Page 4 of 59
Posted: Thursday 01/02/2007 18:56
by BRILL 18
metring wrote:A les hores, podriem fer excursió a Saragossa o a Beasain, per caçar nous trens, tant 6000 com el que hi hagi
Lamento comunicar que Dilluns passat vaig estar per motius de feina a la factoria de CAF a Saragossa i no es veia cap 6000 ni res, els deuen tenir amagadets "para que no vengan estos catalanes a hacer foticos"
Posted: Thursday 01/02/2007 21:18
by metring
A les hores, potser són a Beasain.
Posted: Friday 02/02/2007 19:16
by BRILL 18
metring wrote:A les hores, potser són a Beasain.
Encara no ho tinc confirmat pero possiblement dintre de dues setmanas tingui que anar a la factoria de Beasain, per si els 6000 agafare la camera
Posted: Saturday 17/02/2007 18:54
by EUKibo
Sabeu alguna cosa nova del 6000?????? Ja deu estar a punt d'arribar... i encara no sabem res de res... Jo estic impacient per veure els 6000 i la nova estació de Sagrera ja...
Posted: Thursday 22/02/2007 19:13
by Alacreu
Les dues primeres unitats de 6000 arribaran a Barcelona durant el mes d'Abril.
M'ho ha dit una persona de confiança que treballa a la línia 1.
Així que, fins l'Abril, res de res.
Salutacions!
Posted: Thursday 22/02/2007 21:19
by Guigui
Alacreu wrote:Així que, fins l'Abril, res de res.
Ben mirat, ja no falta tant, que estem acabant febrer.
Posted: Saturday 24/02/2007 22:40
by EUKibo
Guigui wrote:Alacreu wrote:Així que, fins l'Abril, res de res.
Ben mirat, ja no falta tant, que estem acabant febrer.
Aixo vol dir que la CAF a mes ara porta problemes de puntualitat. El primer serie 6000 te 4 dies per arribar i sino ja estara en retard, ha d'arribar abans que acabi el febrer segons contracte.
Espero que si es confirma aquest retard TMB apliqui alguna clausula a CAF de sansió per aquests dos mesos que als usuaris de la L1 ens fastidiaran de servei.
Posted: Sunday 25/02/2007 1:21
by Proastiakos
Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S
Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.
Salutacions!!
Posted: Sunday 25/02/2007 1:47
by Vox
Proastiakos wrote:Dubto molt que Ferrocarril Metropolità de BCN, en l'argot TMB (tot i aixó recordem que TMB és una marca) apliqui alguna sanció contra CAF, és més, per a metro contra més tard els hi arribin millor ja que pel moment és gairebé imposible la integració a la línia dels nous trens més que res per les retirades ja que no tenen espai. En breu s'espera reobrir l'apartador (que no la cotxera) de Sagrera per retirar-hi trens, peró com a molt allà hi cabrien dos, de la resta no en podem demanar més, a Torras es impracticable, cada nit ja hi dormen els tres 4000 que hi caben ( alguns cops fins i tot a via 2 s'estaciona algun); Fondo com Hospital, final de linia i ocupació total; Sta. Eulalia ja esta col·lapsada per ser tallers i per tenir la reserva fixa de trens; Hospital de Bellvitge més del mateix, totalment col·lapsada, els trens fins i tot dormen a les andanes i encara no s'ha mogut res per començar l'engrandiment de la cua de maniobres, que hauria de ser ja perquè sinó els 6000 no se on es ficaran :S
Així que vistos els plans jo m'esperaria més per l'arribada dels 6000.
Salutacions!!
La cua de maniobres crec que va per llarg!
El que sí que crec farán serà que un cop començin a rebre els 6000, aniràn enviant els 4000 a reformar, cosa que deixaria espai als nous 6000.
De fet, el tenir 10 trens més servirà quan estiguin fetes les ampliacions cap El Prat i Badalona. Fins alhesores, entre que els 4000 aniran a reformarse i tal, els 6000 dubto que ajudin a augmentar freqüencies. Potser quan totes les 4000 tornin, es podràn augmentar freqüencies, més que res per que encara no estaràn fetes les ampliacions
Vox
Posted: Sunday 25/02/2007 9:53
by metring
Si totes les cotxeres i apartadors de la línia 1 estan a rebentar, imagino que ja s'hauran plantejat seriosament d'ampliar alguna cotxera, o afegir vies d'ample ibèric al Triangle, sino d'aquí un temps, els trens hauran de "dormir" a les mateixes estacions...
Posted: Sunday 25/02/2007 13:31
by EUKibo
metring wrote:Si totes les cotxeres i apartadors de la línia 1 estan a rebentar, imagino que ja s'hauran plantejat seriosament d'ampliar alguna cotxera, o afegir vies d'ample ibèric al Triangle, sino d'aquí un temps, els trens hauran de "dormir" a les mateixes estacions...
A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.
Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!
Posted: Sunday 25/02/2007 15:11
by Proastiakos
["A hospital de Bellvitge esta aprovat ja la construccio d'unes cotxeres per a 10 trens.
Igualment, podrien aparcat a les estacions de forma excepcional mentre s'acaben les cotxeres, pero jo vull millores a la L1 ja!!!]"
Eukibo només dir-te que deixar els trens per les nits a les estacions es un gran problema, per moviments, manteniment de vies, infraestructures, seguretat etc, etc...; recorda que per les nits es treballa i bastant.
La cotxera d'Hospital de Bellvitge té per llarg, es una obra ben dificil, la ja actual cua de maniobres es troba sota l'autovia de Castelldefels i s'ha de muntar un "caos" per començar a moure tot allò i adecuar-ho.
Jo tambè vull millores a la L1, per no parlar-ne d'ampliacions, però les coses no es fan en dos dies, sempre hi han problemes i inconvenients, a més a més tingues en compte que la L1 és una línia bastant complexa en gairebè tots els aspectes.
Salutacions!
Posted: Monday 26/02/2007 11:35
by Mortadel·lo
ai que patirem si necessiten l'espai del 400
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:21
by orique
Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:44
by U-Bahn
Busman del fòrum dels autobusos també ho diu. I, segons ell, portava el 412 de torn.
PD. Abans ho he posat al tema del seguiment de 1100 a la L4.
Posted: Tuesday 27/02/2007 19:51
by Mako448
orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMB
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4
A veure quan porten els 6000
Posted: Tuesday 27/02/2007 21:34
by sortrens
orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
I desde quan hi han les "2100" per la L4? Quantes hi han?
Posted: Tuesday 27/02/2007 23:47
by Vox
Mako448 wrote:orique wrote:Ara fa poca estona acabo de veure un 2100 amb viatgers entre Bogatell i Ciutadella - Vil·la Olímpica. El tren circulava en sentit La Pau i portaria el número de torn 412 (ho interpolo segons els 1100 que li anaven darrere)
Ja n'hi han 2100 a la L4?Jope quina rapidesa sent TMB
Per fi ja no hi ha el mateix tren circulant a la L4
A veure quan porten els 6000
Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
Vox
Posted: Wednesday 28/02/2007 0:15
by Platanito
Vox wrote:
Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Posted: Wednesday 28/02/2007 0:59
by Vox
Platanito wrote:Vox wrote:
Potser les 9000 que Alstom va enviant a la L2 fan que TMB tingui problemes per guardarles i acceleren l'entrada de les 2100 a la L4 i per tant la destrucció de les 1100
La destrucció de les 1100 és un fet. Es més, diria que des de fa un mes a Can Boixeres no es desmantellen 1000, i això que cada setmana o 10 dies cau un tren!
Ja home, ja sé que les 1100 estan condemnades (indirectament, la seva mort s'ha vist accelerada per els retrasos de la L9
) però sobta que arrivi quasibé acabada l'extinció de les 1000's.
Per cert, que vols dir amb el tema Boixeres? encara queden 1000s, suposo que les que poques que hi ha cauran en questió de setmanes, no?
Vox