Re: Gestió integrada!
Posted: Sunday 24/06/2007 22:34
Precisament amb aquest objectiu s'ha fet el intercanviador de Martorell-Central. Si FGC vol posar trens que vagin només de Martorell a Manresa i Igualada, és perquè a Martorell canvïi a la RENFE.Guigui wrote:Si tot el TP de l'RMB anés coordinat com cal, no caldrien invents d'aquests. M'explico: oi que FGC i Renfomentadif tenen vies paral·leles fins a Martorell, separades pel Llobregat? Doncs què costa millorar les freqüències de Renfe per oferir un servei ràpid de Barcelona a Martorell, deixant que la L-A hi presti servei de metro i algun o altre semidirecte, que segur que encara n'hi ha lloc amb la configuració actual?sortrens wrote:Què son les vies d'avançament? Crec que haurien de fer 4 vies desde Pl.Espanya fins a Martorell!! 2 vies per els trens exprés i les altres dues per la L8