Posted: Tuesday 12/12/2006 19:18
Doncs sí que es podrà dir que ens ha tocat la loteria, sí...
Perquè si s'ha de triar entre les companyies d'One World i Star Alliance, Star Alliance guanya de calle...
Per començar, que marxi Iberia. Iberia és una font contínua de problemes; quan no pels pilots, és pel personal de terra, a més que l'empresa, com a aerolínia de bandera és la bandera d'una concepció rància d'Espanya que fa feredat.
Segon, British Airways. Contra British Airways no puc opinar malament, perquè només hi he volat un parell de vegades i no em va desagradar pas el servei a nivell global. Ara, que BA implica haver de passar pel Regne Unit, i tal com estan de psicòtics allà darrerament, les possibilitats que els vols es cancel·lin o que l'equipatge de mà s'hagi de facturar, quan no abandonar a la terminal, són perfectament factibles. Mal rotllo, col·legues...
Si assumim la contrapartida de l'aerolínia espanyola com Spanair, i la matriu del grup com Lufthansa, em sembla que ja no cal afegir res més. Tant de bo hi hagi un bon enteniment entre els responsables catalans i els de Star Alliance, i el servei de la nova terminal de l'aeroport pugui esdevenir competitiu i interessant, pel que fa a la possibilitat de connexions amb el món sencer.
Per cert, i ara sé que la pifiaré una mica... (canviant de tema) Emirates pertanyia a Star Alliance o a One World...? Perquè em sona que amb la targeta de milles de JAL també es podien acumular a Emirates, i JAL és Oneworldera...
Perquè si s'ha de triar entre les companyies d'One World i Star Alliance, Star Alliance guanya de calle...
Per començar, que marxi Iberia. Iberia és una font contínua de problemes; quan no pels pilots, és pel personal de terra, a més que l'empresa, com a aerolínia de bandera és la bandera d'una concepció rància d'Espanya que fa feredat.
Segon, British Airways. Contra British Airways no puc opinar malament, perquè només hi he volat un parell de vegades i no em va desagradar pas el servei a nivell global. Ara, que BA implica haver de passar pel Regne Unit, i tal com estan de psicòtics allà darrerament, les possibilitats que els vols es cancel·lin o que l'equipatge de mà s'hagi de facturar, quan no abandonar a la terminal, són perfectament factibles. Mal rotllo, col·legues...
Si assumim la contrapartida de l'aerolínia espanyola com Spanair, i la matriu del grup com Lufthansa, em sembla que ja no cal afegir res més. Tant de bo hi hagi un bon enteniment entre els responsables catalans i els de Star Alliance, i el servei de la nova terminal de l'aeroport pugui esdevenir competitiu i interessant, pel que fa a la possibilitat de connexions amb el món sencer.
Per cert, i ara sé que la pifiaré una mica... (canviant de tema) Emirates pertanyia a Star Alliance o a One World...? Perquè em sona que amb la targeta de milles de JAL també es podien acumular a Emirates, i JAL és Oneworldera...