Page 4 of 4

Re: Quina línia de metro suprimiries per la crisi?

Posted: Monday 09/04/2012 12:37
by Fran-Ikarus
Ferry1ac1 wrote:Tancant vestíbuls secundaris s'estalviarien els consums elèctrics de les validadores, distribuidores, escales mecàniques, il·luminació... que al llarg d'un dia i en bastantes estacions deuen sumar bastants kwh. I a més tampoc caldria posar-hi vigilants, netejar....
En principi sí, tens raó que l'estalvi podria ser de certa consideració. Tal i com ho he vist implementat, però (em ve al cap Sant Martí de L2, dues boques situades exactament a la mateixa alçada transversal, i separades longitudinalment més o menys exactament per la llargada de la pròpia estació i un carrer transversal de trànsit moderat, i Bac de Roda, que seria un exemple molt similar amb l'única diferència que les separa un carrer molt més transitat), quan tanquen un dels dos accesos, el nord en aquest cas (que és el que no té ascensor), pel que es pot veure la boca en qüestió queda totalment il·luminada. Les validadores i MAE's desconec si es desconnecten o no, i allò que sí que es deshabilita, segur, són les escales mecàniques, tant les que donen al carrer com les que van d'andana a vestíbul.

Podria ser que no es vulgui deixar una part important de l'estació a les fosques, durant una o vàries hores (durant tota la nit, si penséssim en fer-ho durant tot l'horari nocturn dels dissabtes).

Ni idea, però cridem fort

Posted: Monday 09/04/2012 23:03
by Guigui
Paral·lelament, el PP ha instat el govern municipal de Barcelona a ampliar a dues hores el període de validesa dels títols integrats del transport públic, en lloc de l'hora i quart que regeix actualment, de manera que hi hagi més temps per portar a terme transbords. També demana que es puguin fer amb el bitllet senzill.

Óscar Ramírez, regidor popular a l'ajuntament, considera que donada l'àmplia cobertura de les línies de metro a l'àrea metropolitana, el temps actual es queda curt.
Propostes típiques de qui no agafa el transport públic en sa vida, perquè encara he de veure la primera persona que hagi hagut de validar dos cops per excedir el temps de transbord sense que hi hagi hagut incidència (tot plegat, sense comptar que la zona 1 està sobredimensionada). I després, o fan pur activisme polític de cara a la galeria, o són ignorants de pronòstic, perquè haurien de saber perfectament que l'Ajuntament de Barcelona no té potestat sobre les tarifes integrades.