Res d'aixecament de camises company Aco. El cotxe 76 que porto com Avatar te uns 100 anys. Aixi m'ho va dir l'encarregat que m'ho va explicar a les propies cotxereres, al meu primer viatge a Estocolm. Aqui tens una foto del 76 en baixa resol.lucio. Disculpa la baixa cualitat, pero en aquell viatge encara no tenia la camara digital i vaig tenir que fer les fotos amb la camara del mobil:aco wrote: P.S.(2) Prengui-ho amb calma serie600, i parlarem de la Djurgardslinjen, que em sembla que m’aixeca la camisa amb això d’un tramvia de 100 anys, creia que el tramvia més vell que corria en la línia-museu era de 1920...
Salut,
Les següents fotos ja tenia la camara digital. Em perdonaras que no las possi directament com a imatge sino com a link, donat que he preferit posar-les tal com las vaig fer, sense reduir-las per no perdre cualitat. A mes, si las posses directament com a foto, el Forun quedaria una mica descuadrat i aixo crec que a en Wefer no li agradaria massa . Si clicas a l'enllaç, se t'obrira una finestra nova on veuras la foto:
http://serie600.iespana.es/fotos/interi ... ductor.JPG
Aqui tens el 76 amb el conductor en plena faena.
http://serie600.iespana.es/fotos/frontal_1_cotxe_76.JPG
El frontal del 76. No hi han hal.logens, no hi han intermitents, el netejaparabrisses es l'original (o si mes no esta restaurat com l'original, no es electric), les finestres son practicables....
http://serie600.iespana.es/fotos/frontal_2_cotxe_76.JPG
El lateral. El que porto com Avatar, sols que aquest -l'avatar- esta retallat per que pugui encabir dintre de les mides del Forum.
http://serie600.iespana.es/fotos/comana ... txe_76.JPG
El comanament. Els guants son del conductor .
Ara digue'm: Te pinta de tenir 100 anys?. Conservat en plenes facultats, sense afegir el.lements no corresponents a la seva epoca original. Que les peces possiblement ja no son las "de fabrica"?, es clar, no ho dubto. Pero tampoc s'han afegit elements extranys. Han intentat conservar tal com eran els tranvies cuan donaven servei regular. No com s'ha fet amb el 6 i el 7. Aixo es el que "critiquem". Que s'ha desvirtuat l'imatge amb aquestos afegits. No critiquem el seu manteniment i la seva conservacio, al contrari, ens alegrem de que puguin continuar corrents per las sevas vias. El que critiquem es el "reestyling" que s'els ha fet, totalment en desconcordancia amb la seva epoca. Jo ja no critico el color, possiblement als de Djurgarden tampoc sia el seu color original, el que no em sembla be son els hal.logens i el netejaparabrisses.
Em parles d'adaptar-los a les circunstancies de la circulacio?. De que siguin segurs i vissibles?. Es que acas aquest venerable 76 no es segur ni vissible?. Esta circul.lant durant l'estiu, pero tambe durant les festes nadalenques. I alla a Estocolm, a l'hivern, a les 4 de la tarde, es ja "negra nit". I aquestos vehicles es veuen perfectament. Aquestos vehicles hi circulen en la part "baixa" del seu recorregut, pel "centre" d'Estocolm, i no es fins que creuen -ara no m'enrecordo del nom- el pont que uneix amb l'illa de Djurgarden, no estan a una "zona" rel.lativament pacifica en cuant a estar rodejat de cotxes.
Tinc mes fotos del 76, pero ja son com la primera, en baixa cualitat i no aporten res mes que com a document grafic. Tinc d'altres del mateix 76 i d'altres mes "recents". Un "Mustang" de 1946, per exemple.... simplement precios
Perdoneu pel "totxo" de missatge.
Sal.lutacions:
Serie600