Page 4 of 10

Posted: Monday 13/11/2006 11:20
by entfe001
A totes aquestes no he comentat que:
  1. Els dies feiners el tren 25373 (l'Hospitalet 07.51 - 10.23 Ribes de Freser) se sol fer amb composició simple de 447 programada. És el que veig gairebé cada dia quan espero el Martorell via Cerdanyola Universitat de 13 minuts més tard 8)
  2. He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)

Posted: Monday 13/11/2006 13:34
by neroon
Platanito wrote: Home, doncs si fer servir aquesta paraula tot parlant de la part del cos que identifica i fent referència al seu ús bàsic dins de la nostra societat (els altres usos que se us acudeixin són privats) et sembla inapropiat... :mort
Home, si considerem que durant 40 anys el nostre pais va estar sotmès a un model educatiu basat en el catol·licisme ultraortodox en el qual la sola menció d'una part pudenta del nostre cos (deixant da banda la seva utilitat) era considerada com a pecat mortal i tenint en compte que encara arrosseguem part d'aquella herència, doncs... :D

A mès, molta gent de la que avui llegeix i participa en aquest forum, va viure aquells temps foscos...

...i, Coi!, no està de mès ser una mica considerat xD
entfe001 wrote: He sobreviscut a un viatge Ripoll - Barcelona amb 447 parant a totes les estacions. Si bé es fa molt pesat, també s'agraeix que no sigui una 440R de seients durs, com a mínim pots fer un cop de cap.)
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.

Salutacions,

Posted: Monday 13/11/2006 14:38
by mikado
Acabo de ver la 440-130M/112C enel taller NERTUS de Cornellà. Quiere decir eso que almenos le hacen un mínimo mantenimiento de seguridad ???

Posted: Monday 13/11/2006 17:04
by Mako448
neroon wrote:
Diga-m'ho a mi, que em vaig fer un Zaragoza - BCN amb una 440R, quan encara existia aquest regional. Us ben asseguro que desprès de 4.5 hores perds tota la sensibilitat a la part baixa de la sotaesquena.

Salutacions,
Esque penso que les 440R no són els mijors trens per fer serveis regionals,jo prefereixo mil vegades que el regional és faci amb 447 que amb 440R,pels seients,i també,per que el veig amb més aspecte de viatges més llarg que no pas una 440,l'incoveninet clar,la velocitat.
Jo el que faria és cambiar els seients de la 440R per seients tipus 447,em sembla que n'hi ha una amb seients de 447,jo em vaig pujar.
Tot i això,els regionals a sequeséls hauria de fer les 470 i els REX i CEX tots els hauria de fer les 448R o 444,peró no les 470,que les 470 no les veig gens preparada per fer CEX.

Posted: Tuesday 14/11/2006 20:28
by mikado
Hoy la 440-130M ya no estaba en el taller de cornellà y ha efectuado el servicio del "Cercanías" La Tour de Carol (10h31') - L'Hospitalet de Ll (13h51') acoplada a una 440R de tres vagones en cabeza. Ella como es lógico en cola y el coche motor encarado hacia Sants

Posted: Thursday 16/11/2006 22:33
by mikado
Hoy jueves 16 de noviembre de 2006, hacía su entrada en l'Hospitalet la 440-130M aislada, a las 14.30 aprox, pero desde el túnel de la Bifurcació Gornal. Supongo que estaría haciendo maniobras. Dijo algo Magdalena de ella??? Se trata del nuevo material???

Posted: Friday 17/11/2006 8:55
by neroon
Bé, malauradament la 440-130M ja té data de caducitat. Quina? doncs la que marqui foment i Renfe amb les 41 incorporacions d'unitats de rodalies que s'han de dur a terme en el transcurs del 2007. Aquesta UT no arribarà a 2008 i molt probablement tampoc ho faran les altres dues 440 sense reformar.

Ara bè, els amants de les 440R estan d'enhorabona doncs sembla ser que vindrà una bona remesa de 440R del nucli de Madrid (majoritariament suposo que seran les que fan servei a la línia C3).

Salutacions,

Posted: Tuesday 28/11/2006 0:04
by mikado
Alguien ha visto la 440-130M últimamente??

Puede ser q debido a la retirada de una 440R de 2 vagones accidentada en el enganchón de catenaria de Centelles se haya quedado en Ribes a hacer de lanzadera hasta La Tour???

Posted: Tuesday 28/11/2006 9:05
by neroon
mikado wrote:Alguien ha visto la 440-130M últimamente??

Puede ser q debido a la retirada de una 440R de 2 vagones accidentada en el enganchón de catenaria de Centelles se haya quedado en Ribes a hacer de lanzadera hasta La Tour???
Podría ser, pero aún así debería de bajar a Cornellà periódicamente para las operaciones mínimas de mantenimiento.

Saludos

Posted: Tuesday 28/11/2006 12:18
by BRILL 18
Haure d'esperar al pont, que pujo a La tor, per fer un seguiment del M130 si algú no sap res abans us informare

Sigue viva ¡ ¡ ¡

Posted: Sunday 24/12/2006 10:19
by mikado
Sigue viva ¡ ¡ ¡

Como regalo de navidad hoy 24/12/2006 ha aparecido por l'Hospitalet la 440-130M-112C.

Aspecto exterior guarrísimo, iba con las puertas abiertas circulando en maniobras aislada, desde la estación de L'H a la vía muerta que hay debajo del puente de matacaballos en la salida dirección Barcelona. Supongo que bajó anoche de La Tor.

Posted: Sunday 24/12/2006 17:38
by Mako448
Sembla que aqueta 440R podria no desguaçar-se,haurien de ferl-lo a l'octubre,i no ho ha fet :D Per fi alguna cosa bona.
Espero que també és retrasi l'incorporació de les noves 213,per així donar més vida a les 211.

Posted: Sunday 24/12/2006 20:37
by Pere
Mako448 wrote:Sembla que aqueta 440R
LA 440-130M-112C NO ÉS REFORMADA !!!!!! :emprenyat :emprenyat.

Per això no vull que se la carreguin :'( :'(

Posted: Sunday 24/12/2006 20:42
by entfe001
Pareu! Pareu!

Ningú lapidarà a ningú fins que faci sonar el xiulet. Ho enteneu? Encara que, i vull que quedi ben clar, encara que digui reformada...

[I l'home és fulminantment lapidat]
(sí, ahir van fer per Cuatro una de les meves pel·lícules preferides 8))

Posted: Sunday 24/12/2006 21:56
by aarongilp
Monty Phytons o com s'escrigui? xD

Posted: Monday 25/12/2006 12:03
by Mako448
Perdó,volia dir 440-130,
el problema esque tant escrivint 440R a altres temes ,doncs el costum em fa passar això.

Posted: Saturday 30/12/2006 12:29
by mikado
Acaba de salir la 440-130M/112C acoplada a la 440-236M en el L'H - la Tour de Carol de las 12.00.

Señalar el bochornoso aspecto de la 440-236M, en concreto el remolque cabina lado mar o lado estación de L'h todo absolutamente todo (incluyo ventanas) pintado. Desde dentro es imposible ver nada de lo que hay fuera

Posted: Tuesday 02/01/2007 19:05
by BRILL 18
Dilluns 01 de Gener la 440 M130 fent el tren La Tour - L'hospitalet de les 13,15 Caçada entre Puigcerda i Alp, llastima anava conduint i no vaig poder fer cap foto
Corroboro el comentari de mikado sobre el lamentable estat del remolc de la M440-236, si hi bretolss que esdedican a pintar trens, Adif o qui sigui no hauria de permetre que aquests circulesin en un estat tan lamentable.
Amb va cridar l'atencio ja que de lluny ja es beu algo extrany

Gloriòs dia...

Posted: Monday 15/01/2007 15:25
by JaMiRo!
Hola!

Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30. 8)

Per cert, he fet un parell de fotos ben maques, us les passaré quan les descarregui de la càmera. ;)

Salut!

Re: Gloriòs dia...

Posted: Monday 15/01/2007 15:26
by UT596001
JaMiRo! wrote:Hola!

Avui ha estat un dia gloriòs. Anada i tornada d'Alstom (aka Mollet-Santa Rosa) en 440 no reformada; és la condemnada, la 130M. Ha passat per Mollet amb direcció Puigcerdà entre 7:30-8:00 i amb direcció Barcelona entre 13:00-13:30.

Salut!
És a dir, que ha pujat amb el primer tren del dia a Puigcerdà i la Tor, i al arribar allà ha fet de seguida el primer servei de tornada.