Page 4 of 4

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Saturday 25/04/2009 18:21
by marc
Jo soc més partidari de fer el tren verd amb la suïssa que tenen els de la 5ª Zona, ja que restaurar la 1000, i trobar-li cotxes crec que és més costós. També dic això perquè voldria tenir l'experiència de anar amb aquest tren. A part continuo demanant: Algú te idea de amb quins cotxes pensen fer el tren verd, i on són?

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Thursday 30/04/2009 18:13
by tren250
De fet, la 1003 està en perfecte estat. I part dels cotxes del Tren Verd, en teoria estan als tallers d'ARMF, on s'estan restaurant.

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Saturday 02/05/2009 0:18
by marc
Però jo tenia entès, i de fet la web de ARMF ho corrobora, que la 1003 era per a usos de ARMF, en cap cas per fer els serveis del tren verd, tot i que seria lògic que aquesta associació reconstruís els cotxes, ja que es l’única que s'hi dedica a l'estat :D

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Thursday 01/04/2010 14:03
by xevi
Com està el tema, alguna novetat? Tan dificil és posar en circulació un tren antic per unes vies en perfecte estat?
He trobat aquesta informació del Ministerio de Fomento, crec que és de fa temps, semblava que la cosa anava en serio:
http://www.fomento.es/revistas/04abril/Ab56_61.pdf

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Monday 26/07/2010 16:11
by Jacob.CH
Si es posa en pràctica el tema del tren verd, quin tipus de tren serà?
Serà traccionat per una locomotora de vapor, per una unitat de rodalies antiga, per una 1000, o què?

Salutacions

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Friday 06/08/2010 22:17
by Jacob.CH
Responc quasi cinc anys després de que s'hagi obert el tema i fins ara no havia sentit res d'aquest tren turístic, però si que em sorprèn que encara no s'hagi posat en funcionament després de cinc anys, o més.

Re: Tren Verd del Pirineu

Posted: Monday 09/08/2010 0:01
by marc
Jacob.CH veig que encara estas una mica verd en el tema ferroviari (no patexis jo al principi estava igual) pero amb el temps vas veient que els politics i ADIF prometen moltes coses i despres no fan res, i menys si son pel transpirinent, perque porten mes de 30 anys volent desdoblar la linia fins a Vic o Ripoll i 20 dient que allargaran la linia fins a Andorra... i ja saps com estan aquests temes, no em vull arribar a imaginar aixo que es va proposar fa 5 anyets quan es fera

Resposta de la Generalitat sobre el tren verd

Posted: Thursday 16/09/2010 8:28
by xevi
RESPOSTA DE LA CONSELLERIA DEL SR. NADAL SOBRE EL TREN VERD DEL PIRINEU
La posada en servei d’una iniciativa com la que comenta, requereix d’unes inversions en material mòbil, promoció, explotació del servei, etc., que obliguen a la participació de diverses institucions i entitats, a més dels titulars de la infraestructura on s’han de fer les circulacions.

La Generalitat de Catalunya en aquelles infraestructures que són de la seva titularitat té activitats d’aquest tipus, tant a la línia Lleida-La Pobla de Segur, com a la línia Llobregat-Anoia o a la mateixa explotació del cremallera de la Vall de Núria.

El cas del tren Ripoll-Puigcerdà, on la Generalitat ja va manifestar la seva predisposició a col·laborar, depèn, fonamentalment, d’altres instàncies i en un moment de crisi com l’actual sembla lògic pensar que caldrà esperar encara un temps per a poder plantejar aquesta acció.