Ceba?MZA_1600 wrote: Balenyà - Tona - Ceba
Seva!!!
Ceba?MZA_1600 wrote: Balenyà - Tona - Ceba
Hay que tener en cuenta que en fin de semana el servicio de trenes es más bien escaso.ferroviario_catalan wrote:Tengo que destacar que me sorprendió que con la cantidad de cizallamientos que tubo que hacer el tren desde estación de Francia hasta coger la R3 en Moncada no se paró mas que una vez... Y fué a la vuelta! No se si pararon todas las Rodalies para el paso de este tren o es que la malla horaria estaba superbien coordinada!
R4 un tren cada 20 minutos por sentido viene a ser uno cada 10 minutos en el paso.Granolleri wrote:
Hay que tener en cuenta que en fin de semana el servicio de trenes es más bien escaso.
En la R4 un tren cada 20 minutos.
En la R2 un tren cada media hora hasta Granollers Centre...
En la R1 sí hay un tren cada 15 minutos.
Em sembla a mi que, abans de parlar, ens hauríem de mirar una mica el melic no?UT440_132M wrote:Per cert, a mi que em perdonin, però les fotos que ha fet aquesta persona, no són gens bones. Crec que no costa gaire fer fotos on deixar la locomotora, sense cap pal al mig del tester.
Correcte, a mi també m'ha arribat, la diferència d'horari, es deu a que en el viatge anterior, a la mateixa hora, sortia el Tren Blanc cap a Barcelona, ara a l'haver finalitzat la temporada, l'horari de tornada s'endarrereix una hora, tal com esmentes.Fran-Ikarus wrote:Ja hem rebut les instruccions de pagament. En principi, si no canvia res, es manté el mateix horari de viatge que a l'edició del març, i la tornada s'endarreriria aproximadament 1 hora respecte a la mateixa.
Anava al cotxe 8, vaig pujar i baixar a Vic, però no em deien res d'Arbúcies. Jo duia ulleres de sol i una samarreta verda.davida wrote:No sera tu un del cotxe 8 que has baixat a Vic. I et deien Arbucies 13 dones i 12 bruxes
Perque al cotxe 8 hi anava un nadó i un maquinista jubilat de la 1000
El Talgo III en realitat és una còpia feta de cartró o què?Fran-Ikarus wrote:Nomès podrem fer aquest viatge si s'omple el tren i en el cas que les condicions meteorològiques no siguin adverses.