Page 4 of 4
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Sunday 11/01/2015 21:41
by Renfe451
oscar440 wrote:La 114.02 encara no la he vist mai en servei.
Des del dia de la seva posada en servei que no l'he vista més per l'L7.
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Sunday 18/01/2015 19:23
by sag470
Divendres era a la L7.
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Sunday 18/01/2015 20:48
by Vox
Confirmo, divendres tarda la 02 era a la L7.
Vox
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Friday 30/01/2015 23:25
by raulitinbcn
Tot i que no s'hagi fet molta publicitat del tema, aquesta tarda, s'ha batejat la UT 114.03 amb el nom de Carme Serrallonga a Catalunya. Amics del Bus ha assistit i hem fet un article, aquí esta:
http://magazin.amicsbuscat.tk/20150130/ ... rrallonga/
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Tuesday 03/02/2015 22:15
by Adolescent barceloní
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Thursday 12/03/2015 14:12
by uriol108
Hola. Em pregunto perquè les 113 i les 114 siposp que també, tenen un interfon tant senzill. estèticament. semblen dels anys 70.., suposo que serà perquè siguin més difocils de ser atacats per vandàlics...
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Thursday 16/07/2015 9:43
by albert28
Des d'ahir veig que a les 114 han canviat la pantalla del teleindicador, és un tipus com els Civia on posa un requadre a dalt L7 Av. Tibidabo i a sota (tota pantalla blanca) amb lletres negres la seguent estació.
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Thursday 16/07/2015 10:53
by fgc113
albert28 wrote:Des d'ahir veig que a les 114 han canviat la pantalla del teleindicador, és un tipus com els Civia on posa un requadre a dalt L7 Av. Tibidabo i a sota (tota pantalla blanca) amb lletres negres la seguent estació.
Sí, aquí ja se'n parla:
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=1647&start=320
Re: Seguiment unitats 114 de FGC
Posted: Friday 25/09/2015 10:01
by trensmat
Los serie 114 de FGC, a revisión.
Uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de manera automática tras perder una pieza durante el servicio.
FGC ha requerido a Alstom una revisión de todas las unidades que entregó.
Se han detectado fallos de fabricación de la misma pieza en otros trenes de la misma serie.
Una avería en uno de los trenes de la serie 114 adquiridos por FGC el pasado diciembre obliga a la operadora a activar la garantía de Alstom y revisar el resto de las unidades.
Una avería que hace saltar la alarma.
Todo surge a raíz de una avería producida el pasado lunes por la tarde: uno de los trenes de la serie 114 de FGC se paró de forma automática entre las estaciones de Provença y Gràcia tras perder una pieza que protegía el eje de una de sus ruedas.
Tras el suceso, FGC ha decidido pedir a Alstom que revise las 5 unidades del pedido que entregó el pasado diciembre. Según las informaciones que se manejan, 3 de los trenes habrían pasado ya la revisión, mientras que las otras dos lo harían antes del sábado. También se comenta que la pieza problemática sufriría defectos de fabricación en otras unidades del pedido.
La serie 114 de Alstom para FGC
Actualmente, cuatro de los cinco trenes de la serie 114 que FGC encargó a Alstom operan en la línea de Tibidabo junto con otras unidades más antiguas, mientras que el quinto está destinado a cubrir averías.
http://www.trenvista.net