Page 4 of 18
Posted: Friday 05/01/2007 11:06
by Ophani
jejej em sembla que lo del civia alpino nomes ho te clar la ministra de foment jajajaj. en tot cas ahir vaig enviar un email a renfe rodalies per preguntarlis si sabien algo
Posted: Friday 05/01/2007 11:22
by Ophani
xcert jamiro si pot ser enteret de perque fan aquest gran epopeya del civia
Posted: Friday 05/01/2007 18:09
by Ophani
Renfe Rodalies tampoc coneix res sobre els Civia Alpinos, ahir els i vaig enviar un email sobre si en sabien alguna cosa i m'han respost que encara no tenen informacio
Posted: Sunday 07/01/2007 17:31
by jn4519
En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
Per tant, potser no cal tant Civia "especial-per-grans-pendents", que el cap i a la fi és del que es tracta, i potser és més raonable preparar algunes 447 per aquesta línia, a mida que entrin els Civies a la resta de rodalies.
Salut!
Posted: Sunday 07/01/2007 18:53
by entfe001
jn4519 wrote:En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
No, quan una 447 puja anunciada amb destinació a la Tor de Querol en realitat faran transbordar la gent a Ribes de Freser. Això ho fan quan no hi ha prou 440 de dos cotxes disponibles, concentrant-les a la zona on és imprescindible que aquestes unitats circulin.
Posted: Monday 08/01/2007 15:27
by jn4519
entfe001 wrote:jn4519 wrote:En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
No, quan una 447 puja anunciada amb destinació a la Tor de Querol en realitat faran transbordar la gent a Ribes de Freser. Això ho fan quan no hi ha prou 440 de dos cotxes disponibles, concentrant-les a la zona on és imprescindible que aquestes unitats circulin.
Gràcies per l'aclariment, era massa bonic per ser realitat.
Posted: Monday 08/01/2007 18:05
by entfe001
jn4519 wrote:Gràcies per l'aclariment, era massa bonic per ser realitat.
L'única esperança que tenen els francesos per a veure una 447 al seu territori és a Cervera de la Marenda quan s'escapa alguna d'aquestes unitats en lloc d'una 440R.
Posted: Wednesday 10/01/2007 14:56
by ABB_Traccion
Hola.
Tot això del Civia Alpino és molt bonic, i ho reconeixo però, segons vaig escoltar de una conversació "maquinista-pica" el pica li deia al maquinista que encara trigaran temps a veure's en circulació els Civia si més no, a partir de Ribes cap amunt.
Salutacions.-
Posted: Wednesday 10/01/2007 22:35
by Altaria_Trianilla
ABB_Traccion wrote:Hola.
Tot això del Civia Alpino és molt bonic, i ho reconeixo però, segons vaig escoltar de una conversació "maquinista-pica" el pica li deia al maquinista que encara trigaran temps a veure's en circulació els Civia si més no, a partir de Ribes cap amunt.
Salutacions.-
Present a aquesta conversació xDD es més.. el revisor li deia que tot era per publicitat...
Posted: Wednesday 10/01/2007 22:49
by Jordi Freixas
Ja us ho deia jo que amb aquest Civia virtual no les tinc totes...
Posted: Wednesday 10/01/2007 22:52
by Trenscat
entfe001 wrote:jn4519 wrote:En el web de Trenscat hi surt una foto a l'estació de Parets d'una 447, en el peu de foto s'indica que aquell tren anava destinat a la Tor de Querol.
Si és així, les 447 sí estan "mínimament" preparades pel tram Ribes-la Tor, encara que sigui en casos excepcionals.
No, quan una 447 puja anunciada amb destinació a la Tor de Querol en realitat faran transbordar la gent a Ribes de Freser. Això ho fan quan no hi ha prou 440 de dos cotxes disponibles, concentrant-les a la zona on és imprescindible que aquestes unitats circulin.
Un altre aclariment més: quan vaig fer la foto a aquella 447 ni tan sols arribava a Ribes de Freser, es quedava a Torelló perquè el tram de Torelló a Ripoll estava tallat per les obres de renovació. Però el tren oficialment anava a La Tor.
Posted: Wednesday 10/01/2007 23:01
by Jordi Freixas
Però entre les fotografies de l'antic baixador d'Aigües de Ribes, sí que n'apareix una. Jo tota l'estona em pensava que us estaveu referint a aquesta...
Posted: Thursday 11/01/2007 9:06
by jordidr
Lo dels civia alpino no es virtual.... es una cosa pressupostada en aquests pressupostos, i que ja m'he encarregat de preguntar a una diputada del congres que conec personalment
Posted: Thursday 11/01/2007 10:59
by Jordi Freixas
Això dels CIVIA virtuals és una ironia meva.
El que és curiós, és que a la pàgina de CAF no hi he sabut trobar res sobre aquest tren.
PD: I l'única imatge que apareix al google al buscar CIVIA Alpino, és el banner de BarnaMetro que tenia abans en Jamiro.
Posted: Thursday 11/01/2007 14:36
by jordidr
Normal que no surti res perque encara no s'han adjudicat, en tot cas e preguntat a la diputada que conec si em podia buscar informacio sobre aquests trens i sobre a qui s'adjudicarien
Posted: Thursday 11/01/2007 16:02
by Mortadel·lo
El prototip de Civia Alpino d'Alstom top secret
ni en Jamiro sap que existeix (ja saben que és un bocamoll i no li han dit res
)
Posted: Thursday 11/01/2007 16:52
by jordidr
jajaj vaya freakada
Posted: Thursday 11/01/2007 17:39
by entfe001
Posted: Thursday 11/01/2007 17:41
by jordidr
entfe tens msn tu?, xcert la colada que et vas fotre a lo del Cremallera Salo va ser per enmarcar
Posted: Thursday 11/01/2007 17:54
by entfe001
El meu MSN el pots consultar al perfil o prement el botó MSN que apareix sota els meus missatges.
T'agraïria que editessis el missatge, ja saps per què.