Page 4 of 5
Posted: Wednesday 29/08/2007 11:55
by Danzig
U-Bahn wrote:Això ha passat una Declaració d'Impacte Ambiental?
No totes les obres públiques han de passar DIA
Posted: Wednesday 29/08/2007 12:39
by Danzig
Pep wrote: Al torn de paraules jo vaig preguntar sobre el tema de la distància amb les cases. El ponent em va replicar que complia amb tots els edificis menys amb un situat a la Riera Blanca, que diria que és l'edifici blanc, amb toldos als balcons, al costat de l'arbre tant alt (us situeu?).
L'edifici blanc dona a la Rambla de Badal, no a Riera Blanca. És una finca recent, no deu tenir ni 10 anys. Que ho haguessin pensat abans de fer-lo, els balcons queden a poc més d'un metre de les vies!!!
Pep wrote:Ara bé...tot això és degut com no, a les reclamacions veinals......no? En aquesta moda que existeix de soterrar-ho tot...
Els veïns volien soterrament, no calaix, i les administracions no volien enterrar. Al final es va imposar una solució mixta que crec que és la pitjor de totes.[/img]
Posted: Wednesday 29/08/2007 13:20
by sequera
com sempre soc el que posa la nota discordant.
Es una obra inacabada en construcció.
Penseu que al costat van les 4 vies d'adif i es taparan de la mateixa manera. Tindrem una superficie continua, des de pl.de Sants fins a Riera Blanca.
Continuo pensant que es una bona solució, per no dir la unica solució. I veig que no queda malament.
Quan acabin les obres del calaix, fem una quedada i les revisem in situ.
Es al final quan hem d'avaluar el resultat
per cert....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
Posted: Wednesday 29/08/2007 13:29
by Pep
Danzig wrote:L'edifici blanc dona a la Rambla de Badal, no a Riera Blanca. És una finca recent, no deu tenir ni 10 anys. Que ho haguessin pensat abans de fer-lo, els balcons queden a poc més d'un metre de les vies!!!
gràcies per corregir-me, és aquest edifici, exacte.
El ponent va reconèixer que el cas d'aquest edifici era "atípic". A títol personal ell proposava que s'expropiés i es traslladés a la gent i que aquell edifici s'enderroqués o es destinés a oficines relacionades amb TMB o RENFE.
Pot ser lleig o no, però el que és cert es que compleix amb les distàncies mínimes amb la resta d'edificis.
I sóc de l'opinió de'n sequera:
sequera wrote:....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
això si que hagués provocat un caos d'averies, incidències etc etc etc...
Posted: Wednesday 29/08/2007 14:14
by Vox
sequera wrote:per cert....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
Exacte.
Vox
Posted: Thursday 30/08/2007 12:36
by UT596001
sequera wrote:per cert....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
Jo el que hagués fet és enderrocar totes les vivendes a 150 metres a costat i costat de la via, per esponjar l'entorn i dignificar l'entorn de les vies, i ja de pas per poder cuadriplicar les dues línies d'entrada a Sants.
I la LAV en superfície, òbviament.
Posted: Thursday 30/08/2007 12:47
by aarongilp
UT596001 wrote:sequera wrote:per cert....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
Jo el que hagués fet és enderrocar totes les vivendes a 150 metres a costat i costat de la via, per esponjar l'entorn i dignificar l'entorn de les vies, i ja de pas per poder cuadriplicar les dues línies d'entrada a Sants.
I la LAV en superfície, òbviament.
Uns quants milers de persones s'haguéssin enrecordat de tu (o de qui ho hagués aprovat) si s'hagués fet.
Posted: Thursday 30/08/2007 12:54
by UT596001
aarongilp wrote:Uns quants milers de persones s'haguéssin enrecordat de tu (o de qui ho hagués aprovat) si s'hagués fet.
En sóc conscient
Però està clar que les actuals vivendes allà on estan no s'hauria d'haver permès d'edificar mai, i per tant veig aquesta solució la menys dolenta entre les possibles solucions. I molt millor que la del calaix, òbviament.
I, evidentment s'hauria de recol·locar tota aquesta gent en noves vivendes... però penso que tot plegat sortiria més barat que no pas un hipotètic soterrament que obligaria a tallar el trànsit ferroviari.
Posted: Thursday 30/08/2007 13:08
by Ecomobisostrans
Que els recoloquin a Vilada. I posin un bus gratuït cada hora a Barcelona amb parada al barri de la Bordeta.
Posted: Thursday 30/08/2007 13:20
by Jordilar
UT596001 wrote:sequera wrote:per cert....com haguessiu soterrat tot allò, les 2 vies LAV, les 4 vies rodalies, les 2 vies metro, sense tallar completament el servei per construir les rampes dels tunels en la mateixa plataforma en servei.
Jo el que hagués fet és enderrocar totes les vivendes a 150 metres a costat i costat de la via, per esponjar l'entorn i dignificar l'entorn de les vies, i ja de pas per poder cuadriplicar les dues línies d'entrada a Sants.
I la LAV en superfície, òbviament.
Estic en total desacort amb aquesta afirmació. Jo penso que els trens i els edificis poden conviure perfectament. Jo el que hauria fet es mantenir les 6 vies actuals i l'AVE que anés soterrat per sota sense estorbar a ningú.
Salut,
Posted: Thursday 30/08/2007 16:46
by Mako448
Alacreu wrote:Hola a tots!
Ahir vaig tornar de les meves vacances i al sortir al balcó em vaig trobar amb aquest regalet...
Amb raó han tallat la L1...
Espero que no us agradi!
Salutacions companys!
PD: Títol: El "taut" del metro.
No em vull imaginar el lleig que quedarà quan és tapi totes les vies,tot perqué les vies a l'aire lliure els ha de molestar a 4 persones.Que soterrin les vies de l'AVE i que ho deixin tot com està,menys diners i queda molt mijor.
Posted: Friday 31/08/2007 12:47
by Ecomobisostrans
Dilluns es normalitza la línia 1 de metro després de la primera fase del cobriment de vies a Mercat Nou
Dilluns vinent, 3 de setembre, es normalitzarà el servei a la línia 1 de metro, després del tall parcial amb motiu de diverses obres que es porten a terme al corredor ferroviari de Sants, a l’altura de Mercat Nou. La interrupció ha afectat, des del 4 d’agost passat, el tram entre Santa Eulàlia i Plaça de Sants. La resta de la línia 1, entre les estacions d’Hospital de Bellvitge i Santa Eulàlia, d’una banda, i de Plaça de Sants i Fondo, de l’altra, ha funcionat amb normalitat. L’estació de Mercat Nou continuarà tancada i els trens no s’hi aturaran.
La interrupció del servei de metro ha servit per facilitar la realització de la primera fase de la cobertura de vies, que executa l’Ajuntament de Barcelona mitjançant l’empresa municipal BIMSA, i la construcció de la nova estació de Mercat Nou, que va a càrrec del Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat.
El tall s’ha programat coincidint amb el mes d’agost, en què disminueixen els desplaçaments urbans, per minimitzar els perjudicis als usuaris. Durant aquest temps ha funcionat un servei especial de bus, amb el mateix horari i freqüència del metro, entre Santa Eulàlia i plaça Espanya.
L’estació de Mercat Nou continuarà tancada
Tot i que es normalitza la circulació de trens a tota la línia 1, l’estació de Mercat Nou continuarà tancada i els trens hi passaran sense aturar-s’hi. Mentrestant es construirà la nova estació, que serà coberta i adaptada als criteris d’accessibilitat. Es preveu que estigui llesta la tardor del 2008. Fins llavors, s’hauran d’utilitzar les estacions més pròximes: Santa Eulàlia (L1) o Plaça de Sants (L1 i L5). Els itineraris recomanats es mostren en el plànol adjunt.
Itineraris recomanats per als usuaris de Mercat Nou
aquí
Més "fans" en tenen d'altres...
Posted: Friday 31/08/2007 23:46
by Guigui
aarongilp wrote:UT596001 wrote:Jo el que hagués fet és enderrocar totes les vivendes a 150 metres a costat i costat de la via, per esponjar l'entorn i dignificar l'entorn de les vies, i ja de pas per poder cuadriplicar les dues línies d'entrada a Sants.
I la LAV en superfície, òbviament.
Uns quants milers de persones s'haguéssin enrecordat de tu (o de qui ho hagués aprovat) si s'hagués fet.
Més que es recordaran d'en Recoder, l'Hereu, etc. I no cal ni esmentar les gernacions que guardaran na Magdalena a la seva memòria.
Ara, cal reconèixer que la mesura seria una mica bèstia...
Posted: Sunday 02/09/2007 13:16
by trainman
2/9/2007 12:55 h CERRADO DESDE EL 4 DE AGOSTO
Los trenes volverán a circular mañana entre Santa Eulàlia y la plaza de Sants, en la línea 1 del metro de Barcelona
EUROPA PRESS
BARCELONA
Los trenes volverán a circular mañana en la línea 1 del metro de Barcelona entre las estaciones de Santa Eulàlia y plaza de Sants, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) en un comunicado.
Dicho tramo ha permanecido cortado desde el pasado 4 de agosto a causa de las obras que se realizan entre Sants y L'Hospitalet de Llobregat. Estos trabajos incluyen la remodelación de la estación del metro de Mercat Nou y la cobertura de las vías del metro y de la red de ancho ibérico por las que circulan los trenes de Renfe. Las obras coinciden con los trabajos que posibilitarán que en diciembre llegue el tren de alta velocidad a la estación de Sants.
Durante el periodo en que el metro entre Santa Eulàlia y la plaza de Sants no ha funcionado, se ha habilitado un servicio especial de autobús que, con la misma frecuencia que el metro, circuló entre Santa Eulàlia y la plaza de España.
Por otra parte, TMB ha recordado hoy que la estación de Mercat Nou del Metro de Barcelona seguirá cerrada hasta otoño del 2008 y que, mientras tanto, los usuarios tienen que utilizar las paradas más próximas, que son Santa Eulàlia y la plaza de Sants.
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1022&h=
Posted: Sunday 02/09/2007 21:05
by Alacreu
Novetats: Ara mateix, a les 9 en punt, dos 4000 han passat pel tram cobert, el primer, ha arrencat des de "Mercat Nou" via 2 i ha entrat a cotxeres; la qual vol dir que l'agulla múltiple ja funciona per accedir a les cotxeres per via 2.
Al cap de dos minuts el segon 4000 ha passat, aquest ha continuat fins a Sta. Lali.
Sembla que la cosa està a punt per demà
Salutacions
Posted: Monday 03/09/2007 12:24
by Danzig
Ja era hora!
Ho he passat molt malament durant 2 setmanes
es trigava el doble de temps en fer un recorregut desde La Florida fins Hostafrancs fent servir el bus substitutori, els busos quedaven lluny del metro de la Lali i a sobre s'havia de tornar enrera...
Tall a la línia 1 pel pont
Posted: Wednesday 23/04/2008 18:59
by metring
Això he pogut veure avui a les andanes de la línia 1, si no recordo malament, quedarà fora de servei el tram entre Santa Eulàlia , Plaça de Sants (si m'equivoco, rectifiqueu-me), entre els dies 1 i 4 de maig.
Re: Tall a la línia 1 pel pont
Posted: Wednesday 23/04/2008 21:41
by victorcasta
Segurament servirà per a connectar les noves vies de l'estació de Mercat Nou direcció Fondo que ja estan posades a lloc amb les actuals.
Re: Tall a la línia 1 pel pont
Posted: Thursday 24/04/2008 10:09
by Peter
Esperem que el divendres dia 2 molta gent que fagi pont perquè sinó és pot formar un cacao dels que faran història. El tall és entre Plaça de Sants i Santa Eulàlia però els busos llançadora funcionaran entre Espanya i Santa Eulàlia ja que per la configuració dels carrers no es pot fer Pl. Sants - Santa Eulàlia. Aquests busos van per la gran via fins al carrer Badal i d'aquí al Parc de la pinça on s'han de caminar uns 200 m fins a l'estació de Santa Eulàlia.
Si hi ha molt de trànsit tant la gran via com el lateral del carrer badal estan colapsadísims, i a sobre amb la quantitat de gent que fa servir la L-1 pot ser un caos.
Quan van fer el tall aquest estiu, el servei de busos llançadora va ser bo, amb autobusos suficients i "rapid". Segurament, tornarem a veure els busos articulats de pis alt per fer aquest servei.
També, en els cartells que anuncien el tall hi ha l'alternativa de fer servir els FGC des d'Av. Carrilet fins a Espanya (cosa que recomano a qui vagi més enllà d'aquestes estacions).
Espero que amb aquestes obres, deixin bastant enllestit aquest tram perquè la limitació de velocitat acutal entre la boca del tunel de Pl. Sants i Sta. Eulàlia fa perdre molt de temps.
Re: Tall a la línia 1 pel pont
Posted: Thursday 24/04/2008 13:16
by daneel
Otra alternativa es emplear la Renfe, desde Hospitalet - Just Oliveras (L1) hasta las estaciones de Barcelona... la frecuencia no es tan alta, pero cómo alternativa puede servir.