Page 4 of 23

Posted: Friday 29/09/2006 20:44
by pokeroms
Hola!!!

Avui he tornat a passar-me per Universitat de L2 i he estar més o menys 40 minuts també i no ha pasat cap 9000.

Algú sap si passa durant una certa hora o només a hora valls? perquè en dos dies a la mateixa hora no ha pasat cap :'( :'(

Salutacions!

PD: Si algú veu un 9000 que digui el nº de torn :x !

Salutacions.

Posted: Friday 29/09/2006 23:25
by Carlos L'H
David wrote: 3) Les informacions de les pantalles surten en castellà " Próxima estación ... " La veritat és que espero que ho corregeixin ja que sinó s'establiria un precedent no molt positiu per la nostra llengua ( opinió personal )
La verdad es que no es algo muy relevante del nuevo tren pero creo que a veces las cosas se hacen debido algún motivo ocurrido anteriormente.
Por otra parte las pantallas pondrían ponerlas en catalán, castellano y el audio dejarlo solo en catalán, o que pasaría si fuese al revés :?:

Posted: Saturday 30/09/2006 13:32
by Ferrovi
Ei! avui l'he agafat, i sé el seu code
No es numero, posa ESP i va després del 209!!!!!!!!
L'he agafat a Paralel, he anat a Pep Ventura, i he tornet a paralel!
Els 5000 son una caqueta comparat amb aquest majestuós tren, dic tren, perque a mi em sembla més un tren que un metro :roll:
Aviat posaré les primeres fotos d'aquest tren en servei!

Posted: Saturday 30/09/2006 13:44
by booze
:master Les esperam amb impaciència!

Posted: Saturday 30/09/2006 14:02
by Ferrovi
Jo content en veient el monumental tren, només havía deixat passar 5 trens
Image
Quina maravella de interior, no es igual que el dels 5000, vidres més grans, recolzadors ovalats, pels baixets, no com a l'altre serie etc.
Image
La lletra de la proxima estació es massa petita...
Image
El tren a Pep Ventura, amb un munt de treballadors de TMB esperant-lo
Image
De tornada, el tren està per mi
Image
Arriba l'hora del adeu a Paralel
Image
Adeu! ens tornarem a veure!
Image

Percert, de torneda, entre Pep Ventura i Encants, com que hi havía tanta gent de TMB provant-lo, em van deixar una porta oberta, i jo, esclar, mirant. Hi ha un vidre separador de la cabina igual que els dels 5000

Posted: Saturday 30/09/2006 14:53
by aim
Quina sort has tingut de veure'l, jo avui tampoc he tingut sort :'(

Per cert, a la penultima foto, on hauria de posar el numero de torn posa ESF (o ESP), que vol dir això ?

Posted: Saturday 30/09/2006 15:04
by Xarxa BCN
Uoooo

Fotos boniques i un tren preciós, es molt xulo s'aprecien diferències amb els 5000. Haurem de muntar una enquesta de preferències d'aqui a uns dies quan la majoria els haguem provat.

Moltes gracies.

PD: proposta patillera del ESP = especial 8) 8)

Posted: Saturday 30/09/2006 15:21
by Ferrovi
Ah, percert, he escoltat una conversa entre els conductors, i han dit que la L4 estarà servida per 15 9000, i uns pocs 2100, i continuarà així sempre, i no es treuran per l'arribada de la L9! Felicitats a tots els que teniu la L4 aprop i heu patit la deixadesa durant amys!

Posted: Saturday 30/09/2006 15:23
by Fran-Ikarus
Vols dir que no parlaven de la L2? :roll:

15 9000 coincideix sospitosament amb els 15 2100 que hi ha ara.
I uns pocs 2100 coincideix sospitosament amb els pocs 5000 de què disposa.

Posted: Saturday 30/09/2006 15:30
by Ferrovi
Fran-Ikarus wrote:Vols dir que no parlaven de la L2? :roll:

15 9000 coincideix sospitosament amb els 15 2100 que hi ha ara.
I uns pocs 2100 coincideix sospitosament amb els pocs 5000 de què disposa.
Porto ulleres, pero no soc sord, i encara no tinc edat per tenir problemes de memòria, estic segur de que han dit L4.
Atenció perque el vulgui veure avui!
el seu codi es ESP, i va darrera del 209, i devant del 201, es a dir

201 ESP 209
5000 9000 5000

Posted: Saturday 30/09/2006 15:37
by Fran-Ikarus
:fuig

Posted: Saturday 30/09/2006 15:41
by Xarxa BCN
potser son conductors mal informats.... :) :)

Electronic Stability Program

Posted: Saturday 30/09/2006 15:45
by orique
Com no sigui de "Torn ESPecial..."

Posted: Saturday 30/09/2006 15:49
by booze
Jo diria que parlaven de la L2, la Generalitat i tots els mitjans han informat repetidament que els 2100 passen a la L4.

Per cert, moltes gràcies per les fotos. Crec que són dels millors trens de metro que encara no he provat :D

Posted: Saturday 30/09/2006 15:54
by booze
Un detall comparatiu amb els 5000 es que el petit esgraó per pujar al comboi és molt més maco i aconseguit a les 9000. El de les 5000 els trobo horribles, i mira que és una cosa ben barata (en comparació amb la resta del tren).

Posted: Saturday 30/09/2006 15:55
by Ferrovi
Que nooooooooo, perque van dir
Conductor 1 -Si, van a poner 15 de estos a la L4, y unos pocos 2100
Conductor 2 -Seguro?, ah si? yo había oído que solo pasarían 2100
Conductor 3 -Si, es cierto, es lo ultimo que han dicho (defendiendo lo que dijo Conductor 1)
Conductor (sense uniforme) - ai carai!, que cantidad de nuevemiles no?

Si, soc pesat amb tants missatges en aquest tema, va no us torno a escriure fins que escriguin tres cuarts d'aquesta pagina :(

Responent al seguent missatge, li dic: Si, es molt comode, sobretot pels baixets, que tenen problemes amb els del 5000.

Posted: Saturday 30/09/2006 16:07
by Xarxa BCN
El que potser no es tan comode es el petit replà per recostarse del costat de les portes en la serie 9000. Es de forma corba i en els 5000 es un pla inclinat.

Posted: Saturday 30/09/2006 16:26
by pokeroms
Hola!!

Ara que hi penso, la L4 només te ATP, i els 9000 només poden funcionar amb ATO no? o també es pot conduïr manualment amb ATP?


Salutacions!!!

Posted: Saturday 30/09/2006 16:58
by metring
Felicitats a Ferrovi, per haver pogut agafar el 9000, i a sobre, poder escoltar la conversa tan trascendent!! I la gent de les andanes, quina cara posava? Si posen tans a la línia 4, voleu dir que cap tren anirà a parar a la 9???

Posted: Saturday 30/09/2006 17:00
by Ferrovi
metring wrote:Felicitats a Ferrovi, per haver pogut agafar el 9000, i a sobre, poder escoltar la conversa tan trascendent!! I la gent de les andanes, quina cara posava? Si posen tans a la línia 4, voleu dir que cap tren anirà a parar a la 9???
A la L9 seran tots 9000, tinc entes... quants 9000's han adquirit?
Ja eren les onze del matí, pero encara hi havía molta gent amb cara de son :) , pero al arribar el tren la gent es comentava entre sí lo bonic i pintoresc que era. Una senyora, es va posar "ete es nuevo!, oye, cuando lo han sacao?" li deia a un dels numersos conductors que estaven afora.