Page 4 of 4
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Thursday 03/06/2010 23:57
by metring
Genial foto! ¿De qué año es?
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Friday 04/06/2010 0:09
by ferroviario_catalan
Os dejo otra del interior. Las fotos no la tengo aquí ahora mismo para poner la fecha exacta (recuerdo que las revelé una semana después de hacerlas) pero el año es de 2006.
Saludos!
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Friday 04/06/2010 0:20
by ferroviario_catalan
Otra foto más: Esta, saliendo los pasajeros (Yo incluido) en Cornellà.
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Friday 04/06/2010 0:30
by Pere
Parece imposible ver un 450 fuera de la linea de Vilanova !
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Saturday 05/06/2010 12:15
by canalcole
Quan els R1 acabaven, una part, a l'Estació de França, circulaven unitats de dos pisos.
En un documental presentat per la Rosa Mª Sardà dels anys 90, per TVE, surten imatges de 450/451, 440 i 447 per la línia de Mataró.
Intentaré buscar el video.
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Saturday 05/06/2010 12:21
by metring
A les hores, el dubte està dissipat: Renfomentadif té força mania a aquests trens, per ells ja podrien desaparèixer, no els posen a més línies perquè diuen que es tarda més en embarcar i desembarcar, però la capacitat d'usuaris que tenen no les tenen altres sèries, i al cap i a la fi, endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies. I ja podem oblidar de tenir una nova sèrie de trens de dos pisos per al futur, com aquesta
http://www.talgo.de/talgo22.htm (a la web espanyola de Talgo ja no apareix el Talgo 22).
http://transport.cat/viewtopic.php?f=45 ... +dos+pisos
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Saturday 05/06/2010 13:02
by buertu
metring wrote: endarreriments n'hi han a tot arreu, no em serveix com a excusa per no fer circular aquests trens per totes les línies.
En línies on les estacions estan molt aprop les unes de les altres el fer servir aquest tipus de trens és bastant problemàtic, no només per entrada/sortida passatgers, sino també per la capacitat d'acceleració d'aquestes unitats, que és molt menor que les d'altres més preparades per a línies amb més parades com els Civia.
Com a exemple, les 450 tenen una aceleració de arranque de 0,62 m/s2 i els civia de 1,1 m/s2. Així que el tema és que tot combinat suposa un gran problema de reducció de capacitát.
Sèries de dos pisos
Posted: Saturday 05/06/2010 17:25
by Guigui
Que aquesta sèrie tingui problemes d'acceleració, és una cosa. Però una altra és que per aquests móns de Déu en corrin altres de dos pisos que sembla que no en tenen, a jutjar pel seu ús universal (per exemple, a la rodalia de Zuric).
Re: Els trens dos pisos sempre han circulat per la R2?
Posted: Sunday 06/06/2010 19:19
by buertu
Només parlem dels problemes que tenen les unitats de dos pisos per circular fora de la linia de la costa.
Lògicament, tot i que no crec que ho tinguin previst, seria molt necessaria l'adquisició de trens de dos pisos amb major acceleració i major capacitat de "desalojo", que els hi ha a moltes ciutats.