Fer una quedada els que siguin membres del FTC?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.

Quin dia quedem?

Poll ended at Wednesday 30/09/2015 21:59

El 3
2
20%
El 10
5
50%
El 17
1
10%
El dia de Nadal
2
20%
Altres propostes (explicar)
0
No votes

Total votes: 10

metring
Administrador

Re: Fer una quedada els que siguin membres del FTC?

Post by metring »

I si es fa una trobada més informal, i deixem que els temes sorgeixin de forma espontània en una tarda distesa? Quedem per berenar i parlem del que surti. Si volem tractar temes com els que dieu, tenim en Fòrum o es poden tractar propostes fent-les arribar als organismes corresponents.
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

metring wrote:I si es fa una trobada més informal, i deixem que els temes sorgeixin de forma espontània en una tarda distesa? Quedem per berenar i parlem del que surti. Si volem tractar temes com els que dieu, tenim en Fòrum o es poden tractar propostes fent-les arribar als organismes corresponents.
Yo si quedo es para pasármelo bien, hacer cosas divertidas.
metring
Administrador

Post by metring »

Estoy bastante de acuerdo con lo que dices. Si "obligamos" a la gente a preparar temas para hablar, no será suficientemente atractivo y esto no arrancará.
Carlos González
N9
N9

No hi ha problema, les dues formes les accepto

Post by Carlos González »

Doncs d'acord, fem una quedada més entretenida, això pot estar bé també, a mi m'agraden les dues formes, com una assamblea o d'aquesta manera :hola :hola :hola :ok
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
bigcoaster
N8
N8

Re: No hi ha problema, les dues formes les accepto

Post by bigcoaster »

Carlos González wrote:[...] entretenida [...]
*Entretinguda. :x
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Assemblea

Post by Fran-Ikarus »

Una assemblea (suposant que tingués sentit de parlar d'assemblees d'un ens que no està constituït com a associació) està uns quants graus de rigor i organització per sobre d'allò que voleu fer...

Millor que feu quelcom entretingut i informal, que serveixi per conèixer-vos i tenir ganes d'anar fent més coses en el futur, que així hem començat tots fa anys ;)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Carlos González
N9
N9

bigcoaster wrote: *Entretinguda. :x
:) M'he equivocat, no tornarà a passar XD
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

Es posa una enquesta amb alguns dies, i el dia que tingui més vots és el dia que es fa la quedada. El lloc, Estació de França, segons els comentaris dels foraires.

Es convoca el dia escollit a una hora determinada als usuaris, i que hi vagin; els temes ja sortiran. No entenc tanta parafernàlia en una cosa que és molt simple.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

Yo quiero quedar para conoceros y hablar de lo de siempre, vamos, como si quedase con mis amigos.
metring
Administrador

Post by metring »

Bona pensada l'enquesta! Poso dia 3 també, encara que amb una setmana de marge no serà fàcil, però bé.
metring
Administrador

Post by metring »

Je, je, qui vota "Per Nadal" suposo que ja deu estar engreixant el tió per tal que tots els usuaris que vinguin s'emportin regalets... :D
Carlos González
N9
N9

N'hi han molts usuaris que ni sé els noms de veritat, normalment jo escric "Last Guardian" en les meves comptes i en el meu canal de YouTube que faig màgia amb les cartes, però aquí m'he posat el meu nom i es clar, la majoria ni sé com us dieu.

metring
Administrador

Post by metring »

Carlos González wrote:N'hi han molts usuaris que ni sé els noms de veritat, normalment jo escric "Last Guardian" en les meves comptes i en el meu canal de YouTube que faig màgia amb les cartes, però aquí m'he posat el meu nom i es clar, la majoria ni sé com us dieu.
No t'estressis, ja els coneixeràs.
metring
Administrador

Post by metring »

Posem com a data límit per votar demà mateix. Cal desempatar d'entre dues opcions. A més, afegim opció a canviar el vot. Si no s'aconsegueix, donarem per anul·lada la trobada, sentint-ho molt.
metring
Administrador

Post by metring »

Ja està finalitzada l'enquesta: així el dia 10 és el que guanya per fer la trobada.

Encetem llista dels qui vindreu?
bigcoaster
N8
N8

Post by bigcoaster »

Carlos González wrote:
bigcoaster wrote: *Entretinguda. :x
:) M'he equivocat, no tornarà a passar XD
Tranquil, no ho faig amb mala fe o amb fe de criticar, simplement, com que veig que segurament no parles el català de costum, t'ajudo a millorar.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Javi M
N9
N9

M'apunto

Post by Javi M »

En principi, jo m'apunto. Així que obro la llista:

- Javi M
Carlos González
N9
N9

Jo també

Segon de la llista

Carlos G-

wefer
Administrador

Post by wefer »

Javi M
Carlos G
wefer
wefer
Administrador

Post by wefer »

Bé, vist l'èxit de convocatòria crec que millor ho deixem per un altre ocasió que sigui més atractiva, no creieu? :roll:
Post Reply

Return to “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”