Page 4 of 121
Posted: Tuesday 10/10/2006 8:16
by mikado
09/10/2006
465-009M arribava a L'H a les 14.00 (aprox) i a les 14.17 feia el l'H - Calella. Això dona idea de com anem de material . . .
Posted: Tuesday 10/10/2006 14:11
by Ophani
Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Posted: Tuesday 10/10/2006 14:54
by aarongilp
Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.
Posted: Tuesday 10/10/2006 16:42
by david_jim
aarongilp wrote:Ophani wrote:Dons apa ja tenim els 4 civies del 2006 ara esperarem fins l'any que ve a rebren mes, per cert els dos civies nous ja son NOUS de debo? (percert entfle001 soc el de Núria)
Els 4 Civia són NOUS de debò. No han prestat servei enlloc més que a Rodalies BCN, tot i que han fet proves per Madrid.
Han fet proves per aquí, la 009 la vaig veure un dia per Alcorcón al principi, i la 013 la vaig veure no fa gaire, un dia a Nuevos Ministerios, fent proves de megafonia i informació en pantalla, tenien a les pantalles la informació de próxima parada Nuevos Ministerios amb el color verd clar com si estigués fent la C10, es va aturar, va obrir i tancar portes, i va marxar.
Per cert, encara quan anuncien metro surt el símbol de metro de Madrid? No han renovat la megafonia encara? Aquí als Civia la megafonia es va regravar per a aquests trens.
Posted: Tuesday 10/10/2006 17:30
by Ophani
Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Posted: Tuesday 10/10/2006 17:35
by aarongilp
Ophani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Sí son dels nous! Els de Madrid segueixen a Madrid! I l'error que cites és per culpa de la programació. Es van programar així en un principi per a tots. Com que a Asturies i a Sevilla / Cadiz no tenen metro, els errors dels logos, per exemple, no els noten allí. S'hi han trobat ara i no et preocupis que ja hi estan treballant.
A més, a Madrid només tenen dos Civia dels nous, el 465-011 i el 465-012. Tots els altres continuen allí, en forma de 464 o de 465. Però els de BCN no són pas de segona mà, això treu-t'ho del cap.
Posted: Tuesday 10/10/2006 17:37
by Ophani
No se a mi m'havien dit aixo.. espero que els del 2007 ja vinguin com han de venir, jo el que espero amb mes ansia son els Alpino, tinc molta curiositat per veure com son (bueno com seran)
Posted: Tuesday 10/10/2006 17:40
by Trenscat
Corroboro el què diu l'aarongilp. Els Civia que hi ha a Barcelona són totalment nous i els hem estrenat en servei comercial aquí a Catalunya. Una altra cosa és que hagin voltat per Madrid i més llocs en règim de proves, però en cap cas havien fet servei comercial amb viatgers.
Respecte a les pantalles d'informació no entenc com triguen tant a canviar els logos i quatre cosetes més per adaptar-ho al nucli de rodalies de Barcelona. Potser estan fent un redisseny totalment nou, no ho sé. La megafonia sí que està canviada i és idèntica a la nova que posen a les unitats 440R i 447, això sí, amb un so de més bona qualitat.
Posted: Tuesday 10/10/2006 17:50
by Platanito
un heretge wrote:el que espero amb mes ansia son els Alpino
Però a veure, aquests bitxos no li treuran el
puesto a les 440 sense reformar que pugen a Puigcerdà? Si és així, tan de bo no els construeixin mai...
(No t'ho prenguis com res personal, però fa temps que es parla ansiosament dels Civia Alpino, i un defensor del material antic i autèntic com jo això no ho pot tolerar...)
Posted: Tuesday 10/10/2006 18:00
by Ophani
Espero no ofendret pero jo soc defensor del material nou
i un civia taronja (mitja distancia) amb interiorisme de regionals i els seients tovets em motiva, aixo si que almenys deixin la 440 sense reforma amb els seus colorets de regional original
Posted: Tuesday 10/10/2006 18:58
by aarongilp
Ophani wrote:Espero no ofendret pero jo soc defensor del material nou
i un civia taronja (mitja distancia) amb interiorisme de regionals i els seients tovets em motiva, aixo si que almenys deixin la 440 sense reforma amb els seus colorets de regional original
Els Alpino venen, precisament, per a substituir-les. Jo, sincerament, els tinc molt apreci i tot això, però de cara a la galeria convé que portin trens nous, ja que per a la gent normal i corrent els trens de Latour són "els vells, amb els que anava quan era jove".
Posted: Tuesday 10/10/2006 19:00
by Trenscat
No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar...
Posted: Tuesday 10/10/2006 19:04
by aarongilp
Trenscat wrote:No sé perquè però em dóna la impressió que quan hi hagi els Civia Alpino per la línia de Puigcerdà ja farà temps que no haurà quedat ni una 440 sense reformar...
No creguis...A la 440.132 li han passat la R fa poc, i a la 131 crec que també. Caurà la 130 aviat, però encara en queden 2, i tal i com estan les coses, dubto que en caigui alguna més. A Rodalies li convé tenir-les...
Posted: Tuesday 10/10/2006 19:06
by Ophani
Que vol dir passar la R?? no ho e entes
Posted: Tuesday 10/10/2006 19:13
by aarongilp
Ophani wrote:Que vol dir passar la R?? no ho e entes
La R és una Gran Reparació. Se'ls sol passar més o menys cada 5 anys als trens i que un tren la passi més o menys quan toca és un indicador de que de moment aguantarà, ja que no seria massa lògic gastar-se els calés que val fer-li la R a una UT per al poc donar-la de baixa...
Posted: Tuesday 10/10/2006 19:41
by david_jim
Ophani wrote:Jo diria que no son nous els dos primers que van arribar, eren de madrid i son de segona ma, imagino per poder adelantar l'arribada dels civia a barcelona, per aixo tenen el fallo en el sistema audiovisual d'indicacio de parades, percert voldria comentar que seria mes estetic que en els metros de bcn tambe utilitzesin akest metode d'indicador de parades
Aquesta és la diferència entre els Civia nous, que hi ha a Barcelona ara
http://www.lapri.com/imblog/fotos/juliol06/P7110271.JPG
I els primers, que hi ha per Madrid
http://www.lapri.com/imblog/reportatges ... 080004.JPG
Com pots comprovar hi ha algunes diferències en la forma exterior, poques, però amb el que pots saber si són nous o no, a les portes, a sota, hi ha unes plaques que posen Caf, Alstom i Siemens, i junt amb el símbolet, l'any de fabricació, i veuràs que en els de Barcelona posa 2006
Posted: Tuesday 10/10/2006 20:16
by Mako448
L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment
Posted: Tuesday 10/10/2006 20:40
by Trenscat
Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment
A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja!
Posted: Tuesday 10/10/2006 20:43
by mikado
Trenscat wrote:Mako448 wrote:L'any que vé,els civies que portin al 2007 a la C4.
Tinc aquest presentiment
A veure si és veritat, que tinc ganes de veure'ls per Terrassa ja!
La verdad es q no entiendo el empecinamiento de RENFE en sólo darles los servicios C1 a los CIVIAS L'H-Mataró/Calella y en laborables. Alguien tiene alguna razón técnica para que no roten por todas las líneas, o almenos la C4-C7-C10
Posted: Tuesday 10/10/2006 20:49
by Mako448
Per cert,també portaran altres civies que no siguin 465,com pe exemple 464 o43,a més la 464 podrían anar en doble,o potser m'equivoco,ho dic perqué vaig veure un video d'una doble de 464 a l'estació d'Atocha.
Per cert,un quart de miler de missatge