Page 4 of 4

Posted: Monday 16/07/2007 16:21
by awe
orique wrote:Hauria de ser delicte empadronar-se on no s'hi viu...
Si no m'equivoco, desgravar-se de la renda la hipoteca d'una casa on de fet no hi vius sí que és delicte. És frau fiscal. No tens dret a fer-ho.

Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?

Posted: Monday 16/07/2007 16:47
by orique
Perdó... :oops: Però m'emprenya molt que hi hagi gent així... :pistola

:topic

Posted: Monday 16/07/2007 19:35
by entfe001
awe wrote:Per cert, per què coi estem parlant de Lloret i Blanes al fòrum del Ferrocarril Àrea Barcelona?
En principi perquè seria una actuació dins l'àmbit de Rodalies Barcelona, encara que aquesta arribi a les províncies de Girona i Tarragona.

Si bé no m'agrada l'etiqueta Àrea de Barcelona, el criteri de separar el transport intra-ATM de l'extra-ATM em sembla bé.

Posted: Tuesday 17/07/2007 0:08
by awe
Hmmm… Vale, té la seva lògica.

Posted: Tuesday 17/07/2007 12:22
by EUKibo
L'ATM-Girona hauria d'espavilar-se una mica, fa poc crec, va fer la delimitació de les dues zones de l'Àrea de Girona i va consolidar una xarxa de busos prou importants. Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.

És a dir, incloure per exemple Lloret de Mar a la zona 6 de Barcelona i a la zona 2 de Girona, estudiar com funcionarien les validadores, les correspondencies....

El que està clar és que no podem deixar un buit allà al mig, ha d'haver alguna estació (camp de Blanes, Blanes centre, Lloret centre , bosc de Maçanet-Massanes...) que connecti tant amb Barcelona per una banda com Girona per l'altra banda.




Podrien ja començr els estudis de la construcció de les linies de rodalies que proposa la PTP i el DPTOP per una banda l'arribada del ferrocarril als municipis de Blanes i Lloret tot connectant-los amb El Maresme i Barcelona i també fer una línia de Rodalies utilitzant aquesta nova infrastructura i la infrastructura dels regionals Lloret de Mar-Sils-Girona. Això com a mesura persuasiva a la Generalitat i al Ministeri de Foment.


Per altra banda haurien d'agafar iniciativa de si Generalitat i Estat no els hi fan cas crear operadors propis o construir ells mateixos nova infrastructura.

Posted: Tuesday 17/07/2007 12:27
by entfe001
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.

Posted: Tuesday 17/07/2007 15:35
by buertu
entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.

Posted: Tuesday 17/07/2007 15:37
by buertu
entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.

Posted: Tuesday 17/07/2007 23:29
by EUKibo
buertu wrote:
entfe001 wrote:
EUKibo wrote:Ara cal que l'ATMG es posi les piles en planificació de transport ferroviari i fer-se compatible amb l'ATMBarcelona.
Si Renfe no vol, l'ATMG ja pot dir missa. El mateix passa a Barcelona: l'ATM té autoritat respecte tots els operadors adscrits a excepció de Renfe.
Llegint això se m'acaba d'acudir que s'està pactant el traspàs de les rodalies a la Generalitat. No podria ser que es passés a exigir que l'ATM tingués certa autoritat també sobre Renfe? Perque crec que és el més lògic que, sigui quina sigui l'operadora de transport de rodalies, pugui estar gestionada per l'ATM.
D'altra banda, comentar que a Renfe li costa moltíssim entrar en aquests temes i crec que a Girona posaran moltes pegues per a una possible integració.
Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia) que avui dia funcionen gràcies a la inmunitat de l'Estat i que basen el seu funcionament en una explotació "ruin" dels seus serveis; per exemple acomiadar caps d'estació de vital importancia pel funcionament i seguretat de les estacions i en canvi contractar info-renfe que no tenen ABSOLUTAMENT CAP utilitat.

La qüestió és, en el cas de Renfe la cosa encara té esperança perquè tant el poder legislatiu català com europeu estan intentant salvar aquesta empresa de tanta importància. Renfe haurà de respondre a les ordres del govern de la Genaralitat i ADIF estarà obligada a cedir "slots" (terme utilitzat en aeronàutica) de circulació a les companyies que ho solicitin.

D'aquesta manera amb la legislació europea una nova empresa per exemple: Ferrocarrils de Girona podria circular per vies ADIF amb preferència sobre trens de Renfe, ja que Renfe ha demostrat objectivament de manera sobrada que no és capaç de mantenir una explotació competent.

I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.

Posted: Wednesday 18/07/2007 9:30
by genissimon
EUKibo wrote:[...]I amb la legilació catalana senzillament la Generalitat decideix els horaris i recorreguts de Renfe pel que fa a Rodalies i Regionals.
Crec que al final regionals(*) ha caigut del paquet de transferències ferroviàries i ja només es parla de transferir rodalies en sentit estricte.

(*) s'ha especificat els trens regionals que tenen tot el seu recorregut íntegrament en territori català.

Salut !!

Posted: Wednesday 18/07/2007 11:10
by entfe001
Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.

Et falta un cargol...

Posted: Saturday 21/07/2007 12:49
by JaMiRo!
EUKibo wrote:Renfe és la tipica empresa expropiadora falangista estatal (Renfe Correos Telefónica Iberia)...
:boig

Posted: Saturday 21/07/2007 17:24
by awe
entfe001 wrote:Començo a estar bastant fins els collons que des de Barcelona es cregui que no hi res més més amunt de la Tordera.

Els ciutadans de segona de Catalunya no són els qui no parlen català: som els que vivim a més de 60 km de la capital del regne.
:master I això que hi ha dos "Nadals" a la Genialitat. Els successius motins dels usuaris de la línia de Portbou no semblen importar gens ni mica a la Casa Gran.