Lamento comunicar que Dilluns passat vaig estar per motius de feina a la factoria de CAF a Saragossa i no es veia cap 6000 ni res, els deuen tenir amagadets "para que no vengan estos catalanes a hacer foticos"metring wrote:A les hores, podriem fer excursió a Saragossa o a Beasain, per caçar nous trens, tant 6000 com el que hi hagi
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Aixo vol dir que la CAF a mes ara porta problemes de puntualitat. El primer serie 6000 te 4 dies per arribar i sino ja estara en retard, ha d'arribar abans que acabi el febrer segons contracte.Guigui wrote:Ben mirat, ja no falta tant, que estem acabant febrer.Alacreu wrote:Així que, fins l'Abril, res de res.
Espero que si es confirma aquest retard TMB apliqui alguna clausula a CAF de sansió per aquests dos mesos que als usuaris de la L1 ens fastidiaran de servei.
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S
Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.
Salutacions!!
Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.
Salutacions!!
La cua de maniobres crec que va per llarg!Proastiakos wrote:Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S
Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.
Salutacions!!
El que sí que crec farán serà que un cop començin a rebre els 6000, aniràn enviant els 4000 a reformar, cosa que deixaria espai als nous 6000.
De fet, el tenir 10 trens més servirà quan estiguin fetes les ampliacions cap El Prat i Badalona. Fins alhesores, entre que els 4000 aniran a reformarse i tal, els 6000 dubto que ajudin a augmentar freqüencies. Potser quan totes les 4000 tornin, es podràn augmentar freqüencies, més que res per que encara no estaràn fetes les ampliacions
Vox
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.metring wrote:Si totes les cotxeres i apartadors de la línia 1 estan a rebentar, imagino que ja s'hauran plantejat seriosament d'ampliar alguna cotxera, o afegir vies d'ample ibèric al Triangle, sino d'aquí un temps, els trens hauran de "dormir" a les mateixes estacions...
Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!
- Proastiakos
- N5
- Posts: 147
- Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
- Location: Badalona
["A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.
Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!]"
Eukibo només dir-te que deixar els trens per les nits a les estacions es un gran problema, per moviments, manteniment de vies, infraestructures, seguretat etc, etc...; recorda que per les nits es treballa i bastant.
La cotxera d'Hospital de Bellvitge té per llarg, es una obra ben dificil, la ja actual cua de maniobres es troba sota l'autovia de Castelldefels i s'ha de muntar un "caos" per començar a moure tot allò i adecuar-ho.
Jo tambè vull millores a la L1, per no parlar-ne d'ampliacions, però les coses no es fan en dos dies, sempre hi han problemes i inconvenients, a més a més tingues en compte que la L1 és una línia bastant complexa en gairebè tots els aspectes.
Salutacions!
Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!]"
Eukibo només dir-te que deixar els trens per les nits a les estacions es un gran problema, per moviments, manteniment de vies, infraestructures, seguretat etc, etc...; recorda que per les nits es treballa i bastant.
La cotxera d'Hospital de Bellvitge té per llarg, es una obra ben dificil, la ja actual cua de maniobres es troba sota l'autovia de Castelldefels i s'ha de muntar un "caos" per començar a moure tot allò i adecuar-ho.
Jo tambè vull millores a la L1, per no parlar-ne d'ampliacions, però les coses no es fan en dos dies, sempre hi han problemes i inconvenients, a més a més tingues en compte que la L1 és una línia bastant complexa en gairebè tots els aspectes.
Salutacions!
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMBorique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4
A veure quan porten els 6000
I desde quan hi han les "2100" per la L4? Quantes hi han?orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100Mako448 wrote:Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMBorique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4
A veure quan porten els 6000
Vox
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!Vox wrote: Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ja home, ja sé que les 1100 estan condemnades (indirectament, la seva mort s'ha vist accelerada per els retrasos de la L9 ) però sobta que arrivi quasibé acabada l'extinció de les 1000's.Platanito wrote:La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!Vox wrote: Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
Per cert, que vols dir amb el tema Boixeres? encara queden 1000s, suposo que les que poques que hi ha cauran en questió de setmanes, no?
Vox