Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

A totes aquestes no he comentat que:
  1. Els dies feiners el tren 25373 (l'Hospitalet 07.51 - 10.23 Ribes de Freser) se sol fer amb composició simple de 447 programada. És el que veig gairebé cada dia quan espero el Martorell via Cerdanyola Universitat de 13 minuts més tard 8)
  2. He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Platanito wrote: Home, doncs si fer servir aquesta paraula tot parlant de la part del cos que identifica i fent referència al seu ús bàsic dins de la nostra societat (els altres usos que se us acudeixin són privats) et sembla inapropiat... :mort
Home, si considerem que durant 40 anys el nostre pais va estar sotmès a un model educatiu basat en el catol·licisme ultraortodox en el qual la sola menció d'una part pudenta del nostre cos (deixant da banda la seva utilitat) era considerada com a pecat mortal i tenint en compte que encara arrosseguem part d'aquella herència, doncs... :D

A mès, molta gent de la que avui llegeix i participa en aquest forum, va viure aquells temps foscos...

...i, Coi!, no està de mès ser una mica considerat xD
entfe001 wrote: He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.

Salutacions,
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Acabo de ver la 440-130M/112C enel taller NERTUS de Cornellà. Quiere decir eso que almenos le hacen un mínimo mantenimiento de seguridad ???
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

neroon wrote:
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.

Salutacions,
Esque penso que les 440R no són els mijors trens per fer serveis regionals,jo prefereixo mil vegades que el regional és faci amb 447 que amb 440R,pels seients,i també,per que el veig amb més aspecte de viatges més llarg que no pas una 440,l'incoveninet clar,la velocitat.
Jo el que faria és cambiar els seients de la 440R per seients tipus 447,em sembla que n'hi ha una amb seients de 447,jo em vaig pujar.
Tot i això,els regionals a sequeséls hauria de fer les 470 i els REX i CEX tots els hauria de fer les 448R o 444,peró no les 470,que les 470 no les veig gens preparada per fer CEX.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Hoy la 440-130M ya no estaba en el taller de cornellà y ha efectuado el servicio del "Cercanías" La Tour de Carol (10h31') - L'Hospitalet de Ll (13h51') acoplada a una 440R de tres vagones en cabeza. Ella como es lógico en cola y el coche motor encarado hacia Sants
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Hoy jueves 16 de noviembre de 2006, hacía su entrada en l'Hospitalet la 440-130M aislada, a las 14.30 aprox, pero desde el túnel de la Bifurcació Gornal. Supongo que estaría haciendo maniobras. Dijo algo Magdalena de ella??? Se trata del nuevo material???
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Bé, malauradament la 440-130M ja té data de caducitat. Quina? doncs la que marqui foment i Renfe amb les 41 incorporacions d'unitats de rodalies que s'han de dur a terme en el transcurs del 2007. Aquesta UT no arribarà a 2008 i molt probablement tampoc ho faran les altres dues 440 sense reformar.

Ara bè, els amants de les 440R estan d'enhorabona doncs sembla ser que vindrà una bona remesa de 440R del nucli de Madrid (majoritariament suposo que seran les que fan servei a la línia C3).

Salutacions,
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Alguien ha visto la 440-130M últimamente??

Puede ser q debido a la retirada de una 440R de 2 vagones accidentada en el enganchón de catenaria de Centelles se haya quedado en Ribes a hacer de lanzadera hasta La Tour???
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

mikado wrote:Alguien ha visto la 440-130M últimamente??

Puede ser q debido a la retirada de una 440R de 2 vagones accidentada en el enganchón de catenaria de Centelles se haya quedado en Ribes a hacer de lanzadera hasta La Tour???
Podría ser, pero aún así debería de bajar a Cornellà periódicamente para las operaciones mínimas de mantenimiento.

Saludos
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Haure d'esperar al pont, que pujo a La tor, per fer un seguiment del M130 si algú no sap res abans us informare
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Sigue viva ¡ ¡ ¡

Post by mikado »

Sigue viva ¡ ¡ ¡

Como regalo de navidad hoy 24/12/2006 ha aparecido por l'Hospitalet la 440-130M-112C.

Aspecto exterior guarrísimo, iba con las puertas abiertas circulando en maniobras aislada, desde la estación de L'H a la vía muerta que hay debajo del puente de matacaballos en la salida dirección Barcelona. Supongo que bajó anoche de La Tor.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Sembla que aqueta 440R podria no desguaçar-se,haurien de ferl-lo a l'octubre,i no ho ha fet :D Per fi alguna cosa bona.
Espero que també és retrasi l'incorporació de les noves 213,per així donar més vida a les 211.
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Mako448 wrote:Sembla que aqueta 440R
LA 440-130M-112C NO ÉS REFORMADA !!!!!! :emprenyat :emprenyat.

Per això no vull que se la carreguin :'( :'(
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Pareu! Pareu!

Ningú lapidarà a ningú fins que faci sonar el xiulet. Ho enteneu? Encara que, i vull que quedi ben clar, encara que digui reformada...

[I l'home és fulminantment lapidat]
(sí, ahir van fer per Cuatro una de les meves pel·lícules preferides 8))
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Monty Phytons o com s'escrigui? xD
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Perdó,volia dir 440-130,
el problema esque tant escrivint 440R a altres temes ,doncs el costum em fa passar això.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Acaba de salir la 440-130M/112C acoplada a la 440-236M en el L'H - la Tour de Carol de las 12.00.

Señalar el bochornoso aspecto de la 440-236M, en concreto el remolque cabina lado mar o lado estación de L'h todo absolutamente todo (incluyo ventanas) pintado. Desde dentro es imposible ver nada de lo que hay fuera
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Post by BRILL 18 »

Dilluns 01 de Gener la 440 M130 fent el tren La Tour - L'hospitalet de les 13,15 Caçada entre Puigcerda i Alp, llastima anava conduint i no vaig poder fer cap foto
Corroboro el comentari de mikado sobre el lamentable estat del remolc de la M440-236, si hi bretolss que esdedican a pintar trens, Adif o qui sigui no hauria de permetre que aquests circulesin en un estat tan lamentable.
Amb va cridar l'atencio ja que de lluny ja es beu algo extrany
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Gloriòs dia...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30. 8)

Per cert, he fet un parell de fotos ben maques, us les passaré quan les descarregui de la càmera. ;)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Gloriòs dia...

Post by UT596001 »

JaMiRo! wrote:Hola!

Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30.

Salut!
És a dir, que ha pujat amb el primer tren del dia a Puigcerdà i la Tor, i al arribar allà ha fet de seguida el primer servei de tornada.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”