
- Hi ha algun que altre pàrking per la zona... i queda pendent mirar les cotes dels diferents túnels, però no hauria de ser molt problema, perquè els túnels d'enllaç són prou llargs per superar els desnivells.
- Donar continuïtat a FGC, tant a Catalunya com Espanya
- Donar el màxim d'enllaços a FGC
- Integrar actuals ramals de L4
- No passar per sota d'edificis
A més, afegeixo com a criteri que no es poden fer obres a plaça Catalunya, atesa la complexitat que tindrien, i l'impacte turístico-econòmic-social de tenir la plaça "empantenagada" per dir-ho en paraules dels nostres polítics.
En concret la proposta és:
- FGC Baix Llobregat
--- Donar-li continuïtat per L3 entre Espanya i Catalunya (enllaç 150m)
--- Després de Catalunya, la L3 enllaça amb l'actual L4 a Pg.de Gràcia, i té continuïtat en tot el ramal nord de L4 (túnel per creuar les actuals línies L3 i L4)
- FGC Vallès
--- Per donar-li continuïtat, la proposta és desviar la línia de Balmes per València, fins Pg. de Gràcia (350m)
--- A Pg.de Gràcia es fa una nova estació entre les actuals de L4 i L3, i s'enllaça amb el túnel de L4 en direcció sud (nova estació i 260m)
- L3
--- Es pot aturar a Pg.de Gràcia, però en una segona fase la proposta seria desviar la línia per Consell de Cent fins Balmes, on reprendria l'actual línia de FGC (350m)
Com el tema queda complicat, he fet un parell de plànols
El primer és la distribució actual d'estacions El segon és la proposta. En taronja la nova línia FGC Vallès i en blau la nova línia FGC Baix Llobregat (ja sé que són els colors de L9 i L10, però no en tenia d'altres a mà) Avantatges
- A la nova estació de Pg.de Gràcia, FGC Vallès connecta amb Renfe, L2, L3 i FGC Llobregat
- FGC Llobregat connecta amb Renfe tant a Catalunya com Pg.de Gràcia, i connecta amb FGC Vallès a Pg.de Gràcia.
- Continuïtat absoluta de FGC Vallès i FGC Llobregat, i integració dels ramals de L4 amb la resta de la xarxa
- La continuació de L3 des de Pg.de Gràcia a Catalunya permet mantenir la connexió L3 amb L1 i Renfe a Catalunya
- L'actual túnel de FGC a Balmes entre València i Consell de Cent queda lliure com a cua de maniobres i aparcador de trens, disponible tant per les línies de FGC Vallès com L3 (si es continua fins a Catalunya)
- No es fan obres a plaça Catalunya, i es podrien fer per fases per generar el mínim d'afectació.
Inconvenients
- Les corbes de 90 graus Balmes-València i València-Pg.de Gràcia són un problema, fins i tot comptant amb els xamfrans de l'Eixample, i preveient que es desdoblaran els túnels a l'estil de l'actua L2 quan arriba a Gran Via
- Igualment en les dues corbes de L3: Pg.de Gràcia-Consell de Cent i Consell de Cent-Balmes
- FGC Vallès no connecta directament amb plaça Catalunya. Aquí caldria aprofitar la proximitat dels intercanviadors de Pg.de Gràcia amb Catalunya, i d'Urquinaona amb Catalunya, per permetre l'enllaç.
- Hi ha algun que altre pàrking per la zona... i queda pendent mirar les cotes dels diferents túnels, però no hauria de ser molt problema, perquè els túnels d'enllaç són prou llargs per superar els desnivells.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Visió de conjunt
Jo no entenc la dèria d'unir les dues xarxes d'FGC, ja que no tindria pràcticament cap efecte positiu en la xarxa en general, considerant que els eixos del Llobregat i del Vallès formen una V.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Aquesta proposta què tal aniria?
Fer una nova línia d'FGC que vagi des de Rubí baixant a Sant Cugat i anant fins a Martorell, aprofitant les vies de l'R8 de Rodalies o fent-ne de noves.
Si la cosa funciona, es podria allargar fins a Vilafranca, baixant des de Martorell fins a Can Ros o Molí Nou i fent una via nova fins a Vilafranca.
La cosa quedaria així:
PLANTEJAMENT 1
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Molins de Rei
El Papiol
Castellbisbal
MARTORELL (terminal)
PLANTEJAMENT 2
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Quatre Camins
CAN ROS (terminal)
PLANTEJAMENT 3
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Quatre Camins
Can Ros
Sant Vicenç dels Horts
Santa Coloma de Cervelló
Colònia Güell
MOLÍ NOU | CIUTAT COOPERATIVA (terminal)
PLANTEJAMENT 4
El mateix que el plantejament 3 però perllongant la línia fins a Vilafranca.
Fer una nova línia d'FGC que vagi des de Rubí baixant a Sant Cugat i anant fins a Martorell, aprofitant les vies de l'R8 de Rodalies o fent-ne de noves.
Si la cosa funciona, es podria allargar fins a Vilafranca, baixant des de Martorell fins a Can Ros o Molí Nou i fent una via nova fins a Vilafranca.
La cosa quedaria així:
PLANTEJAMENT 1
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Molins de Rei
El Papiol
Castellbisbal
MARTORELL (terminal)
PLANTEJAMENT 2
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Quatre Camins
CAN ROS (terminal)
PLANTEJAMENT 3
RUBÍ (terminal)
Hospital General
Mira-sol
Sant Cugat
alguna estació si pot ser entre Sant Cugat i Sant Just
Sant Just Desvern
Sant Feliu de Llobregat
Quatre Camins
Can Ros
Sant Vicenç dels Horts
Santa Coloma de Cervelló
Colònia Güell
MOLÍ NOU | CIUTAT COOPERATIVA (terminal)
PLANTEJAMENT 4
El mateix que el plantejament 3 però perllongant la línia fins a Vilafranca.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Si ja estan unides!
En realitat sí que estan unides les dues xarxes: metro, rodalies a Barcelona i R8 per Rubí i Martorell
Es podria explotar l'R8 de Rodalies conjuntament amb FGC; si totes dues empreses són de la Generalitat...
Es podria explotar l'R8 de Rodalies conjuntament amb FGC; si totes dues empreses són de la Generalitat...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Jo trobaria lògic allargar la línia FGC-Llobregat sota el passeig sudest de la Gran Via fins a la cantonada del carrer Aribau, just a la plaça Universitat. Tot i que no sé quin cost tindria construir aquest nou túnel (duplicant el de la L1 del metro) ni si es justificaria econòmicament amb un significatiu increment de viatgers de la línia FGC-Llobregat. De tota manera, crec que la xarxa de FGC, ara mateix, te altres prioritats.
Potser millorant els fluxos de vianants als passadissos sota la plaça Espanya entre FGC-Llobregat i el metro, tant cap i des de la L1 com cap i des de la L3, n'hi hauria prou.
Salut !!
Potser millorant els fluxos de vianants als passadissos sota la plaça Espanya entre FGC-Llobregat i el metro, tant cap i des de la L1 com cap i des de la L3, n'hi hauria prou.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No és un dogma de fe
Si us plau: no es tracta de voler forçar la màquina a base de propostes d'unir les dues xarxes d'FGC, perquè aquesta no és una finalitat en si mateixa, sinó de veure com la respectiva ampliació s'integraria de la millor manera possible en la xarxa ferroviària metropolitana. Dit d'una altra manera: no unir les dues línies també és una opció perfectament lícita.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
No fa falta unir les dues xarxes perquè, com ja he dit, en realitat ho estan per moltíssims llocs. A més, Rodalies i FGC són totes dues de la Generalitat i Rodalies ja enllaça amb FGC en molts punts.
A unes males, que creïn un Rodalies entre Catalunya i Bellvitge, jo què sé... El més adient és unir les dues xarxes a través de l'R8 de Rodalies. Per tant, ja ho estan. Sinó, una línia d'FGC que vagi des d'una xarxa a una altra per la via de l'R8 o per a prop per no haver de fer moltes obres. Clar que això depèn de l'ample de la via de l'R8 i la d'FGC...
Però, atenció, pensem que estem en crisi... Això, per una altra part podria esperar... A més, si Barcelona ja sembla un colador... (i sinó fixeu-vos en la L10 a Zona Franca que ha d'anar per un viaducte).
Una altra idea que se m'acut, aquesta ja disparatada, unir Catalunya i Espanya amb una línia d'FGC que es pugui allargar fins a altres llocs com Sant Adrià, Besòs, La Mina o Poblenou; això es podria fer tunelant a 100 metres o menys de profunditat i fent una infraestructura tipus L9-L10.
Clar que aquesta idea és ja "impossiblement" impossible...
Bé, doncs el que dic, que o mitjançant l'R8 de Rodalies o deixant-ho per més endavant...
La idea de Oriolx és bona, però això comportaria un cacau impressionant a Barcelona i als plànols, crec jo...
A unes males, que creïn un Rodalies entre Catalunya i Bellvitge, jo què sé... El més adient és unir les dues xarxes a través de l'R8 de Rodalies. Per tant, ja ho estan. Sinó, una línia d'FGC que vagi des d'una xarxa a una altra per la via de l'R8 o per a prop per no haver de fer moltes obres. Clar que això depèn de l'ample de la via de l'R8 i la d'FGC...
Però, atenció, pensem que estem en crisi... Això, per una altra part podria esperar... A més, si Barcelona ja sembla un colador... (i sinó fixeu-vos en la L10 a Zona Franca que ha d'anar per un viaducte).
Una altra idea que se m'acut, aquesta ja disparatada, unir Catalunya i Espanya amb una línia d'FGC que es pugui allargar fins a altres llocs com Sant Adrià, Besòs, La Mina o Poblenou; això es podria fer tunelant a 100 metres o menys de profunditat i fent una infraestructura tipus L9-L10.
Clar que aquesta idea és ja "impossiblement" impossible...
Bé, doncs el que dic, que o mitjançant l'R8 de Rodalies o deixant-ho per més endavant...
La idea de Oriolx és bona, però això comportaria un cacau impressionant a Barcelona i als plànols, crec jo...
I no pot ser que sigui una línia nova o alguna cosa? No sé, una línia nova o alguna cosa per l'estil...Guigui wrote:Una cua de maniobres serveix per això, per a fer les maniobres d'inversió de marxa i que interfereixi com menys millor amb el trànsit ferroviari. I ja em diràs a qui se li acudiria fer una cosa d'aquestes foradant uns quants quilòmetres de subsòl en ple centre de Barcelona.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Definició, si us plau!
Aleshores, en què quedem? Tens alguna idea definida sobre el tema o estàs llançant globus sonda a la babalà, a veure si n'hi ha algun que agradi a la parròquia?Adolescent barceloní wrote:No fa falta unir les dues xarxes perquè, com ja he dit, en realitat ho estan per moltíssims llocs. A més, Rodalies i FGC són totes dues de la Generalitat i Rodalies ja enllaça amb FGC en molts punts.
A unes males, que creïn un Rodalies entre Catalunya i Bellvitge, jo què sé... El més adient és unir les dues xarxes a través de l'R8 de Rodalies. Per tant, ja ho estan. Sinó, una línia d'FGC que vagi des d'una xarxa a una altra per la via de l'R8 o per a prop per no haver de fer moltes obres. Clar que això depèn de l'ample de la via de l'R8 i la d'FGC...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
No ho sé ni jo... Tinc vàries idees, com ja has vist, però no sé per quina decantar-me. El més adient seria fer el que he dit al meu missatge aquell llarg dels plantejaments, però d'aquí a uns anys i fent-ho amb calma perquè no corre pressa crec jo.Guigui wrote:Aleshores, en què quedem? Tens alguna idea definida sobre el tema o estàs llançant globus sonda a la babalà, a veure si n'hi ha algun que agradi a la parròquia?
Alternatives n'hi ha moltes, com hem pogut veure. Jo no ficaria més túnels per Pl.Catalunya, perquè allò és un colador. Però fer-ho com jo dic o com altres diuen està millor.
Ara que ho penso: el PdI diu que la L8 quan es perllongui ha d'unir-les totes dues; no sé si algú hi ha caigut... Però clar que el PdI, ja ens en podem refiar...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Fer tot això?
Exactament, què? Perquè has deixat anar tantes idees com missatges...Adolescent barceloní wrote:El més adient seria fer el que he dit al meu missatge aquell llarg dels plantejaments [...]
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Doncs fer el PLANTEJAMENT 1 i poc a poc anar evolucionant... O escollir-ne un, no sé...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Lluita1714
- N9
- Posts: 1964
- Joined: Wednesday 31/12/2008 13:52
- Location: Aigüestoses
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
No oblidem la línia Orbital Ferroviària que ja està en marxa, si és que no ha caigut ja en el forat de diners on tantes obres han caigut.
Quan proposeu un túnel, proveu de solucionar més o menys el nus ferroviari de Plaça Espanya amb el túnel de cotxes... no és tan fàcil!
Tot plegat, no seria més propi del fil de propostes?
Quan proposeu un túnel, proveu de solucionar més o menys el nus ferroviari de Plaça Espanya amb el túnel de cotxes... no és tan fàcil!
Tot plegat, no seria més propi del fil de propostes?
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Tan diferent però tan igual...
Amb això passarà igual que el que passa amb el tramvia per la Diagonal (se'n parla en aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1659): que hi haurà moltes propostes i moltes opcions i després d'uns quants anys la cosa segueix com estava, igual o pitjor, i que ni l'Ajuntament ni la Generalitat es posaran d'acord per quina opció decantar-se.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Exactament. Centrem-nos en el tema del fil (plans d'obres proposats perquè s'executin), i la resta, al corresponent fil de desiderata.Lluita1714 wrote:No oblidem la línia Orbital Ferroviària que ja està en marxa, si és que no ha caigut ja en el forat de diners on tantes obres han caigut.
Quan proposeu un túnel, proveu de solucionar més o menys el nus ferroviari de Plaça Espanya amb el túnel de cotxes... no és tan fàcil!
Tot plegat, no seria més propi del fil de propostes?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Licitat projecte unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
De quina línia parles per sota del Carmel...? Ara ja tenim la L5 i quina més tindríem...???Adolescent barceloní wrote:Una cosa: dins del centre comercial? A què et refereixes, a fer una entrada a l'estació allà enmig de la plaça central del centre comercial? O fer-ho tipus "Las Arenas" (dins del centre comercial però fora... no sé si m'enteneu)?Ecomobisostrans wrote:...dins el centre comercial...
Una cosa, he sentit dir que volien allargar la cua de maniobres de Pl. Catalunya fins a l'Estació del Nord o molt a prop (no sé com). Però és que sembla poc creïble... Sabeu si és veritat? O una unió entre Pl. Catalunya i la L8 quan arribi al Besòs? O alguna cosa? O que pretenen fer una estació a l'Arc de Triomf? No ho sé, només he sentit que allargarien la cua de maniobres... Algú sap com està el tema?Guigui wrote:En l'últim projecte abandonat per FGC, es preveia que la cua de maniobres de Pl. Catalunya s'allargués fins a Fontanella.
I, a més, només voleu allargar la L8 fins a Glòries, i el PdI diu que la L8 ha d'arribar al 22@ i al Besòs tenint la terminal a Besòs Mar enllaçant amb la L4.
A més, està en projecte la línia que ha de passar per sota del Carmel...