- Els dies feiners el tren 25373 (l'Hospitalet 07.51 - 10.23 Ribes de Freser) se sol fer amb composició simple de 447 programada. És el que veig gairebé cada dia quan espero el Martorell via Cerdanyola Universitat de 13 minuts més tard 8)
- He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)
Una 440 sense reformar es desguaçará: la 130M
A totes aquestes no he comentat que:
Home, si considerem que durant 40 anys el nostre pais va estar sotmès a un model educatiu basat en el catol·licisme ultraortodox en el qual la sola menció d'una part pudenta del nostre cos (deixant da banda la seva utilitat) era considerada com a pecat mortal i tenint en compte que encara arrosseguem part d'aquella herència, doncs...Platanito wrote: Home, doncs si fer servir aquesta paraula tot parlant de la part del cos que identifica i fent referència al seu ús bàsic dins de la nostra societat (els altres usos que se us acudeixin són privats) et sembla inapropiat...
A mès, molta gent de la que avui llegeix i participa en aquest forum, va viure aquells temps foscos...
...i, Coi!, no està de mès ser una mica considerat
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.entfe001 wrote: He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)
Salutacions,
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Esque penso que les 440R no són els mijors trens per fer serveis regionals,jo prefereixo mil vegades que el regional és faci amb 447 que amb 440R,pels seients,i també,per que el veig amb més aspecte de viatges més llarg que no pas una 440,l'incoveninet clar,la velocitat.neroon wrote:
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.
Salutacions,
Jo el que faria és cambiar els seients de la 440R per seients tipus 447,em sembla que n'hi ha una amb seients de 447,jo em vaig pujar.
Tot i això,els regionals a sequeséls hauria de fer les 470 i els REX i CEX tots els hauria de fer les 448R o 444,peró no les 470,que les 470 no les veig gens preparada per fer CEX.
Bé, malauradament la 440-130M ja té data de caducitat. Quina? doncs la que marqui foment i Renfe amb les 41 incorporacions d'unitats de rodalies que s'han de dur a terme en el transcurs del 2007. Aquesta UT no arribarà a 2008 i molt probablement tampoc ho faran les altres dues 440 sense reformar.
Ara bè, els amants de les 440R estan d'enhorabona doncs sembla ser que vindrà una bona remesa de 440R del nucli de Madrid (majoritariament suposo que seran les que fan servei a la línia C3).
Salutacions,
Ara bè, els amants de les 440R estan d'enhorabona doncs sembla ser que vindrà una bona remesa de 440R del nucli de Madrid (majoritariament suposo que seran les que fan servei a la línia C3).
Salutacions,
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Podría ser, pero aún así debería de bajar a Cornellà periódicamente para las operaciones mínimas de mantenimiento.mikado wrote:Alguien ha visto la 440-130M últimamente??
Puede ser q debido a la retirada de una 440R de 2 vagones accidentada en el enganchón de catenaria de Centelles se haya quedado en Ribes a hacer de lanzadera hasta La Tour???
Saludos
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Sigue viva ¡ ¡ ¡
Sigue viva ¡ ¡ ¡
Como regalo de navidad hoy 24/12/2006 ha aparecido por l'Hospitalet la 440-130M-112C.
Aspecto exterior guarrísimo, iba con las puertas abiertas circulando en maniobras aislada, desde la estación de L'H a la vía muerta que hay debajo del puente de matacaballos en la salida dirección Barcelona. Supongo que bajó anoche de La Tor.
Como regalo de navidad hoy 24/12/2006 ha aparecido por l'Hospitalet la 440-130M-112C.
Aspecto exterior guarrísimo, iba con las puertas abiertas circulando en maniobras aislada, desde la estación de L'H a la vía muerta que hay debajo del puente de matacaballos en la salida dirección Barcelona. Supongo que bajó anoche de La Tor.
Acaba de salir la 440-130M/112C acoplada a la 440-236M en el L'H - la Tour de Carol de las 12.00.
Señalar el bochornoso aspecto de la 440-236M, en concreto el remolque cabina lado mar o lado estación de L'h todo absolutamente todo (incluyo ventanas) pintado. Desde dentro es imposible ver nada de lo que hay fuera
Señalar el bochornoso aspecto de la 440-236M, en concreto el remolque cabina lado mar o lado estación de L'h todo absolutamente todo (incluyo ventanas) pintado. Desde dentro es imposible ver nada de lo que hay fuera
Dilluns 01 de Gener la 440 M130 fent el tren La Tour - L'hospitalet de les 13,15 Caçada entre Puigcerda i Alp, llastima anava conduint i no vaig poder fer cap foto
Corroboro el comentari de mikado sobre el lamentable estat del remolc de la M440-236, si hi bretolss que esdedican a pintar trens, Adif o qui sigui no hauria de permetre que aquests circulesin en un estat tan lamentable.
Amb va cridar l'atencio ja que de lluny ja es beu algo extrany
Corroboro el comentari de mikado sobre el lamentable estat del remolc de la M440-236, si hi bretolss que esdedican a pintar trens, Adif o qui sigui no hauria de permetre que aquests circulesin en un estat tan lamentable.
Amb va cridar l'atencio ja que de lluny ja es beu algo extrany
Gloriòs dia...
Hola!
Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30. 8)
Per cert, he fet un parell de fotos ben maques, us les passaré quan les descarregui de la càmera.
Salut!
Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30. 8)
Per cert, he fet un parell de fotos ben maques, us les passaré quan les descarregui de la càmera.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Gloriòs dia...
És a dir, que ha pujat amb el primer tren del dia a Puigcerdà i la Tor, i al arribar allà ha fet de seguida el primer servei de tornada.JaMiRo! wrote:Hola!
Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30.
Salut!