Page 4 of 135
Re: Re
Posted: Monday 26/03/2007 18:52
by mikado
Santfeliuenc wrote:
Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.
Saludos,
Sergio
Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.
Re: Re
Posted: Monday 26/03/2007 23:11
by buertu
mikado wrote:Santfeliuenc wrote:
Si hiciesen un concurso de "listos"... ¿quién ganaría en BCN? porque hay candidatos por un tubo.
Saludos,
Sergio
Casi que damos premios ex-aequo o en grupo, porque nos gastamos una pasta en galardones.
asi el dinero que nos ahorremos, podemos invertirlo en el susodicho tranvia... y con la de candidatos que hay, seguro que podriamos construir varias lineas de metro extra.
Posted: Tuesday 27/03/2007 17:15
by entfe001
Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal
Posted: Tuesday 27/03/2007 18:09
by Guigui
entfe001 wrote:Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal
No era una cosa semblant el que volia fer una llumenera municipal per connectar els dos recintes firals?
Posted: Tuesday 27/03/2007 18:29
by mikado
Guigui wrote:entfe001 wrote:Barcelona demana a crits un Aeromàgic per la Diagonal
No era una cosa semblant el que volia fer una llumenera municipal per connectar els dos recintes firals?
ACEBILLO'S INVENTS
Posted: Tuesday 27/03/2007 18:40
by entfe001
...
Posted: Tuesday 27/03/2007 19:39
by JaMiRo!
Posted: Wednesday 04/04/2007 23:21
by sortrens
Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.
Posted: Wednesday 04/04/2007 23:34
by mikado
sortrens wrote:Bé es veia a venir. Crec que les dues companyies de tram: trambaix, S.A. i trambesòs, S.L. tampoc voldran ajuntar infrastructures. Es tracta d'unir la ciutat de Barcelona amb els municipis del costat. El centre no cal tramvia. També seria bo allargar el Metro i més busos a Cornellà, Badalona, etc. D'aquesta manera es distingueixen els dos grans districtes de Barcelona Ciutat: El llobregat i el Besòs.
???????
Com???
Les dues companyies explotadores com dius és la mateixa companyia que és TRAMVIA METROPOLITÀ o pertanyen a ella . i és clar que volen unir les dues xarxes, és al que aspiren des del primer moment en que els hi varen donar l'explotació per X anys. No hi ha cap mena d'enveja entre ambdues empreses explotadores si ho volem dir així, ben al contrari van bojos per la música per poder unir ambdues xarxes.
Posted: Wednesday 04/04/2007 23:38
by sortrens
Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.
Què?
Posted: Thursday 05/04/2007 0:29
by JaMiRo!
Posted: Thursday 05/04/2007 8:38
by mikado
sortrens wrote:Bé no dic que hi hagi enveja. Però estic segur que en algun lloc d'Internet vaig veure que eran dos empresas diferents tot i que les dues son del mateix grup. Diguem que les han separat en dos negocis però son dels mateixos accionistes.
Ja et dic jo que malgrat ser dues empreses diferents de cara a l'explotació TRAMBAIX i TRAMVIA METROPOLITÀ DEL BESOS, totes pertanyen a TRAMMET i els senyors de FCC/VIVENDI , COMSA , ACCIONA , ALSTOM, SARBUS i BANC DE SABADELL entre d'altres d'envejes res i el principal motiu pel qual ara "lluiten" si se'n pot dir lluita del que es fa és la unió d'ambdues xarxes sense cap mena de dubte. la construcció de nous ramals (Badalona, St Adrià, entrada a les afores de Sant Feliu) els hi dona cert nombre de clients / usuaris però el boom seria la unió d'ambdues xarxes. Evidentment ningú agafaria el Tram desde Torreblanca a Sant Adrià, però si que bona part de la mobilitat interna a Barcelona i desplaçaments entre zones per on passés la linia alimentarien aquesta opció. Problema, si es que hi ha problema per l'explotador, s'hauria de buscar un nou emplaçament per cotxeres, les de TRAMBAIX son amples, però les de TRAMBESOS avui en dia són plenes a vessar.
Posted: Thursday 05/04/2007 15:38
by EUKibo
Al front martítim de Badalona-Sant Adrià hi ha encara molt d'espai per poder-hi fer cotxeres. Amb l'expropiació que s'ha de fer delsterrenys de l'ADIF hi cap una nova linia de tram d'Estació de Sant Adrià a Estació de Montgat i moltes extensions de vies mortes on hi ha espai de sobres per poder-hi encabir cotxeres. Això si, d'aquí a que ADIF comenci a fer obres utils per a Rodalies Barcelona... podem esperar, tot just està començant a ferles i porta un retard... (Sagrera Meridiana, Glòries, R3, adaptacions a minusvàlids...)
Posted: Friday 27/04/2007 10:53
by wefer
http://www.elperiodico.cat/
-------------------------------
Trias demana un tramvia a la Rambla i l'alcalde rebutja unir-lo a la Diagonal
ESTUDI SOBRE EL TRÀNSIT PÚBLIC I PRIVAT A LA CAPITAL CATALANA
El candidat de CiU a l'alcaldia de Barcelona, Xavier Trias, va proposar ahir unir la Diagonal amb el port a través d'una línia de tramvia que baixaria tota la rambla de Catalunya i continuaria per la Rambla, fins a arribar a Colom. "Pot semblar una idea atrevida, però serviria per pacificar i unir millor un dels principals eixos comercials de la ciutat", va explicar. Trias es va mostrar favorable a unir el Trambaix i el Trambesòs, però no per l'avinguda Diagonal.
El líder convergent va dir que aquesta opció, defensada per algunes entitats ciutadanes i per l'alcaldable d'ICV-EUiA, Imma Mayol, "col.lapsaria la ciutat durant dos o tres anys". En el mateix sentit es va expressar ahir Hereu, que va ratificar el seu projecte d'unir els dos trams de la Diagonal, ara desconnectats, amb una futura línia subterrània dels Ferrocarrils de la Generalitat, en estudi, entre la plaça de Francesc Macià i la de les Glòries.
Posted: Friday 27/04/2007 16:01
by EUKibo
Estan bojos, primer, a l'avinguda diagonal hi ha moooooooolt espai, treient 2 carrils de cotxe es com si possessis 6 per di algo de capacitat! Passaria moltisima mes gent en TRAM que no en cotxe per la diagonal, ja se sap de com estan els busos de saturats en aquests trams...
¬¬ I el tramvia per la Rambla.... ejem.... home, maco seria maquisim pero.... XD on coi el fiquen?????? per les voreres no perque estan saturades de gent, treient carrils impossible perque nomes te un i es necessari per serveis i veins, soterrat tampoc perque passa la L3 a poca profunditat, a no ser que facin viaducte.... pero treurien igualment espai i no enganxa ni amb cola amb l'estetica de la rambla, haurien de talar tots els arbres! i taparien les vistes... Per via Laietana ja seria una altra cosa...
En tot cas ara (¬¬ en teoria ja hauria d'haver passat fa uns anys pero com sempre Badalona que s'ha passat sempre boicotejant el TP ha retrassat l'extensio final del TRAM) estan obligats a unir els dos TRAMs perque ja s'han acabat el desplegament previst i aquest el mes normal inteligent seria per la diagonal, hi ha molt espai!!!!! I amb la reforma de Glòries encara hi hauria menys complicacio! Es o afavorir 1000 persones de vehicle privat o 6000 persones que el demanen a crits!
I sobre la L8, no es el mateix! Tot i que hi ha gent que li pot o no agradar el seu traçat jo no el trobo pas malamen (aixo si, primer infrastructures basiques com L9 i extensions de L3 L5 i L1) pero esque la L8 dona servei diferent, dona servei de metro, i a estacions de Gracia Joanic Sagrada Familia, mentre que el TRAM donaria a Provença-Diagonal, Verdaguer, Monumental, a més que seria un boom pel servei al poder fer relacions com Glories-Provença o Zona Universitaria-Verdaguer, serien centenars de milers de persones beneficiades! Sobretot comptant que aquest TRAM connecta amb la Zona Universitaria-Palau Reial! Potser les estacions mes demandades en origen/desti en dia laborable! Centenars de milers de persones dels FGC del Valles o de la L4 de Nou Barris o Poblenou que tendrien enllaç directe amb les universitats. I el Fòrum! El dia de la merce... altres esdeveniments al forum, el futur campus universitari del besos, diagonal mar...
No hi ha discussio! TRAMvia per la diagonal! No hi ha CAP argument en contra, nomes son ventatges per la movilitat publica i sostenible de barcelona, per la descongestio de la diagonal de transport privat i per un major benestar i una ciutat mes maca i eficaç!
Posted: Friday 27/04/2007 18:10
by Guigui
Posted: Friday 15/06/2007 13:56
by George85
Hola!
em sembla que porto bones notícies.
Sembla ser que hi haurà novetats (positives) de cara al tramvia com a conseqüència de la nova composició del consistori barceloní.
No he pogut assabentarme de re més concret, ho sento.
Aquest matí hi ha una roda de premsa.
UNIÓ!
Posted: Saturday 16/06/2007 1:08
by JaMiRo!
Vaja, esperem que les cosis vagin en la bona direcció, és a dir, cap a la
UNIÓ dels tramvies per la Diagonal.
Posted: Saturday 16/06/2007 1:38
by Vox
Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..
Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.
Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?
Vox
Posted: Saturday 16/06/2007 2:06
by Trenscat
Vox wrote:Doncs jo, si es per superficie, veig molt just el Tram per el tros de la Diagonal que ve tot just després de Francesc Macià. Si es subterrani, doncs mira, però a nivell de carrer, no sé, no sé..
Ja em veig embussos de transit, arbres tallats i menor espai pels peatons.
Es factible fer-lo subterrani i que surti a l'exterior més tard?
Vox
La gràcia del tramvia pel tram central de la Diagonal seria que hi hagi menor espai pels cotxes i no pels vianants, que de fet n'haurien de tenir més i amb més tranquilitat. I els cotxes que s'acostumin a anar per altres bandes o a passar-se al transport públic!