La "marca de la casa" de Monbús (Hispano Igualadina) ha arribat a la línia 88... si és que hauria estat millor que l'operés TUSGSAL o haver continuat TCC...colomenc wrote:ja l'he començat a agafar aquesta setmana i, de moment, sempre arriba uns 10 minuts tard. El servei, en aquest sentit, ha empitjorat força, però a veure si ho arreglen o s'hauran de posar les queixes reglamentàries.
Els serveis directes ara ja no són tan directes i paren a totes les parades, tret de les d'Àlvarez de la Campa.
En teòria s'ha obert una nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) i avui tractaré d'agafar el bus allà, a veure cóm va.
Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Millor que hagués continuat amb l'explotació TCC.Renfe451 wrote:La "marca de la casa" de Monbús (Hispano Igualadina) ha arribat a la línia 88... si és que hauria estat millor que l'operés TUSGSAL o haver continuat TCC...colomenc wrote:ja l'he començat a agafar aquesta setmana i, de moment, sempre arriba uns 10 minuts tard. El servei, en aquest sentit, ha empitjorat força, però a veure si ho arreglen o s'hauran de posar les queixes reglamentàries.
Els serveis directes ara ja no són tan directes i paren a totes les parades, tret de les d'Àlvarez de la Campa.
En teòria s'ha obert una nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) i avui tractaré d'agafar el bus allà, a veure cóm va.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Des d'ahir, una novetat important al servei de la línia 88: han entrat en servei dos Citaro L de 15 metres, de 3 eixos!
FOTO: Joan Salmerón PEU DE FOTO: Sorpresa d'avui a la L88 o apunt per prestar servei. El primer Citaro de tres eixos de Catalunya.
N'Eduardo Fuentes, a AutobusesBCN, ens amplia la informació: N'hi han 2 i fan els reforços per als serveis directes. Provenen de l'extranger. També son els 2 primers de MonBus.
FOTO: Joan Salmerón PEU DE FOTO: Sorpresa d'avui a la L88 o apunt per prestar servei. El primer Citaro de tres eixos de Catalunya.
N'Eduardo Fuentes, a AutobusesBCN, ens amplia la informació: N'hi han 2 i fan els reforços per als serveis directes. Provenen de l'extranger. També son els 2 primers de MonBus.
Salvem l'Estació de França!
Busos de 15m
Déu n'hi do, quins bitxos! Soler i Sauret també té un parell d'urbans de 15m i tres eixos, i fa por de veure com agafen les rotondes.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
La nova parada a la zona PIF (Ca l'Arana- Cal Coracero) està activa i sembla que va tot bé en el sentit PIF --> PARAL·LEL
En canvi, en el sentit PARAL·LEL --> PIF seguim amb els 10 minuts de retard sense explicació (com a mínim al servei directe de les 8:05) i la gent ja està molt emprenyada, o sigui que començaran a caure les queixes ben aviat.
En canvi, en el sentit PARAL·LEL --> PIF seguim amb els 10 minuts de retard sense explicació (com a mínim al servei directe de les 8:05) i la gent ja està molt emprenyada, o sigui que començaran a caure les queixes ben aviat.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Porto desdel primer dia agafant el 88, i mai he trobat un bus molt a deshora. Aquesta setmana he agafat dues vegades el de les 8.05 i, és veritat, mai surt a la seva hora. Deu pasar alguna cosa especial, ja que el cotxe surt de cotxera directament, o sigui o agafar molt tràfic a la GranVia o surt tard de la cotxera perque el conductor no pugui sortir abans.
Aquesta setmana estan posant noves parades al port, incloent aquelles que no estaven senyalitzades. Ahir no havien acabat.
Monbus per ara, està operant bé la linia, encara que té varis problemes que penso que intentaran solucionar. A les 8.35 són 3 cotxes a la vegada a Paral·lel, i venen de Zal junts. També de personal, els serveis especials del matí el fan amb gent que treballa a la tarda.
Aquesta setmana estan posant noves parades al port, incloent aquelles que no estaven senyalitzades. Ahir no havien acabat.
Monbus per ara, està operant bé la linia, encara que té varis problemes que penso que intentaran solucionar. A les 8.35 són 3 cotxes a la vegada a Paral·lel, i venen de Zal junts. També de personal, els serveis especials del matí el fan amb gent que treballa a la tarda.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Confirmo que han millorat molt el servei durant aquestes setmanes. Algun dia arriben tard a les 8.05 a Paral·lel, però ara estan arribant bastant puntuals.
Això sí, un dia vaig enviar un email a l'adreça de sugerències que surt a la web i no m'han respost. En qualsevol cas, això és un altre tema.
Això sí, un dia vaig enviar un email a l'adreça de sugerències que surt a la web i no m'han respost. En qualsevol cas, això és un altre tema.
- El Maño amañado
- N7
- Posts: 463
- Joined: Wednesday 12/10/2016 11:21
- Location: Sant Martí (Barcelona).
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Hola, bones. Una pregunta... La línia 88 està intregada? Vull dir que si es poden utilitzar els bitllets i abonaments del sistema tarifari integrat, en el meu cas una T-Jove. Més que res, perquè aquesta tarda haig d'anar a Morrot i m'estalviaria la caminata de Paral•lel fins allà.
Merci!
Merci!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Està completament integrada. Pots utilitzar qualsevol abonament de l'ATM.
Per cert, s'està preparant el nou concurs de la línia pel proper any. Aquest cop sortirà per a 8 anys:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri ... ML&tabId=1
Per cert, s'està preparant el nou concurs de la línia pel proper any. Aquest cop sortirà per a 8 anys:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... p=28027859&
http://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri ... ML&tabId=1
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Surten a concurs, conjuntament, les línies 88 i PR4. L'AMB unifica així ambdues concessions Port-ZAL.
Surten per un període d'1 (+1) any; posposant-se la licitació del missatge anterior (per 8 anys) per a la propera renovació.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Com a principal novetat, algunes expedicions d'ambdues línies arribaran a la Terminal Prat (BEST) del port. Seran 5 exps./sentit de la 88, i 2 exps./sentit de la PR4.
Surten per un període d'1 (+1) any; posposant-se la licitació del missatge anterior (per 8 anys) per a la propera renovació.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 1&lawType=
Com a principal novetat, algunes expedicions d'ambdues línies arribaran a la Terminal Prat (BEST) del port. Seran 5 exps./sentit de la 88, i 2 exps./sentit de la PR4.
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Per més inri, els serveis Best s'apropa fins al moll d'inflamable sense posar una trista parada, sent la zona del port més allunyada del transport públic.
A prioi el concurs... no veig molta lluitar.
Posibles operadors:
- Moventis, amb TCC: li seria fàcil aportar el 15 cotxes sense molta inversió per un any. Crec que es presentarà amb una oferta poc arriesgada economicament, per si per casualitat li toca.
- Monbus: a priori, la més fàcil d'aportar cotxes perque pot utilitzar la majoria, pero està força escarmentada i no crec que vagi per totes economicament per renovar.
- Baixbus, amb Oliveras: podria ser una oportunitat estrategica per si no continuen amb el concurs de Sant Boi. No li costaria treure 15 cotxes, ni que sigui de segona mà o procedent de Casal.
- Direxis, Alsa, Soler i Sauret... no veig cap empresa més perque no tenen instlaciones properes, i és risc ampliar instalación per un contracte d'un any.
A prioi el concurs... no veig molta lluitar.
Posibles operadors:
- Moventis, amb TCC: li seria fàcil aportar el 15 cotxes sense molta inversió per un any. Crec que es presentarà amb una oferta poc arriesgada economicament, per si per casualitat li toca.
- Monbus: a priori, la més fàcil d'aportar cotxes perque pot utilitzar la majoria, pero està força escarmentada i no crec que vagi per totes economicament per renovar.
- Baixbus, amb Oliveras: podria ser una oportunitat estrategica per si no continuen amb el concurs de Sant Boi. No li costaria treure 15 cotxes, ni que sigui de segona mà o procedent de Casal.
- Direxis, Alsa, Soler i Sauret... no veig cap empresa més perque no tenen instlaciones properes, i és risc ampliar instalación per un contracte d'un any.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
MonBus renovarà la concessió del 88 i es queda amb la PR4. Ha estat l'única oferta presentada:
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Tot i així, el concurs ha estat recorregut per l'ACCO (el creu restrictiu i només a l'abast de grans empreses) i ara el TCCSP haurà de decidir si l'anul·la o no.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Tot i així, el concurs ha estat recorregut per l'ACCO (el creu restrictiu i només a l'abast de grans empreses) i ara el TCCSP haurà de decidir si l'anul·la o no.
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
El pasado viernes 5 se adjudicó el nuevo concurso a UTE L88 y LPR4 (grupo Monbus), por lo que en tres meses empezará el nuevo contrato con nueva flota.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... &lawType=3
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Es renova tota la flota amb 12 Citaro Hybrid. Dels quals, 3 són de segona mà (rematriculats):
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=59593299
Els Citaros dièsel s'en van a d'altres serveis de MonBus per les Espanyes.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=59593299
Els Citaros dièsel s'en van a d'altres serveis de MonBus per les Espanyes.
Last edited by m.h.t. on Monday 08/06/2020 19:43, edited 1 time in total.
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Y a ver dónde asignará TCC los buses que tiene destinados a la PR4.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Són 9 nous, i els 3164, 3166 i 3168 de Alcalábus.m.h.t. wrote: ↑Monday 08/06/2020 19:22 Es renova tota la flota amb 12 Citaro Hybrid. Dels quals, 3 són de segona mà (rematriculats):
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... d=59593299
Els Citaros dièsel s'en van a d'altres serveis de MonBus per les Espanyes.
Els TCC només és el 612, i segurament es quedi reforçant el PARK, Cruise i Tibibus.
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
El proper dilluns 14 entra en servei el nou contracte i horaris:
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... 8620961793
https://twitter.com/Mobilitat_AMB/statu ... 8620961793
Salvem l'Estació de França!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Fotos de la visita a la prolongació del 88 fins a la terminal Best:
https://www.facebook.com/FerranVeganSpi ... 9239971313
https://www.facebook.com/FerranVeganSpi ... 9239971313
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers a l'àrea portuària de Barcelona i a la zona d'activitats logístiques (ZAL). (901321/22)
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Es desdobla la 88 en dos línies (88 i 89) i la PR4 s'escurça al Metro ZAL. La nova concessió queda així:
Es racionalitza el pas pel Polígon Pratenc (avui massa voltes) i totes 3 línies confluiran al metro ZAL | Riu Vell (L10).
El servei comptarà amb 7 estàndards i 4 articulats, tots híbrids.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... 4&lawType=
Es desdobla la 88 en dos línies (88 i 89) i la PR4 s'escurça al Metro ZAL. La nova concessió queda així:
- 88 (Paral·lel - Port - Metro ZAL)
- 89 (Paral·lel - Port - Metro ZAL - PIF - BEST)
- PR4 (El Prat Estació - Pratenc - Metro ZAL)
Es racionalitza el pas pel Polígon Pratenc (avui massa voltes) i totes 3 línies confluiran al metro ZAL | Riu Vell (L10).
El servei comptarà amb 7 estàndards i 4 articulats, tots híbrids.
Salvem l'Estació de França!
Re: Línia 88: Paral·lel-ZAL-Paral·lel
Monbus i Moventis es disputen el servei Port-ZAL
Sarbus ha ofert un preu/km més baix que Monbus, però els gallecs ofereixen un cost d'inversió en cotxes més econòmic. Cosa que em fa pensar que Sarbus vol comprar híbrids purs i Monbus els mild-hybrids de sempre.
Pel que fa als cotxes inicials, Sarbus presenta els híbrids ex-EMT de Madrid, mentre que Monbus ofereix MB Citaro C2 com de costum.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Sarbus ha ofert un preu/km més baix que Monbus, però els gallecs ofereixen un cost d'inversió en cotxes més econòmic. Cosa que em fa pensar que Sarbus vol comprar híbrids purs i Monbus els mild-hybrids de sempre.
Pel que fa als cotxes inicials, Sarbus presenta els híbrids ex-EMT de Madrid, mentre que Monbus ofereix MB Citaro C2 com de costum.
https://contractaciopublica.gencat.cat/ ... es&type=cn
Salvem l'Estació de França!