Posted: Thursday 31/05/2007 23:38
Doncs sí, sí que va aprofitar...
La 319-212 va arribar a les 10 de la nit a Sabadell Sud i esperava a repetir la mateixa maniobra que l'anterior vegada.
Poc després també va arribar la 252-070 "Altaria", i em van explicar que la 252-072 de l'altra vegada estava averiada. Per això tenia problemes de frenada abans de sortir, i van haver d'aturar-se a l'alçada de Barberà del Vallès perquè treia fum.
La maniobra va fer-se sense complicacions però va demorar-se perquè..... els de CAF estaven sopant qui sap on.
El viatge va iniciar-se a les 0.40 i en 30 minuts vam arribar a Torre Baró, a 15 km/h clavats, i reduïnt a la corba Montcada i Reixac-Manresa per evitar un possible descarrilament, degut a la petita diferència d'ample. Des de Torre Baró fins a Pl. Catalunya van ser uns altres 30 minuts, on hi havia qui treia el cap per una porta lateral que estava oberta per tenir una millor vista del túnel. A la 1.50 el tren va fer entrada a Pl. Catalunya a 10 km/h, com mana la limitació.
L'olor a gasoil es ficava a la gola i el maquinista de la 319 espera a que, a la cua, es desenganxi el vagó plataforma, per continuar la maniobra.
Un cop desenganxat, el tren va més enllà del senyal de sortida de Pl. Catalunya (on la catenària estava sense tensió, per les obres de Sants) fins passada l'agulla.
Ja sé que és amb bastanta mala qualitat però així estava l'agulla.
El tren comença a empènyer el 6002 cap al metro, i la 252 quasi es fica en via Metro. Per sort, quedaven quatre dits entre el pantògraf abaixat de la 252 i la catenària rígida del Metro. El proper cop no s'arriscaran tant, i demanaran que el 4000 s'avanci per agafar-lo.
Un cop desenganxat el Scharfenberg del 6000 de la 252, es procedeix a retirar les locomotores i tornar a tancar l'agulla.
El 6000 ja estava llest per marxar i la 4072-4318-4071-4070-4069 (la del terra blau) esperava per empènyer el nou company de línia cap a Santa Eulàlia, viatge que no vaig poder fer.
A les 2.30, la maniobra ja havia acabat.
Vull agraïr a la gent d'Adif i de CAF.
També agraïr a en Carles Salmerón, que em va comentar que estava pensant en reeditar els dos volums d'"El Metro de Barcelona", tot i que no sabia si actualitzats, o amb el mateix text que la primera edició.
I comentar, a més, que una persona de CAF ens va comentar que els trens regionals dièsel i elèctrics que va comprar Renfe, seran de caixa Civia, tot i que amb interiorisme diferent i amb només una porta per cotxe.
Salut.
La 319-212 va arribar a les 10 de la nit a Sabadell Sud i esperava a repetir la mateixa maniobra que l'anterior vegada.
Poc després també va arribar la 252-070 "Altaria", i em van explicar que la 252-072 de l'altra vegada estava averiada. Per això tenia problemes de frenada abans de sortir, i van haver d'aturar-se a l'alçada de Barberà del Vallès perquè treia fum.
La maniobra va fer-se sense complicacions però va demorar-se perquè..... els de CAF estaven sopant qui sap on.
El viatge va iniciar-se a les 0.40 i en 30 minuts vam arribar a Torre Baró, a 15 km/h clavats, i reduïnt a la corba Montcada i Reixac-Manresa per evitar un possible descarrilament, degut a la petita diferència d'ample. Des de Torre Baró fins a Pl. Catalunya van ser uns altres 30 minuts, on hi havia qui treia el cap per una porta lateral que estava oberta per tenir una millor vista del túnel. A la 1.50 el tren va fer entrada a Pl. Catalunya a 10 km/h, com mana la limitació.
L'olor a gasoil es ficava a la gola i el maquinista de la 319 espera a que, a la cua, es desenganxi el vagó plataforma, per continuar la maniobra.
Un cop desenganxat, el tren va més enllà del senyal de sortida de Pl. Catalunya (on la catenària estava sense tensió, per les obres de Sants) fins passada l'agulla.
Ja sé que és amb bastanta mala qualitat però així estava l'agulla.
El tren comença a empènyer el 6002 cap al metro, i la 252 quasi es fica en via Metro. Per sort, quedaven quatre dits entre el pantògraf abaixat de la 252 i la catenària rígida del Metro. El proper cop no s'arriscaran tant, i demanaran que el 4000 s'avanci per agafar-lo.
Un cop desenganxat el Scharfenberg del 6000 de la 252, es procedeix a retirar les locomotores i tornar a tancar l'agulla.
El 6000 ja estava llest per marxar i la 4072-4318-4071-4070-4069 (la del terra blau) esperava per empènyer el nou company de línia cap a Santa Eulàlia, viatge que no vaig poder fer.
A les 2.30, la maniobra ja havia acabat.
Vull agraïr a la gent d'Adif i de CAF.
També agraïr a en Carles Salmerón, que em va comentar que estava pensant en reeditar els dos volums d'"El Metro de Barcelona", tot i que no sabia si actualitzats, o amb el mateix text que la primera edició.
I comentar, a més, que una persona de CAF ens va comentar que els trens regionals dièsel i elèctrics que va comprar Renfe, seran de caixa Civia, tot i que amb interiorisme diferent i amb només una porta per cotxe.
Salut.