Segona Visita wrote:
1- metring
2- Loyster
3- aarongilp (si es fa el 31)
4- trainman
5- U-Bahn
6- U-Bahn (1 acompanyant)
7- Fran-Ikarus
8- foronda 141
9- faristol
10- Platanito
11- Platanito (1 acompanyant)
12- Bitxofo
13- Bitxofo (1 acompanyant)
14- Xevi
15- Xevi (1 acompanyant)
16- Vox
17- Vox (1 acompanyant)
18- sigfrid440s
19- BRILL 18
20- BRILL 18 (acompanyant 1)
21- BRILL 18 (acompanyant 2)
(aquests 3, si es fa el 31)
22- serie-1000-metro
23- Charly (acompanyant d'en Frank-Ikarius)
24- bigboy4013
25- Mr. Baricentro (si és dissabte tarda o diumenge)
26- EUKibo
27- Jordilar
28- Artista convidat (si la trobada es fa el 31
29- Amic del Bitxofo
30- 30- Dirdam (si la trobada es fa el 31/3/2007)
31- Alex86bcn
32- Alex86bcn (1 acompanyant)
33- Alex86bcn (2 acompanyant)
34- VladiGb
35-Pere
FORA DE TERMINI
36-Denisuko (pero si es fa dissabte per la tarda o sino un diumenge)
37-Denisuko (1 Acompanyant)
Segona visita al Triangle
Demasiado Tarde
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Proposta...si algú dels que no va anar-hi en primera convocatòria volgués anar-hi però quedés fora de termini, què es faria, s'hauria d'esperar a tercera convocatòria o bé algun dels repetidors marxaria? (no tinc ningú que vulgui anar-hi, és qüestió de curiositat)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Mmm, algú s'ofereix voluntari per organitzar una tercera visita??aarongilp wrote:Proposta...si algú dels que no va anar-hi en primera convocatòria volgués anar-hi però quedés fora de termini, què es faria, s'hauria d'esperar a tercera convocatòria o bé algun dels repetidors marxaria? (no tinc ningú que vulgui anar-hi, és qüestió de curiositat)
Bueno, ara hi ha llista d'espera, per si algú falla.
De nou aquí...
Vejam si entro...Segona Visita wrote:1- metring
2- Loyster
4- trainman
5- U-Bahn
7- Fran-Ikarus
8- foronda 141
9- faristol
10- Platanito
12- Bitxofo
14- Xevi
15- Xevi (1 acompanyant)
16- Vox
17- Vox (1 acompanyant)
18- sigfrid440s
19- BRILL 18
22- serie-1000-metro
24- bigboy4013
26- EUKibo
27- Jordilar
29- Amic del Bitxofo
31- Alex86bcn
34- VladiGb
35-Pere
FORA DE TERMINI
36-Denisuko (pero si es fa dissabte per la tarda o sino un diumenge)
37-Denisuko (1 Acompanyant)
38-JaMiRo (un altre vegada??? )
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Em sembla bé, però com ho fem exactament?Jordilar wrote:Crec que s'hauria de donar prioritat a la gent que no repeteix i hi va per primer cop. Així, a la que comencés a haver overbooking de gent que no ha vingut mai, es comencesin a eliminar de la llista la gent repetidora.
Salut,
Passem tots els repetidors directament al #36 i cap avall i que vagin entrant a la llista per ordre i conforme apareguin baixes?
Bé, es una idea, però em sembla just el que dius.
Vox
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Em sembla encertat, com a política a partir d'ara pels canvis que hi hagi a partir d'ara (si queda alguna "vacant", oferir-la primer a gent en espera que no hagi anat a la primera). El que no faria ara, ja que estem en una situació envejable de les 35 places ocupades i ningú que no anés el primer cop en espera, és reordenar la llista que ja hem anat fent des de fa dies, i menys condicionar la presència de gent que s'ha apuntat a que vagi arribant a la llista d'espera gent nova.
Vaja, que els 1-35 d'ara no els tocaria, a menys que ells mateixos s'esborrin. I la política de prioritat als que no van assistir a la primera l'aplicaria només en cada moment. És a dir, si ara quedés una vacant la hi donaria directament al Denisuko, no diria "espera fins el dia de la visita, i si no s'interessa ningú nou, vas tu", perquè això és liar molt la troca
Ens podem felicitar: es pugui o no fer la segona visita, hem omplert ni més ni menys que 70 places amb gairebé cap repetidor. The Power of FoTraCat 8)
Vaja, que els 1-35 d'ara no els tocaria, a menys que ells mateixos s'esborrin. I la política de prioritat als que no van assistir a la primera l'aplicaria només en cada moment. És a dir, si ara quedés una vacant la hi donaria directament al Denisuko, no diria "espera fins el dia de la visita, i si no s'interessa ningú nou, vas tu", perquè això és liar molt la troca
Ens podem felicitar: es pugui o no fer la segona visita, hem omplert ni més ni menys que 70 places amb gairebé cap repetidor. The Power of FoTraCat 8)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Passo d'enquestes. Jo em limito a complir els meus deures cívics. Es a dir, si fas un referèndum (o unes eleccions) hi votaré, però no opinaré per a una enquesta.metring wrote: P.D.: porfi, voteu en l'enquesta, que així sabré si lo de la signatura funciona o és una cutrada com una casa!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Funciona, però encara seria millor si pots col·locar un enllaç al fil on es debat la segona trobada, així:metring wrote:P.D.: porfi, voteu en l'enquesta, que així sabré si lo de la signatura funciona o és una cutrada com una casa!
Segona visita al Triangle... tanquem llistes demà mateix!
(codi: {url=http://transport.cat/viewtopic.php?t=5274}{b}Segona visita al Triangle... tanquem llistes demà mateix!{/b}{/url} canviant { } per [ ])
Però no es tancava la llista demà dia 11 Ja em vaig quedar fora pq a l'anterior aquell cap de setmana vaig anar a Bilbao i ara resulta q ja s'està fora de termini... Doncs m'apunto com a suplent o lo q sigui.
1- metring
2- Loyster
4- trainman
5- U-Bahn
7- Fran-Ikarus
8- foronda 141
9- faristol
10- Platanito
12- Bitxofo
14- Xevi
15- Xevi (1 acompanyant)
16- Vox
17- Vox (1 acompanyant)
18- sigfrid440s
19- BRILL 18
22- serie-1000-metro
24- bigboy4013
26- EUKibo
27- Jordilar
29- Amic del Bitxofo
31- Alex86bcn
34- VladiGb
35- Pere
FORA DE TERMINI
36- Denisuko (pero si es fa dissabte per la tarda o sino un diumenge)
37- Denisuko (1 Acompanyant)
38- JaMiRo (un altre vegada??? Very Happy
39- javi82
Nois, vull intercedir per en javi82, i de pas demanar-li disculpes a ell, tot i que en un altre missatge, ja vaig dir que havia d'avançar la data de tancament de llistes.
Dels que repetiu, com veuríeu cedir-li a ell un lloc?
(Val que ara potser enredaré la troca, però penseu que en un principi, aquesta visita era pensada per aquells que no van poder assistir a la primera).
Dels que repetiu, com veuríeu cedir-li a ell un lloc?
(Val que ara potser enredaré la troca, però penseu que en un principi, aquesta visita era pensada per aquells que no van poder assistir a la primera).
Metring, no has de demanar-me disculpes per res... bastant has fet ja amb l'organització de les visites, agraïda t'hauríem d'estar tots. Està clar q a l'organitzar una cosa tan gran no pot quadrar mai tot, ni q a tothom li vingui bé, ni que passin petites coses com aquesta...
No cal enredar més la troca com dius, seguim els procediments q ja estaven marcats i si hi ha sort i puc anar doncs bé, sino doncs ja hi haurà una propera vegada.
No cal enredar més la troca com dius, seguim els procediments q ja estaven marcats i si hi ha sort i puc anar doncs bé, sino doncs ja hi haurà una propera vegada.
- wefer
- Administrador
La tercera edició de la sortida? No, si al final el Fòrum haurà d'instaurar una sortida setmanal a les cotxeres... se't gira més feina, Metringjavi82 wrote:sino doncs ja hi haurà una propera vegada.
I jo que pensava que la segona edició no hi hauria prou gent per fer-la
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT