Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
subwayworld
N3
N3

Post by subwayworld »

I que passa amb els horaris de el regional Lleida-L'Hospitalet via Manresa? Com afecta als seus horaris?

Visita: http://www.subwayworld.galeon.com
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

S'havien de publicar uns nous fulletons d'horaris provisionals pel tema del tall,se sap sí aquests horaris provisionals s'han fet?És poden anar a recollir a Sants?
xevi
N7
N7

Post by xevi »

Molts dels regionals s´incorporaran a les vies del TGV, el cas de L´H Lleida via Manresa, quedaria igual, a la proposta la R4 queda igual.
metring
Administrador

Post by metring »

Mako448 wrote:S'havien de publicar uns nous fulletons d'horaris provisionals pel tema del tall,se sap sí aquests horaris provisionals s'han fet?És poden anar a recollir a Sants?
Si, estan fets, amb el mateix format de sempre, però indicant que és horari per obres. Jo he recollit a EF de la C1.
xevi
N7
N7

Post by xevi »

Ai coi! crec que m´he confós i he contestat un altre tema, perdoneu companys tinc el cap el nou esquema ferroviari de rodalies i tot ho relaciono.

Jo entenc que els reginals no tenen afectació, només parlen de rodalies, no?
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Avui estava a Sants via 2 esperant un Terrassa, i una noia li preguntà a una "informadora": ¿Para ir a Blanes se sale de aquí, no? I la informadora li contestà: No, debe coger el siguiente tren y bajarse el Arc de Triomf. Allí coger la línea 1 (suposo i espero que sigui la de metro perquè vagi a Clot, si no...) La noia va dir: Pues esto me parece muy mal porque yo esta mañana he preguntado a Renfe si para ir a Blanes podía cogerlo en Sants y me dijeron que sí. :x :x
En fi, més informadors, atenció telefònica, però a l'hora de la veritat, una *****.
metring
Administrador

Post by metring »

Ja sabeu, oblideu-vos de la informació telefònica >:(
JaMiRo!
N10
N10

I avui...

Post by JaMiRo! »

Hola!

Avui havia de fer unes gestions a Barcelona i he "aprofitat" :D per donar-me el plaer de prendre un tren a Badalona per finalitzar a l'Estació de França. Doncs bé, a l'arribar al Clot-Aragó, una noia "informadora" jove ha pujat al tren cridant "A VEEEEEEEEER ESTE TREEEEEEEN VAAAAAA A LAAAA ESTACIÓN DE FRAAAAAAAAANCIAAAAAAAAAA, ¿USTED SEÑORA ADÓNDE VA?, ¿Y USTED SEÑOR?, ¿Y USTED?". :?

Ho poso en majúscules per intentar exemplificar la mala educació de la noia en qüestió. Jo he passat olímpicament d'ella fins que ens hem quedat quatre tios al cotxe; llavors se m'ha acostat i abans de cridar, li he espetegat "Ja sé que vaig a l'Estació de França". :P

:D

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9

Don't touch my balls, old boy

Post by orique »

JaMiRo! wrote:Hola!

Avui havia de fer unes gestions a Barcelona i he "aprofitat" :D per donar-me el plaer de prendre un tren a Badalona per finalitzar a l'Estació de França. Doncs bé, a l'arribar al Clot-Aragó, una noia "informadora" jove ha pujat al tren cridant "A VEEEEEEEEER ESTE TREEEEEEEN VAAAAAA A LAAAA ESTACIÓN DE FRAAAAAAAAANCIAAAAAAAAAA, ¿USTED SEÑORA ADÓNDE VA?, ¿Y USTED SEÑOR?, ¿Y USTED?". :?

Ho poso en majúscules per intentar exemplificar la mala educació de la noia en qüestió. Jo he passat olímpicament d'ella fins que ens hem quedat quatre tios al cotxe; llavors se m'ha acostat i abans de cridar, li he espetegat "Ja sé que vaig a l'Estació de França". :P

Salut!
Podries haver aplicat el mateix mètode que amb els VJ...
JaMiRo!
N10
N10

Don't touch my balls, old boy

Post by JaMiRo! »

orique wrote:Podries haver aplicat el mateix mètode que amb els VJ...
Vols dir fer-me el guiri? :D

"Don't touch my balls, old boy"... :) ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
orique
N9
N9

Post by orique »

Sí, a veure si també es comunicava amb tanta soltura...
xevi
N7
N7

Post by xevi »

Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Fa goig l´estació de França aquest estiu.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Fotos personales te dejo hacer tres, de infraestructura una y de trenes ninguna. Conversa sentida a EDF, dirigida a un turista espanyol.

Jo al costat fent fotos de banderins a sac...amb l'amabilitat absoluta dels dos factors.

xevi wrote:Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Vox
N8
N8

Post by Vox »

xevi wrote:Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Hi tant que fa goig. I sí que estava pleneta de guiris esperant els trens de la R1.

Encara no m'ho crec, jo anant a buscar la R1 a l'EdF :D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Segons acabo de llegir al Diari de Sabadell, aquest cap de setmana i els dies 10 i 11 d'agost els trens de la C4, en tots dos sentits de la marxa, s'aturaran a la via 9 de Sants.

Friso per escoltar "Terrassa, via 9. Terrassa, vía 9"

trainman
N9
N9

Post by trainman »

O mejor también "Regional procedente de L'Hospitalet del Llobregat destino Manresa y Lleida-Pirineus vía 9. Regional procedent de L'Hospitalet del Llobregat destinació Manresa i Lleida-Pirineus via 9" :D :D :D
UT596001 wrote:Segons acabo de llegir al Diari de Sabadell, aquest cap de setmana i els dies 10 i 11 d'agost els trens de la C4, en tots dos sentits de la marxa, s'aturaran a la via 9 de Sants.

U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

UT596001 wrote:Segons acabo de llegir al Diari de Sabadell, aquest cap de setmana i els dies 10 i 11 d'agost els trens de la C4, en tots dos sentits de la marxa, s'aturaran a la via 9 de Sants.

Avui a Sants hi havia cartellets informant-ho.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

A causa d'això de que els trens de la R4 van durant uns dies per via 9,els trens aquest matí amb retards de fins a mitja hora en ambdos sentits,segons és deia als TN.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Mako448 wrote:A causa d'això de que els trens de la R4 van durant uns dies per via 9,els trens aquest matí amb retards de fins a mitja hora en ambdos sentits,segons és deia als TN.
A mi em van tenir 20 minuts parat a l'entrada de Sants, sortint a l'hora de Plaça Catalunya.

Evidentment vaig obtenir la corresponent Devolució Xpress integrada: un viatge de 6 zones tenint una T-Jove de 2 zones.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Roda de premsa ara en directe per Catalunya Informació.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”