Page 4 of 9

Posted: Saturday 04/03/2006 10:11
by sequera
Ojito, porque las cosas estan cambiando. No sabemos como queda el asunto de la gestión de cercanias y regionales, pero si no lo han tocado y queda en manos de la Generalitat, no seria descabellado pensar que no veamos ningun civia y traspasen a FGC unidades 446-447.


Ya Veremos que pasa........

Posted: Saturday 04/03/2006 10:38
by aarongilp
sequera wrote:Pero si ja estan acabant de construir la segona remesa important (80?), i ja s'han adjudicat la tercera remesa (80) . La primera van ser 16 unitats, ja entregades fa temps.
Per això mateix. Es diu que d'aquests 80 Civia més de la meitat (rumors, com sempre), vindran a Rodalies Barcelona. I és això, les primeres previsions parlaven del 2007 per a la entrega de la segona remesa, però com molt bé dius, estan ja quasi bé acabats els primers. Jo sóc força optimista respecte al tema i no m'extranyaria (suposició meva) que en uns mesos, no gaires, els tinguem fent ja proves d'homologació.

Respecte al que dius de traspassar 446-447 a FGC si tira endavant el traspas de competències, ho veig mooolt magre. Renfe ha traspassat 3 unitats sèrie 593 a FGC per no desguassar-los. Però la idea era suprimir-los. De fet, crec que en queden ben pocs apart dels 3 d'FGC. Però les 446-447 tenen corda per estona, i no crec que renfe se'n vulgui despellegar tan facilment. Abans veurem híbrids de 112-Civia per la xarxa que 447's d'FGC. No. Just al contrari. Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.

Posted: Saturday 04/03/2006 12:00
by sequera
aarongilp wrote: Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.
Això em referia. Si finalment es traspasen el rodalies, dubto molt que renfe doni els civias a la generalitat. En tot cas , el material mes antic.

Posted: Saturday 04/03/2006 13:20
by aarongilp
sequera wrote:
aarongilp wrote: Renfe posarà traves a la incorporació de Civia a rodalies Barcelona al·legant que tenim més de 100 UTs 447.
Això em referia. Si finalment es traspasen el rodalies, dubto molt que renfe doni els civias a la generalitat. En tot cas , el material mes antic.
És que encara que no hi hagi traspas. Nosaltres tenim força trens nous (del 93 al 2000), i, tot i que ens en falten molts, pensaran que hi ha altres llocs, com Madrid (curiós que tot vagi cap allà), que en necesiten més. I realment necessitem de 20 a 30 Civia de 4/5 cotxes, més 10-12 (no pas 5) del tipus Alpino. Però ens arribaran aquests 5 Alpino i, amb sort, algun Civia normal...dels 53 que havien de venir...

Posted: Tuesday 07/03/2006 23:28
by aarongilp
M'acaben de comentar que a Beasain ja hi ha algun Civia de 5 cotxes a punt de sortir. Llueix la nova decoració i es creu que en pocs dies (potser setmanes) sortirà a fer ja proves en via. Aviam què...

Posted: Wednesday 08/03/2006 9:33
by sequera
Espero impacientment.....

ICV

Posted: Wednesday 08/03/2006 19:31
by Santfeliuenc
Hola,

Atentos a esta noticia...
5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------

El diputat d’ICV i portaveu del grup d’Esquerra Verda al Congrés, Joan Herrera, ha aconseguit que s’augmenti el material mòbil per al servei de rodalies de RENFE, cosa que es traduirà en un increment de les freqüències de pas del trens.
Concretament, Herrera ha aconseguit que els 12 primers trens Civia que havien de destinar-se a Madrid es dediquin al servei de rodalies de Barcelona, i a més, ha demanat a RENFE que continuïn en servei tots els trens de la sèrie 440 utilitzats fins ara que la companyia tenia previst substituir per material nou.
D’aquesta manera, aquests trens de la sèrie 440 continuaran donant servei fins d’aquí a 3 anys, quan estava previst augmentar el nombre de material mòbil per al servei de rodalies de Barcelona. Això també es traduirà en un augment del nombre de material mòbil disponible, i per tant, de la freqüència de pas dels trens.
Herrera també ha demanat a la direcció de RENFE que els trens en direcció Tarragona circulin per la línia de Vilanova perquè puguin tenir una parada a l’aeroport i es reforci així el servei de tren amb aquesta destinació.
VER ENLACE A ICV

Saludos,
Sergio

Posted: Wednesday 08/03/2006 19:52
by aarongilp
Coi. i jo que em pensava que no en veuriem ni un...almenys 12 els tindrem per aqui...si de veritat el sr. Salgueiro compleix la seva paraula...

I també és un pas endavant el fet que fagin que les 440 aguantin una mica més de temps, si més no fins que arribi la 3a remesa de Civia...

Re: ICV

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:00
by Albert
5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------
Permeteu-me que dubti que un diputat, que a més no és del PSOE, negocii directament amb el president de RENFE....

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:14
by sequera
van para ministros...es lo que tiene ser socio del gobierno

Re: ICV

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:19
by aarongilp
Albert wrote:
5/3/2006

--------------------------------------------------------------------------------

ICV ACONSEGUEIX UN AUGMENT DEL MATERIAL MÒBIL PER AL SERVEI DE RODALIES DE RENFE QUE ES TRADUIRÀ EN UN INCREMENT DE LES FREQÜÈNCIES DE PAS
El diputat d’ICV al Congrés, Joan Herrera, ha negociat amb el director de RENFE, José Salgueiro, que els primers 12 trens Civia que anaven destinats a Madrid s’incorporin al servei de rodalies de Barcelona

--------------------------------------------------------------------------------
Permeteu-me que dubti que un diputat, que a més no és del PSOE, negocii directament amb el president de RENFE....
Coses més rares s'han vist, la veritat. I a més, pot parlar en calitat de portaveu improvisat d'un dels 3 partits del govern català...No ho sé, la veritat, però ja dic que coses més rares s'han vist...

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:47
by Euler
¿Los trenes Civia tienen menos plazas que los 447? Porque si tienen menos más vale que se los guarden en el bolsillo.

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:50
by sequera
Euler wrote:¿Los trenes Civia tienen menos plazas que los 447? Porque si tienen menos más vale que se los guarden en el bolsillo.
Los trenes civia son excelentes para los servicios de cercanias.

Posted: Wednesday 08/03/2006 21:55
by aarongilp
Tienen menos plazas porque son más cortos. Así pues, una composición normal será la de 4 coches, no de 3. Y se mejora la aceleración y el confort en marcha, por lo que para servicios cortos va de perlas.

Posted: Wednesday 08/03/2006 22:44
by Euler
aarongilp wrote:Tienen menos plazas porque son más cortos. Así pues, una composición normal será la de 4 coches, no de 3. Y se mejora la aceleración y el confort en marcha, por lo que para servicios cortos va de perlas.
En ese caso, nada que añadir.

Posted: Thursday 09/03/2006 8:30
by sequera
Los hay de 5 coches....y pueden ir en doble... la limitación es la longitud de los andenes de las estaciones. y Arc del Triomf es problematica.

Posted: Thursday 09/03/2006 16:42
by Euler
Por eso lo decía precisamente, porque si 4 coches es más o menos la capacidad equivalente para la composición simple de las 447, la composición doble de las 447 será de 8 coches en los Civia, longitud no admitida en algunas estaciones como Arco del Triunfo.

Posted: Thursday 09/03/2006 18:20
by Loyster
Doncs com a FGC, que 4 cotxes no obrin portes :D

Civia

Posted: Thursday 09/03/2006 18:39
by Santfeliuenc
Hola,

Esto es un escrito aparecido en Vía Libre sobre los Civia, aquí expone que los trenes de esta nueva serie serán deformables, es decir, que se podrán formar composiciones que estarán entre los dos cuatro o cinco coches, con capacidades que van desde los 400 viajeros (178 sentados y 222 de pie), hasta los 609 (308 y 436) en el caso de los cuatro coches y de 757 (277 y 480), en el de los de cinco, adaptándose a los distintos núcleos de cercanías y los diversos períodos horarios de un mismo núcleo.

Para leer el artículo completo... CLICK AQUÍ.

A mi me gusta donde dice...

La nueva plataforma de cercanías ha sido también diseñada con sistemas de conducción de velocidad prefijada, adaptable a conducción automática y con posibilidad también de ser adaptado a circular por ancho internacional.

Saludos,
Sergio

Datos del fabricante

Posted: Thursday 09/03/2006 18:51
by Santfeliuenc
Hola,

Aquí teneis el enlace a un archivo con el dossier del fabricante:

TRENES CIVIA

Saludos,
Sergio