Devolució express
- EUKibo
- N9
Podrien haver posat "metro bus i tram" amb el tram el titular seria més veridic (amb perdo de l'aeri d'olesa, el funicular de gelida, funicular de montjuic) perque si posem "metro bus tram funicular aeri" ja la cosa s'allarga bastantmetring wrote:Aquí està la cosa, que és més popular "metro i bus" que no pas ATM
-
- N10
02/07/2007 14.42
Barcelona
Renfe retorna 34.807 bitllets en el primer mes d'aplicació de la devolució express per retards.
El primer mes en què Renfe ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, el juny, la companyia ha retornat un total de 34.807 bitllets. Amb tot, els usuaris s'han queixat que la mesura no compensa en absolut aquells usuaris habituals de Renfe, que tenen un bitllet mensual o fins i tot trimestral, ja que no poden aprofitar el bitllet per un dia que la companyia els ofereix. A més, sostenen que els usuaris puntuals del servei no estan disposats a fer una hora de cua per aconseguir un nou bitllet. El gruix de les devolucions de Renfe es va registrar el divendres 22 de juny, el dia del descarrilament de l'Euromed al Prat i tot aquell cap de setmana. Van ser unes 14.800 devolucions, un 42% del total.
La companyia de ferrocarrils Renfe durant aquest mes de juny, el primer en què ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, ha anunciat que ha retornat un total de 34.807 bitllets.
Segons Renfe, la xifra és positiva i no arriba al 18% de les previsions de RENFE. No obstant, els usuaris ja van indicar des de l'inici que la mesura no era útil per a aquelles persones que tenien una targeta T-Mes, ja que com a usuaris habituals tenien pagat tot el mes per avançat. Els ususaris també van indicar que el sistema no és eficient, ja que les persones que només usen rodalies Renfe de manera ocasional difícilment estan disposades a fer una hora de cua per aconseguir el justificant i el bitllet gratuït.
Amb tot, el divendres 22 de juny, el dia del descarrilamnet de l'Euromed a l'estació del Prat, les devolucions de bitllets es van disparar a tot Catalunya. De fet, entre aquell dia i tot el cap de setmana es van tramitar unes 14.800 devolucions, que representen un 42% del total.
Les línies amb més retards
La línia que durant aquest juny ha tingut més devolucions ha estat la C-2, la del Garraf, amb prop de 10.000.
La segueixen les de Bellaterra i Vilafranca -que juntes han tingut unes 9.100 devolucions-, la linia de Mataró amb 4.600, i la de Vic, amb unes 2.500 devolucions.
Barcelona
Renfe retorna 34.807 bitllets en el primer mes d'aplicació de la devolució express per retards.
El primer mes en què Renfe ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, el juny, la companyia ha retornat un total de 34.807 bitllets. Amb tot, els usuaris s'han queixat que la mesura no compensa en absolut aquells usuaris habituals de Renfe, que tenen un bitllet mensual o fins i tot trimestral, ja que no poden aprofitar el bitllet per un dia que la companyia els ofereix. A més, sostenen que els usuaris puntuals del servei no estan disposats a fer una hora de cua per aconseguir un nou bitllet. El gruix de les devolucions de Renfe es va registrar el divendres 22 de juny, el dia del descarrilament de l'Euromed al Prat i tot aquell cap de setmana. Van ser unes 14.800 devolucions, un 42% del total.
La companyia de ferrocarrils Renfe durant aquest mes de juny, el primer en què ha aplicat el sistema de retorn del bitllet per retard a les rodalies, ha anunciat que ha retornat un total de 34.807 bitllets.
Segons Renfe, la xifra és positiva i no arriba al 18% de les previsions de RENFE. No obstant, els usuaris ja van indicar des de l'inici que la mesura no era útil per a aquelles persones que tenien una targeta T-Mes, ja que com a usuaris habituals tenien pagat tot el mes per avançat. Els ususaris també van indicar que el sistema no és eficient, ja que les persones que només usen rodalies Renfe de manera ocasional difícilment estan disposades a fer una hora de cua per aconseguir el justificant i el bitllet gratuït.
Amb tot, el divendres 22 de juny, el dia del descarrilamnet de l'Euromed a l'estació del Prat, les devolucions de bitllets es van disparar a tot Catalunya. De fet, entre aquell dia i tot el cap de setmana es van tramitar unes 14.800 devolucions, que representen un 42% del total.
Les línies amb més retards
La línia que durant aquest juny ha tingut més devolucions ha estat la C-2, la del Garraf, amb prop de 10.000.
La segueixen les de Bellaterra i Vilafranca -que juntes han tingut unes 9.100 devolucions-, la linia de Mataró amb 4.600, i la de Vic, amb unes 2.500 devolucions.
- Guigui
- Administrador
Diaris gratuïts
[OT]L'ADN sempre m'ha semblat el més seriós dels diaris gratuïts que corren per Barcelona. No cal ni que us digui quin situaria a l'altre extrem...[/OT]UT596001 wrote:Un titular molt semblant és el que ha fet servir el diari gratuït ADN per informar d'aquesta notícia.victorcasta wrote:Doncs jo proposaria un titular "Renfe también compensará a los viajeros de Cercanías que utilicen títulos integrados".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Diaris gratuïts
QUÈ dius!!Guigui wrote:[OT]L'ADN sempre m'ha semblat el més seriós dels diaris gratuïts que corren per Barcelona. No cal ni que us digui quin situaria a l'altre extrem...[/OT]
Sobre el tema de la devolució express, els bitllets haurien de ser vàlids fins 90-100 dies després de l'expedició d'aquests, en lloc d'1 mes com ara, per a que els usuaris d'abonaments trimestrals els puguin fer servir.
(Ahir el meu tren va arribar amb 13 minuts de retard , casi)
- Guigui
- Administrador
Un altre article de la gamma Xpress
Validesa Xpress?Jordilar wrote:Diuen que és un mes...però en realitat duran un any.
- Pere
- N9
No, si viatges amb bitllet de Rodalies en el Delta (que és vàlid dins del nucli) i el retard és de 15 minuts, sí que et donen la devolució.Guigui wrote:No, la devolució només es fa efectiva amb rodalies.U-Bahn wrote:Tinc un dubte. Si tinc un retràs amb un Delta, em retornen el viatge?
Els Regionals i Deltes es consideren Rodalies dins del nucli.
És que ahir vaig agafar el Regional procedent de Portbou a Sant Andreu Comtal i vaig arrbar a Sants a les 19:04, minut amunt minut avall, quan hauria d'haver arribat a les 18:46 (a causa d'això vaig trobar tancada la botiga Andén 0 de l'oficina d'atenció al client de Sants). Això em passa per no preguntar.
- Guigui
- Administrador
En teoria, nova fase de la devolució Xpress
Un cop transcorregut, en teoria, el període de més facilitat de la devolució Xpress, és cert que Renfomentadif ha passat a boicotejar una mica més els usuaris lliurant-los vals de bescanvi en lloc de bitllets amb validesa immediata?
Re: En teoria, nova fase de la devolució Xpress
No, no s'han atrevit a fer-ho.Guigui wrote:Un cop transcorregut, en teoria, el període de més facilitat de la devolució Xpress, és cert que Renfomentadif ha passat a boicotejar una mica més els usuaris lliurant-los vals de bescanvi en lloc de bitllets amb validesa immediata?
Per als bitllets integrats almenys, continuen amb aquells "tacos" de T-10 amb un viatge de 6 zones.
D'altra banda, no vaig acabar d'entendre mai això dels vales... Pensaven donar-nos un vale a la taquilla de l'estació quan anéssim a reclamar? És que si fan això jo li torno el vale i li dic "té, ara em dónes el bitllet".
D'altra banda, no vaig acabar d'entendre mai això dels vales... Pensaven donar-nos un vale a la taquilla de l'estació quan anéssim a reclamar? És que si fan això jo li torno el vale i li dic "té, ara em dónes el bitllet".
- Guigui
- Administrador
Algú haurà pensat?
Ves a saber si han vist que el millor seria estalviar-se aquest pas intermedi...Albert wrote:D'altra banda, no vaig acabar d'entendre mai això dels vales... Pensaven donar-nos un vale a la taquilla de l'estació quan anéssim a reclamar? És que si fan això jo li torno el vale i li dic "té, ara em dónes el bitllet".