Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
Avui he vist que les valles ja no son totalment metàliques sino que la meitat superior te forma de reixa, i per tant es poden veure bé les obres. Hi ha un munt de tubs enormes, de color gris fosc, i una especie de material metàlic que no se que deu ser.
Vaja, que es veia més moviment que no pas fa uns dies. Algú sap quan acabarà la fase aquesta de les pantalles laterals?
Vox
Vaja, que es veia més moviment que no pas fa uns dies. Algú sap quan acabarà la fase aquesta de les pantalles laterals?
Vox
-
- N10
Per cert, ahir hi havia 5 camions d'aquells que tiren ciment. Un d'ells estava a la zona de la pantalladora i els altres 4 estaven a la zona per on entren els camions i suposo que el personal. Estaven en fila, i acabades d'entrar. I també dos camions d'aquets de portar terra.
Vaja, que es veu moviment però segueixo sense saber si es va a bon ritme o no.
Vox
Vaja, que es veu moviment però segueixo sense saber si es va a bon ritme o no.
Vox
Des fa dies hi ha una especie de enorme DONUT,`no sé per a que serveix, però es gran, fet de metall o amb valles metàliques.
Ah! i fa poc vaig veure que els laterals de la part nord de l'obra (la més propera a la futura estació de Badalona Centre), "antaño" aixecades, ara estan tapades i la pantalladora treballa més cap el sud.
M'agradaria saber si van bé de temps o que!
Vox
Ah! i fa poc vaig veure que els laterals de la part nord de l'obra (la més propera a la futura estació de Badalona Centre), "antaño" aixecades, ara estan tapades i la pantalladora treballa més cap el sud.
M'agradaria saber si van bé de temps o que!
Vox
Segons tinc entès...
S'ha de fer sota l'Illa Fradera, a on hi haurà la "futura estació intermodal" (ja veurem quan vindrà).metring wrote:M'agradaria saber a quina alçada quedarà l'estació i a on es faran les boques, existeixen dades sobre això?
Les boques no sé on van exactament, però n'hi ha una que anava cap a la Plaça de l'Alcalde Xifré...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Com avança la cosa?
Recupero aquest tema per preguntar com estan d'avançades les obres per a que arribi el metro a Badalona Centre. Apart, encara s'han d'enderrocar més edificis propers a l'estació? ho dic perquè vaig veure que desallotjaven alguns blocs. Merci!
- EUKibo
- N9
Sincerament, de tant en tant passo per Badalona Centre (potser un cop cada dues setmanes) i la veritat es que no fan RES RES RES... ¬¬ mira que son lents, des que van començar les obres ja fa molts i molts mesos encara esta per començar tot... Si van així per fer una paradeta, per quan comencin ja d'una vegada (portem esperant des del 1988) la L1... jo ja hauré mort havent tingut que anar tota la meva vida 25min "a pata al metro" o 20min d'espera i 10min en bus colapsat... Si es que... mira que son lents!!!!!!
Potser al metode primitiu ja ho tindriem tot construit
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Les obres van començar ja fa 13 mesos. Vejam si aquests dies faig unes fotografies.
En teoria havia d'estar llest per l'agost del 2008 segons previsions de finals de 2005.
Ara no se per quan és però vaja, no sé si arrivaran a aquella data. En teoria, al 2008 tindrem L3 cap Trinitat i L2 cap Badalona Centre.
Vox
En teoria havia d'estar llest per l'agost del 2008 segons previsions de finals de 2005.
Ara no se per quan és però vaja, no sé si arrivaran a aquella data. En teoria, al 2008 tindrem L3 cap Trinitat i L2 cap Badalona Centre.
Vox
El que fa falta també...
El que fa falta també però ja és la L1 cap a Badalona Centre. Jo visc a Lloreda i m'aniria bé aquesta extensió...
Entre d'altres coses, evitaria anar empaquetat en una B17/B27 i m'estalviaria 15/20 minuts per trajecte...
Entre d'altres coses, evitaria anar empaquetat en una B17/B27 i m'estalviaria 15/20 minuts per trajecte...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2