Page 4 of 5

Posted: Thursday 04/01/2007 15:46
by Ferrovi
Adeu 211 :'(

Compte perquè corro el risc de posar-me nostàlgic...

Posted: Thursday 04/01/2007 15:47
by Mako448
I la R10?No surt de la zona 1 i hauria d'estar adaptat a PMR,i no hi ha cap tren a la R10 apta per PMR circulant,ja sé que és la renfe,peró..
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211 :'(
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l

Posted: Friday 05/01/2007 19:31
by Ferrovi
Atenció. Avui, era circulant la 211.04, la unica. He revisat tota la linia i només circula aquesta. He fet fotos de l'estat, deixeu-me passarles a l'ordinador, em fa força mandra...

Posted: Saturday 06/01/2007 22:14
by Pere
Així, no feu cas a la meva teoría.

Si fos veritat el que deia, no hauriem vist cap 211 circulant.

Posted: Saturday 06/01/2007 22:29
by aarongilp
Pere, la teva teoria era certa, si bé FGC se l'està saltant a la torera.

Posted: Saturday 06/01/2007 22:48
by Mako448
Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(

Posted: Saturday 06/01/2007 22:53
by aarongilp
Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).

Posted: Sunday 07/01/2007 9:11
by UT596001
aarongilp wrote:
Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.

Posted: Sunday 07/01/2007 11:23
by aarongilp
UT596001 wrote:
aarongilp wrote:
Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???

Posted: Sunday 07/01/2007 11:25
by UT596001
aarongilp wrote:
UT596001 wrote:
aarongilp wrote:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???
Crec que els ajuntaments deleguen a la EMT les seves competències en transport urbà o una cosa així... d'aquí que es doni la paradoxa de que BCN-Castelldefels, tot i anar per autovia, es consideri urbà.

Posted: Sunday 07/01/2007 11:33
by aarongilp
Mare mevaaaaaa, que malament estem...! Bé, això demostra que les 211 seguiran fent L8's, ja que arriben fins a Sant Boi...algo és algo, no?

Posted: Sunday 07/01/2007 12:53
by entfe001
La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.

Posted: Sunday 07/01/2007 13:01
by Mako448
Jo crec que les 211 ara faran S8 :D !
Així serà mès fàcil pcaçar-la per el meu poble.

Posted: Tuesday 09/01/2007 13:02
by Mako448
Bones notícies,
avui he vist dues 211 circulant,tots dos fent serveis L8.Una d'elles era la 211.06
FGC sembla que passa de la normativa.
Peró per a mi,ben fet :ok

Posted: Tuesday 09/01/2007 13:57
by aarongilp
Mako448 wrote:FGC sembla que passa de la normativa.
Sort que vaig deixar ben clar que als interurbans no els afectava, que si no... :x :x :x :x :x
Entfe001 wrote:La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
Si ja ho sé, però una cosa és dir que el PratExprés o el de l'aeroport van per autovia, que més o menys és raonable, i l'altra és dir que el L95, que té un recorregut d'uns 25km sigui considerat urbà, sobretot, tenint en compte que la major part del recorregut sigui per autovia.

Posted: Tuesday 09/01/2007 14:17
by Fujimaki
Ahir al matí vaig poder pujar a una 211, a les 10:10 del matí. El tren era el 211.04, que juntament amb el 06 deuen ser els únics que queden; dic jo, perquè sempre que esmentem el número per haver-lo vist és un d'aquests dos...

A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus :) que singularitzen aquestes unitats... Hmmm, jo em trobo tan còmode amb aquell seient sense ningú al costat i amb l'estufeta calentant, que no m'importaria que el viatge durés una horeta...

Ara, l'estat de conservació del tren... :( De debó, eh? Els grafiteros han esdevingut una plaga a FGC i no respecten res. Si ja les 213 estan que fan pena, sobretot els vagons de cua en direcció Pl. Espanya, les 211 tampoc se'n salven, i algun graciós hi ha anat deixant els seus tags alegrement.

Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras

Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros... :twisted:

Posted: Tuesday 09/01/2007 16:12
by Mako448
És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.

Posted: Tuesday 09/01/2007 21:14
by Ferrovi
Mako448 wrote:És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
:o :o :o :o :o :o :o :o
De vegades em fo que quan es una bona companyia, que sempre ho ha evitat, se li fot la culpa a FGC, quan es dels vandals... :?

Posted: Tuesday 09/01/2007 21:44
by Mako448
És que soprèn que a FGC hi haguin grafitis,per a mi és alguna cosa increïble,peró sembla que el personal de neteja de FGC no estigui molt a la guait,cada via veig més trens d'FGC amb grafitis.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.

Posted: Thursday 11/01/2007 20:55
by Mako448
Avui,S4 que passa per les 5:53 del matí i que arriba a Espanya a les 6:32,s'ha fet amb la 211.04
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat :D
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.