Posted: Tuesday 02/10/2007 15:58
Jo ja he anat aquest matí i m'ha agradat molt, especialment el nou S-114, AVE per a mitja distància, que es pot veure en una maqueta, crec que a CAF...
No m'estranya, tenint en compte que el (...) d'Alstom no sabia diferenciar gairebé cap tren...Mortadel·lo wrote:ahir a la vanguardia venia un encartat sobre el saló aquest, amb pàgines dedicades a diferents empreses (que deuen haver pagat la publicitat corresponent), la pàgina d'Alsthom estava encapçalada per una foto d'un 9000 amb el text "Unidad Civia de cercanias Renfe"
Ho sento els trens estan a dintre del recinte.oscar440 wrote:Els trens estan exposats a fora a l´aire lliure, o estàn a dins tancats al recinte? Jo intentaré anar demà amb la càmera de fotos, pero la meva càmera no és molt apta per els interiors, per això ho pregunto...a més sembla que demà plourà...
Salutacions.
Gràcies per la teva resposta.BRILL 18 wrote:Ho sento els trens estan a dintre del recinte.oscar440 wrote:Els trens estan exposats a fora a l´aire lliure, o estàn a dins tancats al recinte? Jo intentaré anar demà amb la càmera de fotos, pero la meva càmera no és molt apta per els interiors, per això ho pregunto...a més sembla que demà plourà...
Salutacions.
Per cert per el tema entrada, jo no vaig rebre l'acreditació pero al mostrador de l'entrada donan les teves dades, si l'has demanat et fan una al moment.
Si hi algu que no va demanar l'acreditacio, es pot entrar, aixo si , pagant l'entrada del caravaning, 9 €, ja que un cop dins pots anar d'un lloc a l'altre sense problemes, de fet avui he aprofitat el dia amb las dues firas
Suposo que no es podien fer fotos, oi? Em faria molta gràcia veure les maquetes del Pendolino MD i dels AGC-Transilien, però malhauradament no puc assistir a la fira.victorcasta wrote:Bé, la fira és més aviat modesteta, però es tracta de la primera edició i és d'esperar que si les conclusions d'aquesta edició són bones, s'internacionalitzarà BcnRail. Només hi havia 4 trens en exposició: dos cotxes de 9000 de TMB (el núm. 24), un Citadis de Madrid, dos cotxes d'un Civia i una composició del tramvia de Sevilla, ambdós últims de CAF. A l'estand de CAF hi ha un simulador de conducció (bastant real) d'EuskoTren. Al d'Alstom hi havia una maqueta en miniatura del nou Pendolino per a Media Distancia de Renfe (allà hi deia S-114, tot i que s'havia dit que seria S-105); i al de Bombardier, una reproducció en miniatura dels nous trens (molt colorits) que la SNCF ha comprat per al Transilien.
Però no trauran primers plans dels AGC-Transilien ni dels Pendolino, com a molt trauran un escombrat d'alguns estands, algun tros d'alguna de les intervencions de la tarda i ja està...bé, suposo que ja els veurem, els AGC-T (em tenen molt encuriosit, la veritat).JaMiRo! wrote:Fa poc més d'una hora, al programa "valor afegit" de TVC han parlat de diversos temes ferroviaris: el saló BCNRail, l'alta velocitat a Catalunya (amb intervenció del Ricard Riol), etc.
Potser si mires al TVC a la carta...
La foto del S-114 està ja a Tranvía, introdueix "s114" i la veuràs. Avui et faig una foto de la maqueta del Spacium 3.O6, que és com es diu aquest model, i si puc demà t'escanejo el fulletó. Són trens de 7 (longitud de 94,3m) o 8 cotxes (112,5m de longitud), amb una velocitat màxima de 140 km/h i són bitensió (1,5 i 25 kV).aarongilp wrote:Suposo que no es podien fer fotos, oi? Em faria molta gràcia veure les maquetes del Pendolino MD i dels AGC-Transilien, però malhauradament no puc assistir a la fira.victorcasta wrote:Bé, la fira és més aviat modesteta, però es tracta de la primera edició i és d'esperar que si les conclusions d'aquesta edició són bones, s'internacionalitzarà BcnRail. Només hi havia 4 trens en exposició: dos cotxes de 9000 de TMB (el núm. 24), un Citadis de Madrid, dos cotxes d'un Civia i una composició del tramvia de Sevilla, ambdós últims de CAF. A l'estand de CAF hi ha un simulador de conducció (bastant real) d'EuskoTren. Al d'Alstom hi havia una maqueta en miniatura del nou Pendolino per a Media Distancia de Renfe (allà hi deia S-114, tot i que s'havia dit que seria S-105); i al de Bombardier, una reproducció en miniatura dels nous trens (molt colorits) que la SNCF ha comprat per al Transilien.
Merci! Respecte a això que dius, no és l'AGC-T com pensava si no els NAT (Nouvelle Automotrice Transilien). Els AGC-T, també de Bombardier, seràn de la sèrie B82500, anomenats "bi-bi" (bimodals i bitensions), i pensava que et referies a ells. Aviam com seràvictorcasta wrote:La foto del S-114 està ja a Tranvía, introdueix "s114" i la veuràs. Avui et faig una foto de la maqueta del Spacium 3.O6, que és com es diu aquest model, i si puc demà t'escanejo el fulletó. Són trens de 7 (longitud de 94,3m) o 8 cotxes (112,5m de longitud), amb una velocitat màxima de 140 km/h i són bitensió (1,5 i 25 kV).
Jo ho havia fet per internet, vas al mostrador i dius el teu mail o nom i et treuen el passi.Trenscat wrote:I t'acreditaves allà mateix "pel morro" o havies de dur alguna cosa? Qui s'animaria a anar-hi divendres a primera hora de la tarda (cap allà les 3, quarts de 4)?
Ja ho comentat en un altre missatge, pero si tens problemes per acreditarte, i la teva economia et permet gastar 9€, treus l'entrada per el Caravaning, i un cop a dins pots accedir sense problemes al pabello 4Trenscat wrote:Llavors com està el tema de poder entrar al Saló? Es pot fàcilment o no?
Lamentablement, l'horari del día 5 d'octubre serà de 10:00 a 14:30 h., així que no es podrà anar a aquestes hores.Trenscat wrote:I t'acreditaves allà mateix "pel morro" o havies de dur alguna cosa? Qui s'animaria a anar-hi divendres a primera hora de la tarda (cap allà les 3, quarts de 4)?