Fes-me un grandíssim favor i rellegeix-te el passatge on surt allò dels etarres. Qui treu del context ets tu perquè en cap moment equiparo carteristes amb terroristes.Ecomobisostrans wrote:[...] però crec que esta be no treure les coses de context comparant-los amb els etarres que havien matat gent.
O sigui, que et sembla bé que TMB s'hagi de gastar 16 milions, que surten de la butxaca de tots nosaltres, per mantenir a ratlla una colla de malfactors que actuen contra persones normals que no els hem fet res, excepte boqueta per fotre'ns mà allí on no toca? Mira, m'està bé allò de que no se'ls ha de maltractar, que s'han de sentir com a casa seva, que se'ls apliqui una mesura correctiva justa, etc. Però el robatori directe (a les víctimes d'aquests delictes) i indirecte (causant una sagnia econòmica en un servei públic) ha de tenir conseqüències a qui les origina. Oi que quan la grua s'endú un cotxe mal aparcat el propietari n'ha de pagar el cost? Doncs per què, en una falta que ratlla el crim, no s'ha d'aplicar el mateix principi?Ecomobisostrans wrote:Fer-los pagar l'increment de segurertat? Ja es lo ultim que faltava per sentir. Se suposa que un transport públic te que tenir els vigilants i les càmeres que permetin una correcta vigilància, i no instalar-se quan comença a haver robatoris.
Evidentment que el millor seria caçar els que ordeixen tot això des de l'ombra perquè no hi ha cap mena de dubte de que es tracta de màfies organitzades, però actuacions deliberadament reiteratives com aquestes no poden quedar impunes perquè altrament no farien més que animar els delinqüents a tornar-hi. I, de moment, sembla que les noies que han sigut posades en llibertat ja s'han esfumat de Barcelona, o sigui que, com a mesura dissuasiva sembla funcionar.