Rodalies a Barcelona, les pitjors de l'estat
- UT440_132M
- N10
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Re: Rodalies a Barcelona, les pitjors de l'estat
I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1?
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.UT440_132M wrote:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1?
En quant a fer la línia sencera probablement sí que seria el millor per a veure els dèficits que té cada línia, però més val això que res.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Sense anar més lluny, el diumenge passat vaig veure un R1 a Maçanet servit per un dels reformats per la R3 i amb una 447 normal. Una composició estranya, que també es va repetir en un R3 a Ripoll on jo hi vaig pujar.oriolp13 wrote:Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.UT440_132M wrote:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1?
Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.Renfe451 wrote:Sense anar més lluny, el diumenge passat vaig veure un R1 a Maçanet servit per un dels reformats per la R3 i amb una 447 normal. Una composició estranya, que també es va repetir en un R3 a Ripoll on jo hi vaig pujar.oriolp13 wrote:Lo del tren de la R3 probablement haurà sigut casualitat, ja que no és el primer cop que se n'escapa un a la R1.UT440_132M wrote:I perquè només fa viatges parcials, i no es recórre la línia sencera? Perquè ahir van utilitzar un tren de la R3 per un viatge de la R1?
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- wefer
- Administrador
Re: Termes absoluts
Fa un mes vaig dir que ho confirmaria o no, i com que més val tard que mai... després de mirar un plànol de l'època confirmo que el tram Montcada-Bf - Granollers també estava inclòs dins de les línies altament deficitàries de l'informe de 1985, tal com deia en 473.001, tot i que no es va plantejar la seva supressió.wefer wrote:He parlat de memòria i em puc equivocar, però tinc el plànol concret encara que ara o hi tinc accés. Quan pugui, ho confirmo (o no).437.001 wrote:No Marçal, era Montcada Bifurcació-La Tor.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
No, els R12 es fan sistemàticament en simple excepte quan es celebra a Tàrrega la fira del teatre (si no mal recordo), que aleshores van en doble.Don Ramón wrote:Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.
Vaig llegir fa temps que no sabien el tram a clausurar: des de només Ripoll-La Tor, Vic-La Tor i el més bèstia Montcada-La Tor.wefer wrote:Fa un mes vaig dir que ho confirmaria o no, i com que més val tard que mai... després de mirar un plànol de l'època confirmo que el tram Montcada-Bf - Granollers també estava inclòs dins de les línies altament deficitàries de l'informe de 1985, tal com deia en 473.001, tot i que no es va plantejar la seva supressió.
Sempre m'he preguntat com estaría la línia BCN-Puigcerdà si l'haguessin traspassat a la Generalitat, quan l'Estat va traspassar totes les línies actuals de FGC, van estar apunt... millor que ara, segur.
Yo sé lo que ví, y más de una vez he visto el R12 (en el tramo entre Manresa y BCN) en doble composición, con una 447 reformada para regionales, y una 447 normal. Lo dicho, no sabría si seguiría en doble composición a Lleida, o si (lo más lógico) desacoplaban la unidad sin reformar en Manresa.Granolleri wrote:No, els R12 es fan sistemàticament en simple excepte quan es celebra a Tàrrega la fira del teatre (si no mal recordo), que aleshores van en doble.Don Ramón wrote:Esta composición la he visto más de una vez en el regional de Lleida por Manresa, me parece que es porque le acoplan/desacoplan la 447 sin reformar en Manresa, de forma que el trayecto BCN-Manresa lo hace en doble y de Manresa a Lleida la 447 reformada. En ese caso concreto me parece un muy buen sistema, ya que sino el regional de Lleida se abarrota entre Manresa y BCN.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.