l'objecte mes friki que tenim es....
Suposo que Badalona...
Suposo que per Badalona, no? N'hi ha unes quantes que sobren perquè es vàren eliminar diversos pasos a nivell, i es van oblidar d'enretirar-les...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N7
El recorregut no el penso dir: Havia sigut de la Compañía del Norte i era una línia força important.Ferrovi wrote:Quin recorregut??Jordilar wrote:Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.
Salut,
La dificultat va ser el seu transport pel ferrocarril, doncs es va haver de tapar amb papers del diari Que! i celo provinent de la taquilla d'una estació.
Salut,
Amb això ja has dit pràcticament directament la línia que és!Jordilar wrote:El recorregut no el penso dir: Havia sigut de la Compañía del Norte i era una línia força important.Ferrovi wrote:Quin recorregut??Jordilar wrote:Estaba tirada al costat i mirant cap al terra. Havien més per tot el reocrregut.
Salut,
Una mica bé si que m'ha anat això de l'SPAM, perquè no recordava on era aquest fil i així m'ho han recordat
Jo ara tinc un altre objecte de culte, si bé l'haig de reparar i adeçentar. Es tracta d'una màquina manual validadora de tarjetes de cartró (tipus bonobus o Bono-10 de Renfe antics). L'orígen, totalment legal, me'l van donar els mateixos propietaris del vehicle on anava
Jo ara tinc un altre objecte de culte, si bé l'haig de reparar i adeçentar. Es tracta d'una màquina manual validadora de tarjetes de cartró (tipus bonobus o Bono-10 de Renfe antics). L'orígen, totalment legal, me'l van donar els mateixos propietaris del vehicle on anava
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
D'aquestes (no de Halle Berries, sinó de validadores de títols "retallables") en tenim un parell a l'òrbita d'ARCA, ambdues de la mítica marca Almex: una ex-TMB, i una altra ex-no-sé-què, que li vam regalar entre tots al Joaquín quan va estrenar el seu restaurat Pegaso 6038 de TUS.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Jo m'haig de posar un dia a reconstruïr-la, la pobre està bastant cascadeta...però bé, ja voremFran-Ikarus wrote:D'aquestes (no de Halle Berries, sinó de validadores de títols "retallables") en tenim un parell a l'òrbita d'ARCA, ambdues de la mítica marca Almex: una ex-TMB, i una altra ex-no-sé-què, que li vam regalar entre tots al Joaquín quan va estrenar el seu restaurat Pegaso 6038 de TUS.
Frikiobjectes
Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Frikiobjectes
Què passa, vols fer enveja?? Doncs jo amb el meu cutre-trosejador de tarjes de cartró estic molt content!JaMiRo! wrote:Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel.
Re: Frikiobjectes
Per presumir que no falti:JaMiRo! wrote:Com ja he dit abans, entre diverses coses que tinc, les més "valuoses" com a metrero que sóc són una alarma d'un sèrie 1000 (inclou carcassa i mecanisme amb tirador, és a dir, tota sencera) i un termòmetre de la L2 Pep Ventura-Paral·lel.
Bé amb la reforma de certa estació i intenció de soterrament de cert pas a nivell, a veure si puc aconseguir de manera legal (sempre preguntaré a veure si m'ho puc emportar) puc aconseguir más objectes ferroviaris.Jordilar wrote:Ara ja puc presomir d'obejcte :
Per cert se'm va oblidar dir que tinc esquemes actualitzats a l'era adif de 41 estacions d'Espanya entre elles Bcn-Sants, Sant Andreu i esquema del nus de la Marina.
Salut!
Jo tinc tota la línia de BCN a Cerbère, per dins i per fora...ara bé, no sé on vaig deixar els esquemes...252-071 wrote:Per cert se'm va oblidar dir que tinc esquemes actualitzats a l'era adif de 41 estacions d'Espanya entre elles Bcn-Sants, Sant Andreu i esquema del nus de la Marina.
- bigboy4013
- N2
Bones:
Jo varies coses.
RENFE: Tinc uns quants llibres de Mercaderies, tirafondos, l'uniforme de CARGAS RENFE i una sabata de fré de mercaderies de les antigues d'amianto.
FCMB: Plaques dels antics 200, ex-300 i també, les de: "PROHIBIDO ESCUPIR" y "PROHIBIDO FUMAR", uniforme de mecànic, tirafondos, botonera del 400 i del 1000, tirador d'alarma, manuals de conducció del 1000, un plànol gegant dels elements del 1000 i les granotes del 400 i una de les seves plaques de matricula.
FGC: Coneixeu que hi han extintors que tenen una plaqueta que possa: Propiedad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya? Doncs en tinc dos d'aquestes, llibres d'itineraris de L-A.
Fabricants: Un pin d'Alstom i diverses plaques de vagons de CAF.
Extranger: Suissa-Reposacaps del Glacier Express, USA-Accions de l'antiga copanyia Pennsylvania Railroad.
També tinc un llibret d'horaris dels trens de tota catalunya, no recordo ara en quin any està datat, es que no el tinc a mà, pero es molt curios, surten horaris de RENFE i FGC, es molt interesant.
Tot això, es legal.
Records.
Jo varies coses.
RENFE: Tinc uns quants llibres de Mercaderies, tirafondos, l'uniforme de CARGAS RENFE i una sabata de fré de mercaderies de les antigues d'amianto.
FCMB: Plaques dels antics 200, ex-300 i també, les de: "PROHIBIDO ESCUPIR" y "PROHIBIDO FUMAR", uniforme de mecànic, tirafondos, botonera del 400 i del 1000, tirador d'alarma, manuals de conducció del 1000, un plànol gegant dels elements del 1000 i les granotes del 400 i una de les seves plaques de matricula.
FGC: Coneixeu que hi han extintors que tenen una plaqueta que possa: Propiedad de Ferrocarriles de la Generalitat de Catalunya? Doncs en tinc dos d'aquestes, llibres d'itineraris de L-A.
Fabricants: Un pin d'Alstom i diverses plaques de vagons de CAF.
Extranger: Suissa-Reposacaps del Glacier Express, USA-Accions de l'antiga copanyia Pennsylvania Railroad.
També tinc un llibret d'horaris dels trens de tota catalunya, no recordo ara en quin any està datat, es que no el tinc a mà, pero es molt curios, surten horaris de RENFE i FGC, es molt interesant.
Tot això, es legal.
Records.
ALCO forever!!!!