Re: Conflicte i vaga Metro TMB
Posted: Wednesday 24/02/2016 19:59
Avui els panells de les andanes no serveixen de res. Ara a la L2, marca Entra, de cop i volta 7 minuts, i als dos, arriba el tren
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
Vergonyós només? Em sembla flipant que ningú faci res. I els de l'ajuntament, que van dir que el que farien era passar l'escombra, ara miren a un altre cantó. És evident que ens estan prenent el pel a tots.metring wrote:Acabo de llegir el missatge de Vilaweb. Si tot això és cert, hi ha per treure tots els directius i que els antics que anomenen, tornin diners. Vergonyós.
I desprès apareixen comentaris de gent dient que estan en contra de la gestió privada (cas del TRAM) i mira com està la gestió pública... Vergonyós tota la màfia política que existeix.Miquel wrote:Vergonyós només? Em sembla flipant que ningú faci res. I els de l'ajuntament, que van dir que el que farien era passar l'escombra, ara miren a un altre cantó. És evident que ens estan prenent el pel a tots.metring wrote:Acabo de llegir el missatge de Vilaweb. Si tot això és cert, hi ha per treure tots els directius i que els antics que anomenen, tornin diners. Vergonyós.
No hi ha diners per fer memòria històrica, restaurar o mantenir vehicles però si que els hi ha per llepar del pot com si no hi hagués demà.
Seguir llegint:mon.cat wrote:El CNI i l'avió del Tibidabo
Què se n'ha fet d'aquells dos-cents agents del CNI que el govern espanyol va enviar a Catalunya l'any 2013, arran del Procés independentista, i que es van allotjar al número 666 de la Diagonal de Barcelona i en altres llocs de la ciutat? Què hi fan al nostre país des d'aleshores? Es passegen pels nostres parcs i jardins? Prenen el sol asseguts en un banc? Donen de menjar als coloms? O es passen el dia donant voltes en l'avió del Tibidabo?
[...]
No cal trobar cap Watson per explicar una cosa tan elemental. Faríem el que ells han fet sempre: que se consiga el efecto sin que se note el cuidado. I, per aconseguir-ho, infiltraríem els nostres talps en els partits, en els sindicats, en els comitès sindicals i en les coordinadores de gremis específics -realment curiós que un sector més aviat sobiranista, com el de les farmàcies, es plantés a Barcelona, davant el gestor, i no a Madrid, davant l'espoliador- i aprofitaríem determinats conflictes polítics o laborals per sembrar-hi la zitzània, manipular els treballadors, enardir tensions, extremar posicions o agullonar reivindicacions que transmetessin una imatge negativa de Catalunya i del seu govern. Una imatge com més caòtica millor que semblés pròpia d'un país bananer. Per exemple, col·lapsant Barcelona. Faríem que la presidenta de la Comunidad de Madrid -morta d'enveja, tot s'ha de dir- demanés el Mobile per a la Villa y Corte i aturaríem els metros i els autobusos, especialment la nova línia de metro a l'aeroport, durant tots els dies del MWC
Efectivament!albert28 wrote: On posa 23-26 serà 23h-02h, 26-29 serà 02h-05h suposu?
Insinues que la vaga del metro té quelcom a veure amb el CNI?wefer wrote: Seguir llegint:
http://www.mon.cat/cat/notices/2016/02/ ... 159724.php
La fira Alimentària.bigcoaster wrote:Amb que coincideix aquesta nova vaga?
No puc estar més d'acord d'amb tu. L'Ajuntament d'Ada Colau està gestionant molt malament aquest conflicte. El seu bloqueig i la negativa de la direcció de noves propostes per part dels treballadors està portant a un impàs que ja dura massa mesos. Jo agafo el metro cada dia, i moltes vegades acabo fart d'estar més de 30 segons aturat en una estació per la vaga encoberta dels nassos. Els usuaris estem cada cop més farts d'aquesta situació, i el responsable és l'Ajuntament, que no fa absolutament RES per canviar la situació. ¿Fins quan Ada Colau? ¿Fins quan Mercedes Vidal? La paciència se'ns està acabant...oriolp13 wrote:L'ajuntament i TMB haurien de mirar de trobar una solució a aquest conflicte, que ja fa massa que dura, i al final, a qui més perjudica, és als usuàris diaris del metro.
Això sí, a can TMB treballadors que no saben anglès (fins i tot en estacions turístiques com Sagrada Família), treballadors fumant a la sortida del metro al carrer. Potser haurien d'aprofitar per fer una mica de neteja, que estic segur que hi ha gent molt vàlida sense feina que agrairíen tenir-ne una ara mateix. O motoristes que l'únic que fan entre estacions es estar pendents del Whatsapp o el Candy Crush, o quan van 2-3 motoristes dins la cabina i van xerrant entre ells, aprofitant que el tren funciona amb ATO. Així reclamen els seus drets i un nou conveni ???
Perdona, i aquesta incapacitat per a gestionar el conflicte ha d'encobrir i donar barra lliure al que estic dient?Renfe451 wrote:No puc estar més d'acord d'amb tu. L'Ajuntament d'Ada Colau està gestionant molt malament aquest conflicte. El seu bloqueig i la negativa de la direcció de noves propostes per part dels treballadors està portant a un impàs que ja dura massa mesos. Jo agafo el metro cada dia, i moltes vegades acabo fart d'estar més de 30 segons aturat en una estació per la vaga encoberta dels nassos. Els usuaris estem cada cop més farts d'aquesta situació, i el responsable és l'Ajuntament, que no fa absolutament RES per canviar la situació. ¿Fins quan Ada Colau? ¿Fins quan Mercedes Vidal? La paciència se'ns està acabant...oriolp13 wrote:L'ajuntament i TMB haurien de mirar de trobar una solució a aquest conflicte, que ja fa massa que dura, i al final, a qui més perjudica, és als usuàris diaris del metro.
Això sí, a can TMB treballadors que no saben anglès (fins i tot en estacions turístiques com Sagrada Família), treballadors fumant a la sortida del metro al carrer. Potser haurien d'aprofitar per fer una mica de neteja, que estic segur que hi ha gent molt vàlida sense feina que agrairíen tenir-ne una ara mateix. O motoristes que l'únic que fan entre estacions es estar pendents del Whatsapp o el Candy Crush, o quan van 2-3 motoristes dins la cabina i van xerrant entre ells, aprofitant que el tren funciona amb ATO. Així reclamen els seus drets i un nou conveni ???