Com saps que al Juny n'hi arriben tres més?sag470 wrote:Pel juny deben arribar 3 cotxes més (un ja sabem que va a JustTram). Opino que els altres dos van per Sant Feliu.
Soler i Sauret.
Comanda del Juny
Re: Soler i Sauret.
Per l'anunci al boe: http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2013-25121. Eren 6 cotxes i 1 hibrid per entregar fins juny'14. Han arribat 4 així que falten 3. La comanda és repartida per Iveco i Man, tal com diu l'adjudicació http://boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-B-2014-2824.
BOE
Gràcies per l'aclariment.
Jo no tinc ni idea d'on poden anar a parar els dos que resten, però és cert que dels urbans de Sant Feliu n'hi ha precisament dos que no deixen de petar (i això que jo diria que no arriben als 10 anys). Ha deixat de ser avistament curiós veure per Sant Feliu busos de substitució ex-Sant Just i ex-Esplugues. Fins i tot algun cop han hagut de posar a córrer per les urbanes el Mercedes Citaro que sol fer la L60, perquè els havia coincidit dues avaries.
Edito: acabo de recordar que fa menys de mig any van pintar els vehicles de les urbanes de Sant Feliu amb el nou esquema, i van incorporar pantalles informatives i megafonia al seu interior. Si ja els toca la jubilació, no crec que ho haguessin fet.
Edito 2: doncs resulta que sí són capaços d'haver-ho fet. Les pantalles es van instal·lar també als urbans de Sant Just i Esplugues que s'ha confirmat que van fora. Espero (imagino que sí) les puguin aprofitar.
Jo no tinc ni idea d'on poden anar a parar els dos que resten, però és cert que dels urbans de Sant Feliu n'hi ha precisament dos que no deixen de petar (i això que jo diria que no arriben als 10 anys). Ha deixat de ser avistament curiós veure per Sant Feliu busos de substitució ex-Sant Just i ex-Esplugues. Fins i tot algun cop han hagut de posar a córrer per les urbanes el Mercedes Citaro que sol fer la L60, perquè els havia coincidit dues avaries.
Edito: acabo de recordar que fa menys de mig any van pintar els vehicles de les urbanes de Sant Feliu amb el nou esquema, i van incorporar pantalles informatives i megafonia al seu interior. Si ja els toca la jubilació, no crec que ho haguessin fet.
Edito 2: doncs resulta que sí són capaços d'haver-ho fet. Les pantalles es van instal·lar també als urbans de Sant Just i Esplugues que s'ha confirmat que van fora. Espero (imagino que sí) les puguin aprofitar.
Last edited by Javi M on Sunday 11/05/2014 0:36, edited 2 times in total.
Re: Soler i Sauret.
Per a les JM i EP1 es notaran les millores ja que a hores punta van a petar
SF3: pitjor que pitjor
He estat buscant dades i resulta que la partida pressupostària de l'Ajuntament de Sant Feliu en matèria de transport urbà per a aquest any és la mateixa que la de l'any anterior. D'on han sortit els diners per al SF3 dels Diumenges? Fàcil: de retallar en les SF1 i SF2 dels laborables.
Pel que es veu, pensen retallar una expedició diària d'ambdues línies dels laborables. En el cas de la SF1, les sortides de l'estació de les 21:00, 21:20, 21:40 i 22:00h, passaran a les 21:00, 21:30 i 22:10h. És a dir, es passa d'una freqüència de 20', a una espera de 30 i 40'! Haguera estat més sensat suprimir l'expedició de les 22:00h i deixar la resta tal qual, però clar, això cantaria massa, mentre que fent-ho com ho faran a sobre podran dir que han ampliat l'horari de funcionament en 10'. I tres quarts del mateix per a la SF2.
En resum, es suprimeixen 10 expedicions de Dilluns a Divendres a canvi de 6 de noves en Diumenges —que no farà servir ningú—, de forma que globalment hi haurà 4 expedicions menys per setmana. I tot això pel mateix preu (400.000€ anuals).
Pel que es veu, pensen retallar una expedició diària d'ambdues línies dels laborables. En el cas de la SF1, les sortides de l'estació de les 21:00, 21:20, 21:40 i 22:00h, passaran a les 21:00, 21:30 i 22:10h. És a dir, es passa d'una freqüència de 20', a una espera de 30 i 40'! Haguera estat més sensat suprimir l'expedició de les 22:00h i deixar la resta tal qual, però clar, això cantaria massa, mentre que fent-ho com ho faran a sobre podran dir que han ampliat l'horari de funcionament en 10'. I tres quarts del mateix per a la SF2.
En resum, es suprimeixen 10 expedicions de Dilluns a Divendres a canvi de 6 de noves en Diumenges —que no farà servir ningú—, de forma que globalment hi haurà 4 expedicions menys per setmana. I tot això pel mateix preu (400.000€ anuals).
Esplugues i Sant Just
A la EP1 no crec que es noti gaire millora, ja que el bus nou serà de 10m, mentre que l'actual és de 10,5m.albert28 wrote:Per a les JM i EP1 es notaran les millores ja que a hores punta van a petar
En canvi, sí que és cert que els busos de 10,5m de la JM no donaven l'abast en hora punta. Aquesta línia és tot un exemple de línia urbana ben plantejada i gestionada, cosa que es nota inequívocament a les estadístiques d'ús (aprox. el 7% dels santjustencs agafen el JM diàriament, amb 20,5 passatgers per expedició de mitjana). D'altra banda, no veig en absolut necessari reemplaçar el minibús de la JT per un midi de 9,5m (300 validacions diàries, que són de mitjana 5,2 passatgers per expedició).
Aprofito per preguntar: quants vehicles circulen a les JM, JT, EP1 i EP2 en laborables, en Dissabtes i en festius? A les SF1, SF2 i SF3 hi circulen 2, 2 i 1, respectivament.
Re: SF3: pitjor que pitjor
Doncs no en sabia d'aixo. Si ho han fet aixi, quina xapusa.Javi M wrote:He estat buscant dades i resulta que la partida pressupostària de l'Ajuntament de Sant Feliu en matèria de transport urbà per a aquest any és la mateixa que la de l'any anterior. D'on han sortit els diners per al SF3 dels Diumenges? Fàcil: de retallar en les SF1 i SF2 dels laborables.
Pel que es veu, pensen retallar una expedició diària d'ambdues línies dels laborables. En el cas de la SF1, les sortides de l'estació de les 21:00, 21:20, 21:40 i 22:00h, passaran a les 21:00, 21:30 i 22:10h. És a dir, es passa d'una freqüència de 20', a una espera de 30 i 40'! Haguera estat més sensat suprimir l'expedició de les 22:00h i deixar la resta tal qual, però clar, això cantaria massa, mentre que fent-ho com ho faran a sobre podran dir que han ampliat l'horari de funcionament en 10'. I tres quarts del mateix per a la SF2.
En resum, es suprimeixen 10 expedicions de Dilluns a Divendres a canvi de 6 de noves en Diumenges —que no farà servir ningú—, de forma que globalment hi haurà 4 expedicions menys per setmana. I tot això pel mateix preu (400.000€ anuals).
Re: Soler i Sauret.
A ver que llega para la JT. Lo suyo seria una Sprinter City 77, pero visto que es un 9.5m, apuesto por un Man Castrosua Magnus o un Iveco Heuliez Gx-137.
La JM, JT, EP1 y EP2 llevan 4, 2, 3 y 2 respectivamente.
La JM, JT, EP1 y EP2 llevan 4, 2, 3 y 2 respectivamente.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Esplugues i Sant Just
No facis molt de cas de la mitjana, a vegades hi ha expedicions amb pocs viatgers i d'altres amb molts, i quines ganes de que hagin d'anar de peu si hi cap un midi.Javi M wrote:D'altra banda, no veig en absolut necessari reemplaçar el minibús de la JT per un midi de 9,5m (300 validacions diàries, que són de mitjana 5,2 passatgers per expedició).
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
JT, línia de baixa demanda
Dubto que ni una sola vegada des que existeix la línia JT algú hagi hagut d'anar a peu per falta de capacitat. El guany rau al cost d'explotació.
Nous vehicles a Sant Feliu
Comentant-ho amb un conductor de la companyia, m'ha confirmat que efectivament, els dos vehicles de la comanda que resten per arribar, van a les línies urbanes de Sant Feliu. És previst que es posin en marxa a finals d'any. Segons m'ha dit, ambdós aniran a la línia de Mas Lluí (SF1). El conductor desconeixia quins seran els models (encara que pensa que el més probable és que siguin MAN), però sí m'ha pogut dir que seran de la mateixa mida (sobre els 10m), i que com a mínim un dels dos serà híbrid.
Com a curiositat, per a conduir els híbrids, els conductors han de realitzar un curset.
Com a curiositat, per a conduir els híbrids, els conductors han de realitzar un curset.
Re: Soler i Sauret.
Ja esta circulant l'hibrid a la JM
Híbrid de la JM
Com a mínim hi circula des de Dimecres, ja que el vaig agafar aquell dia.
Encara no duu les pantalles interiors, però la instal·lació ja està preparada. Pel que sembla en portarà dues.
Encara no duu les pantalles interiors, però la instal·lació ja està preparada. Pel que sembla en portarà dues.
Re: Nous vehicles a Sant Feliu
Dubto que sigui híbrid, degut a que al mercat només hiha el Vectia Tempus com a híbrid de 10m. Sospito que aniran 2 Man Magnus a Sant Feliu i un Heuliez a JT. L'altre opció seria que el Tempus sigui considerat Iveco (pel motor) i així podria anar a Sant Feliu amb un Man Magnus i un altre Man Magnus per la JT.Javi M wrote:Comentant-ho amb un conductor de la companyia, m'ha confirmat que efectivament, els dos vehicles de la comanda que resten per arribar, van a les línies urbanes de Sant Feliu. És previst que es posin en marxa a finals d'any. Segons m'ha dit, ambdós aniran a la línia de Mas Lluí (SF1). El conductor desconeixia quins seran els models (encara que pensa que el més probable és que siguin MAN), però sí m'ha pogut dir que seran de la mateixa mida (sobre els 10m), i que com a mínim un dels dos serà híbrid.
Com a curiositat, per a conduir els híbrids, els conductors han de realitzar un curset.
Híbrid a Sant Feliu
El conductor m'ho va dir amb tota seguretat. De fet, em va dir que a ell el traslladarien a una altra línia, perquè disposa del curset en necessari per a dur híbrids. Fins i tot em va especificar la línia i torn que farà el vehicle en qüestió i quin conductor el portarà. Per tant, em sembla una història força versemblant.
Re: Soler i Sauret.
el midi de 10 metres fent la JT a les 14h a Hospital St Joan Moises Broggi
Nou bus de la JT
Caram, però no havia d'arribar al Juny? Saps de quin model es tracta?albert28 wrote:el midi de 10 metres fent la JT a les 14h a Hospital St Joan Moises Broggi
Re: Nou bus de la JT
Pot ser hagi sigut delnque fan la EP1 o JM?Javi M wrote:Caram, però no havia d'arribar al Juny? Saps de quin model es tracta?albert28 wrote:el midi de 10 metres fent la JT a les 14h a Hospital St Joan Moises Broggi
Re: Nou bus de la JT
He vist un que te pinta estava assignada a Esplugues, la numeracio al darrera possava E5Javi M wrote:Caram, però no havia d'arribar al Juny? Saps de quin model es tracta?albert28 wrote:el midi de 10 metres fent la JT a les 14h a Hospital St Joan Moises Broggi
Retallada SF1 i SF2
Ja és oficial: les línies SF1 i SF2 veuran retallats els seus horaris i freqüències.
Tal com comentava uns missatges amunt, la línia SF1 passa de circular de 7:00 a 22:00h cada 20', a fer-ho de 7:00 a 21:00h cada 20', amb expedicions addicionals a les 21:30 i 22:10h. Es retalla una expedició, a consta de crear uns intervals de 30 i 40' sense circulacions.
Encara pitjor ho tindran els usuaris de la línia SF2, que passa de circular de 6:30 a 21:30h cada 20', a fer-ho de 6:30 a 19:30h cada 20', de 19:30 a 21:00 cada 30', amb una expedició addicional a les 21:40h. Es retallen dues expedicions, i es creen tres intervals d'espera de 30', i un de 40'.
En total, se suprimeixen quinze expedicions durant els dies feiners, a canvi de sis de noves durant els Diumenges a la línia SF3, que no farà servir ningú. Aquesta línia, que és un despropòsit, no hauria d'existir. I encara menys si els recursos que s'hi destinen són procedents de retallar les SF1 i SF2, que sí són línies amb cara i ulls.
Bravo. L'Ajuntament de Sant Feliu s'ha lluït. Més útil haguera estat llençar els diners pel balcó.
Tal com comentava uns missatges amunt, la línia SF1 passa de circular de 7:00 a 22:00h cada 20', a fer-ho de 7:00 a 21:00h cada 20', amb expedicions addicionals a les 21:30 i 22:10h. Es retalla una expedició, a consta de crear uns intervals de 30 i 40' sense circulacions.
Encara pitjor ho tindran els usuaris de la línia SF2, que passa de circular de 6:30 a 21:30h cada 20', a fer-ho de 6:30 a 19:30h cada 20', de 19:30 a 21:00 cada 30', amb una expedició addicional a les 21:40h. Es retallen dues expedicions, i es creen tres intervals d'espera de 30', i un de 40'.
En total, se suprimeixen quinze expedicions durant els dies feiners, a canvi de sis de noves durant els Diumenges a la línia SF3, que no farà servir ningú. Aquesta línia, que és un despropòsit, no hauria d'existir. I encara menys si els recursos que s'hi destinen són procedents de retallar les SF1 i SF2, que sí són línies amb cara i ulls.
Bravo. L'Ajuntament de Sant Feliu s'ha lluït. Més útil haguera estat llençar els diners pel balcó.