Tot i que arriba amb anys de retard, no deixa de ser una gran notícia.El tren parará a la Gripia el proper dilluns 3 de març
RENFE ha confirmat avui que el proper dilluns dia 3 de març els trens ja pararan a l'estació de la Grípia. Aquesta és la rúbrica a aquesta vella reivindicació veïnal que finalment tindrà resposta el dilluns. Moltes gràcies a les persones que ho han fet possible i moltes felicitats a tothom que en podrà gaudir.
Terrassa Est
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
De la pàgina web de l'associació de veïns del barri de les Arenes:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Anunci oficial?
Una curiositat: la informació oficial sobre l'obertura de l'estació de Terrassa Est s'ha donat de manera tan furtiva com la de l'arribada de l'AVE? Si és així, sembla que aquest sistema està creant escola a can Renfomentadif...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
La historia de esta estacion esta llena de misterios en cuanto a la informacion desde su inicio, no hubo informacion oficial de la primera piedra hasta el dia anterior a su colocacion y ahora cuando vinieron a pre-inagurarla lo hicieron en el mayor de los secretos tal que la informacion del acto no llego a estar colgada en la web de noticias del ayuntamiento ni 24 horas y luego de nuevo el secreto, que se abre el lunes y ni el ayuntamiento tiene nada en su web ni la prensa local dice nada, es la estacion secreta
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Avui hi havia penjats cartells amb la notícia a l'estació de Terrassa i també s'anunciava per megafonia. També han penjat els nous horaris, dels quals desvetllem la incògnita: pararan a Terrassa Est els mateixos trens que pararan a Terrassa, és a dir, pararan TOTS: els Terrassa, els Manresa i els regionals a Lleida.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Per cert apartir del 3 de març els Regional l'Hospitalet - Lleida i tots el rodalies apart de parar a la Gripia 78710 tambe parar a Montcada Bifurcació i Santa Maria.
Horaris Sants - Terrassa Est
Horaris Sants - Terrassa Est
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Y parece también que los actuales Terrassa-Vilafranca/Sant Vicenç vuelven a ser de nuevo Terrassa-Martorell y que los Manresa-Martorell pasan a ser otra vez Manresa-Vilafranca/Sant Vicenç
¿Pondrá Renfe Civia en el trayecto Terrassa-Martorell?
¿Pondrá Renfe Civia en el trayecto Terrassa-Martorell?
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
No tan sols això sino que TOTS els rodalies pararan a Montcada Sta Maria i Montcada Bifurcació.
Això és la FGCització de RENFE
I si no vaig errat, s'ha augmentat la freqüència de 1 tren cada 2 hores a 1 tren cada hora a les estacions intermèdies entre Terrassa i St. Vicenç de Castellet
Això és la FGCització de RENFE
I si no vaig errat, s'ha augmentat la freqüència de 1 tren cada 2 hores a 1 tren cada hora a les estacions intermèdies entre Terrassa i St. Vicenç de Castellet
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Peró,quin sentit té que els Manresa s'aturin a Birfucació i Santa Maria?Per qué ho fan si la frecuencia en principi serà la mateixa,ai fós un augment de frequències,ho entendria,peró crec que és mantendren,una estupidesa trobo aquesta mesura,ja que aquestes dues estacions tenen pocs viatgers i amb quatre trens hora/sentit jo ho trobo mès que suficient(Els Terrassa de la C4 mès els de la C7).
L'únic que aconsegueixen és allargar encara mès el temps del recorregut,i a mès,els manresans els mès afectats,ja és van veure afectats amb que els FGC paressin a mès estacions,ara també ho fan amb renfe.
L'únic que aconsegueixen és allargar encara mès el temps del recorregut,i a mès,els manresans els mès afectats,ja és van veure afectats amb que els FGC paressin a mès estacions,ara també ho fan amb renfe.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Suspicàcia
Que potser estan poc satisfets els accionistes d'Autema?Mako448 wrote:L'únic que aconsegueixen és allargar encara mès el temps del recorregut,i a mès,els manresans els mès afectats,ja és van veure afectats amb que els FGC paressin a mès estacions,ara també ho fan amb renfe.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
També afegir que TOTS els trens pararan a El Papiol i Castellbisbal, i a Lavern-Subirats + La Granada passaran a tenir un tren cada hora tot el dia. (i a les hores punta crec que la Granada tindrà un tren cada mitja hora)
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Y con la vuelta a partir del lunes de los Terrassa-Martorell durante todo el día, me preguntó ¿tardará mucho Renfe en poner Civia para hacer los Terrassa-Martorell?
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
ALgú sap si ja és pot agafar el fulletó dels nous horaris de la C4(i suposo que nous també a la C7),a Sants o a qualsevol altre estació de rodalies de la C4?
O fins dilluns 3 no?
O fins dilluns 3 no?
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Jo he preguntat a Sant Andreu Comtal, i encara no tenien els nous horaris. Això si, hi havien cartells anunciant la nova estació.
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
És absurd que tots els trens parin a El Papiol i a Castellbisbal quan el públic que agafa el tren a aquestes estacions és més aviat reduït, i la seva major part hi accedeix en autobús que és impossible que enllaci amb tots els trens, en el cas de Castellbisbal millorarà els enllaços dels trens R7.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Jo he preguntat també si tenien els horaris pero m'han dit que no, no en tindrán fins demà diumenge, o potser dilluns...
Esta bé pero cal potenciar la freqüencia de pas sobre tot al Alt penedès, que som els ultims de la fila!
Àlex Naranjo.
Esta bé pero cal potenciar la freqüencia de pas sobre tot al Alt penedès, que som els ultims de la fila!
Àlex Naranjo.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Sí, són quatre trens per hora i sentit, però no un tren cada quart d'hora. Entre el C7 i el C4 sentit Barcelona hi ha cinc minuts, i després queden 25 sense tren.Mako448 wrote:Peró,quin sentit té que els Manresa s'aturin a Birfucació i Santa Maria?Per qué ho fan si la frecuencia en principi serà la mateixa,ai fós un augment de frequències,ho entendria,peró crec que és mantendren,una estupidesa trobo aquesta mesura,ja que aquestes dues estacions tenen pocs viatgers i amb quatre trens hora/sentit jo ho trobo mès que suficient(Els Terrassa de la C4 mès els de la C7).
Per altra banda, els enllaços C4-C7 a Castellbisbal eren de jutjat de guàrdia: per anar a Gelida des de l'Autònoma feies més via anant via Barcelona que via Rubí. A veure si ho milloren.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Jo ahir vaig aconseguir horaris en format fotocòpia a tot color a Sants, a les 06.30 del matí.
En quant els enllaços C4->C7 a Martorell milloraran, ja que sortiran ara 15 minuts més tard de Martorell els trens de la C4 que continuen més enllà.
En quant els enllaços C4->C7 a Martorell milloraran, ja que sortiran ara 15 minuts més tard de Martorell els trens de la C4 que continuen més enllà.
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Llegint les notícies sobre l'entrada en funcionament de l'estació, m'he adonat que posa que ha costat 4,6 M€.
D'altra banda, al posar la primera pedra, van dir que el pressupost era de 4,1 M€.
On són els altres 500.000 €?
D'altra banda, al posar la primera pedra, van dir que el pressupost era de 4,1 M€.
On són els altres 500.000 €?
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Rarament coincideixen els imports pressupostats amb el cost final de les obres.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Re: Seguiment de les obres de l'estació a la Grípia de Terrassa
Aquest matí ja he pasat a estrenar l'estació i m'ha semblat que de moment està molt bé.
Destacar que està adaptada a PMR a través d'ascensors i rampes, té un vestíbul que a primera vista m'ha semblat insonoritzat des d'on hi ha una vidriera que es veuen les vies, la gestió de la venda de bitllets la porta la cafeteria encara que està comunicada l'habitació de la taquilla amb la cafetería, és a dir que no tenen l'ordinador a la barra del bar com a molts llocs, i té la mateixa megafonia que a Sant Andreu Arenal i mateixos indicadors a les andanes com els que fa milenis que estan en proves a les estacions entre Manlleu i Puigcerdà, però amb la diferència que aquests sí que funcionen, això sí, els monitors del vestíbul on marcaven els propers trens era un format que encara no havia vist mai i els marcava com "L4".
Destacar que està adaptada a PMR a través d'ascensors i rampes, té un vestíbul que a primera vista m'ha semblat insonoritzat des d'on hi ha una vidriera que es veuen les vies, la gestió de la venda de bitllets la porta la cafeteria encara que està comunicada l'habitació de la taquilla amb la cafetería, és a dir que no tenen l'ordinador a la barra del bar com a molts llocs, i té la mateixa megafonia que a Sant Andreu Arenal i mateixos indicadors a les andanes com els que fa milenis que estan en proves a les estacions entre Manlleu i Puigcerdà, però amb la diferència que aquests sí que funcionen, això sí, els monitors del vestíbul on marcaven els propers trens era un format que encara no havia vist mai i els marcava com "L4".