Segons quina premsa, almenys a Nació Digital si que en parlen.Guigui wrote:I mentrestant, és impossible esbrinar per la premsa els motius de la vaga. De fet, ni tan sols s'ha difós que es faci.
http://www.osona.com/noticia/19529/vaga ... t/dimecres
Segons quina premsa, almenys a Nació Digital si que en parlen.Guigui wrote:I mentrestant, és impossible esbrinar per la premsa els motius de la vaga. De fet, ni tan sols s'ha difós que es faci.
Efectivament els últims trens no circulen.Mako448 wrote:No estic segur,peró la vaga comença aquesta nit,a les 12,i em sembla que els últims trens(d'horari d'avui)no circulen.
Ah, doncs no sabia que el paru responia a altres motius...metring wrote:El sindicat ha rebutjat que l'atur respongui a motius econòmics.
Sembla que els piquets informatius han actuat.Rodalies de Catalunya wrote:R2 Sud
Trajecte Sitges-S.V. Calder demora de 10 minuts per incidència de la vaga,en tren destinació S.V. Calders.
Guigui wrote:Si CGT és minoritari, com és que la vaga té tanta incidència (les xifres que em donen uns i altres no em serveixen, són propaganda al servei de la pròpia causa)? Algú hauria d'aclarir-m'ho, no fos cas que s'hi hagin sumat no afiliats amb l'excusa de poder-se prendre un dia de vacances sense haver de justificar-ho més enllà de la vaga.
El que anava a agafar a les 09.54 per Segur de Calafell va passar 9 minuts més tard.Pere wrote:Sembla que els piquets informatius han actuat.Rodalies de Catalunya wrote:R2 Sud
Trajecte Sitges-S.V. Calder demora de 10 minuts per incidència de la vaga,en tren destinació S.V. Calders.
Ho recordo.A la web de Rodalies Catalunya de moment els horaris del 3/5 surten peró són els mateixos d'un dilluns qualsevol.Mako448 wrote:He vist una nota informativa a l'estació de Martorell anunciant una vaga els propers dies 3,5 i 7 de Maig.
Mako448 wrote:He vist una nota informativa a l'estació de Martorell anunciant una vaga els propers dies 3,5 i 7 de Maig.