Quedada per fer la L5 amb un 1000
- wefer
- Administrador
-Jamiro
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-Trenscat
-Malba
-UT596001
-Pere
-Wefer
-Jordilar
-Fran-Ikarus
-Mortadel.lo
-Trenscat
-Malba
-UT596001
-Pere
-Wefer
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Dissabte 2 de desembre. Ara mateix no se ni que faré demà així que en principi m'agradaria anar però ho confirmaré la setmana anterior
Abans de llegir aquest fil pensava fer aquesta excursió cap allà mitjans de desembre.
Eo, si hi vaig, proposaré que, al final del dia, ens emportem la 1000. Serà un robatori espectacular. Mai més podrem escriure al FTC, haurem de canviar d'identitat, rotllo El Fugitivo, ens buscarà la poli, la Guardia Urbana, els Mossos, la Guardia Civil, però nosaltres tindrem la nostra 1000 estil el metro que te guardat el V a V de Vendetta :D:D
Vox
Abans de llegir aquest fil pensava fer aquesta excursió cap allà mitjans de desembre.
Eo, si hi vaig, proposaré que, al final del dia, ens emportem la 1000. Serà un robatori espectacular. Mai més podrem escriure al FTC, haurem de canviar d'identitat, rotllo El Fugitivo, ens buscarà la poli, la Guardia Urbana, els Mossos, la Guardia Civil, però nosaltres tindrem la nostra 1000 estil el metro que te guardat el V a V de Vendetta :D:D
Vox
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Seguint el consell del Jordilar, revifo aquest fil perquè serveixi al "segon comiat dels 1000" del mes, i no es mescli massa amb les conseqüències, en forma de disbarats varis, que continuaran poblant durant un temps el fil del primer
Penso que és de justícia que la data la fixin aquells que no van poder venir a la primera convocatòria. I els altres ens adaptem a ells.
Penso que és de justícia que la data la fixin aquells que no van poder venir a la primera convocatòria. I els altres ens adaptem a ells.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Serie-1000-metro
- N7
Re: Ep!
A mi em va béJaMiRo! wrote:Per les festes no us va bé?
La llista...
Quedada milera de cara a les festes...
- Serie-1000-metro
JaMiRo!
JaMiRa!
aim
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2