Re: Protestes per tarifes regionals a les Terres de l'Ebre
Posted: Wednesday 20/05/2015 22:22
I per què s'ha de baixar el preu de Barcelona-Tortosa? Està fixat segons la distància "X" € / km. Si baixes aquest preu això t'obligarà a baixar la resta de preus de regionals de Catalunya. No crec que sigui comparable el preu d'anar a Barcelona o a València, doncs al final són distàncies diferents (que no vol dir que em sembli correcte haver de pagat 30€ per A/T de Barcelona). Però demanant-ho perquè anar a València és més barat és un argument bastant pobre crec jo.trensmat wrote:Yo pienso que la Generalitat debería de bajar el precio del billete de ida y vuelta Barcelona - Tortosa hasta llegar al precio del billete de ida y vuelta Tortosa - Valencia.oriolp13 wrote:Si no tinc mal entès des que la Generalitat va fer-se càrrec de Rodalies i Regionals va deixar d'aplicar-se el descompte d'A/T, d'aquí probablement la diferència de preu, doncs els km. són gairebé els mateixos (196 vs. 180).trensmat wrote:Mireu lo que protesta Trens Dignes ja que tenen tota la raó del mon en queixar-se pero ni la Generalitat i ni Renfe els fan cas.
Tortosa - València | 200km | A/T= 21,70€ i Tortosa - Barcelona| 200km | A/T= 30,70€
El tracte degradable que pateixen els usuaris de les Terres de L'Ebre i el Priorat es denunciable, com es possible que un bitllet A/T Tortosa - València costi mes barat que un bitllet Barcelona - Tortosa A/T els usuaris de les Terres de L'Ebre no ho entenem aquesta diferencia de preus si el servei es el mateix.
Segon com es possible que a la població de Ulldecona nomes tinguin dos trens diaris cap a la capital de Catalunya com es Barcelona, per la meva opinió penso que la Generalitat tindria que reclamar a Renfe que alguns trens que finalitzen el trajecte a Tortosa acabessin el seu recorregut a la estació de Ulldecona - Alcanar - La Sénia o a la estació de Vinaròs.
Per acabar amb aquesta queixa penso que tant Renfe, la Generalitat i el Ministeri de Foment donen mes prioritats a la línia R3 (Que necessita una bona reforma) que al ferrocarril de les Terres de L'Ebre, per desgracia ho pensen molts usuaris d'aquesta zona de Catalunya.
Per altra banda no crec que sigui ni necessàri ni útil entrar al debat si aquella línia està més cuidada per foment que la nostra, etc. Doncs la majoria de línies convencionals de Catalunya (exceptuant alguna, sobretot per les quals hi passin Rodalies), estan en un estat bastant millorable.
Sobre las quejas de los usuarios de las Tierras del Ebro, piensa que la gente de esa zona y de otras zonas de Cataluña están asqueados con Santi Villa, por eso se sienten desamparados frente los usuarios de la R3 (Que no es la solución ya que ellos también tienen lo suyo).
Cataluña necesita una gran reforma ferroviaria.