Alteracions del servei de Rodalies (Estiu 2007)
- subwayworld
- N3
Avui estava a Sants via 2 esperant un Terrassa, i una noia li preguntà a una "informadora": ¿Para ir a Blanes se sale de aquí, no? I la informadora li contestà: No, debe coger el siguiente tren y bajarse el Arc de Triomf. Allí coger la línea 1 (suposo i espero que sigui la de metro perquè vagi a Clot, si no...) La noia va dir: Pues esto me parece muy mal porque yo esta mañana he preguntado a Renfe si para ir a Blanes podía cogerlo en Sants y me dijeron que sí.
En fi, més informadors, atenció telefònica, però a l'hora de la veritat, una *****.
En fi, més informadors, atenció telefònica, però a l'hora de la veritat, una *****.
I avui...
Hola!
Avui havia de fer unes gestions a Barcelona i he "aprofitat" per donar-me el plaer de prendre un tren a Badalona per finalitzar a l'Estació de França. Doncs bé, a l'arribar al Clot-Aragó, una noia "informadora" jove ha pujat al tren cridant "A VEEEEEEEEER ESTE TREEEEEEEN VAAAAAA A LAAAA ESTACIÓN DE FRAAAAAAAAANCIAAAAAAAAAA, ¿USTED SEÑORA ADÓNDE VA?, ¿Y USTED SEÑOR?, ¿Y USTED?".
Ho poso en majúscules per intentar exemplificar la mala educació de la noia en qüestió. Jo he passat olímpicament d'ella fins que ens hem quedat quatre tios al cotxe; llavors se m'ha acostat i abans de cridar, li he espetegat "Ja sé que vaig a l'Estació de França".
Salut!
Avui havia de fer unes gestions a Barcelona i he "aprofitat" per donar-me el plaer de prendre un tren a Badalona per finalitzar a l'Estació de França. Doncs bé, a l'arribar al Clot-Aragó, una noia "informadora" jove ha pujat al tren cridant "A VEEEEEEEEER ESTE TREEEEEEEN VAAAAAA A LAAAA ESTACIÓN DE FRAAAAAAAAANCIAAAAAAAAAA, ¿USTED SEÑORA ADÓNDE VA?, ¿Y USTED SEÑOR?, ¿Y USTED?".
Ho poso en majúscules per intentar exemplificar la mala educació de la noia en qüestió. Jo he passat olímpicament d'ella fins que ens hem quedat quatre tios al cotxe; llavors se m'ha acostat i abans de cridar, li he espetegat "Ja sé que vaig a l'Estació de França".
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Don't touch my balls, old boy
Podries haver aplicat el mateix mètode que amb els VJ...JaMiRo! wrote:Hola!
Salut!
Don't touch my balls, old boy
Vols dir fer-me el guiri?orique wrote:Podries haver aplicat el mateix mètode que amb els VJ...
"Don't touch my balls, old boy"...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Fa goig l´estació de França aquest estiu.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Fotos personales te dejo hacer tres, de infraestructura una y de trenes ninguna. Conversa sentida a EDF, dirigida a un turista espanyol.
Jo al costat fent fotos de banderins a sac...amb l'amabilitat absoluta dels dos factors.
Jo al costat fent fotos de banderins a sac...amb l'amabilitat absoluta dels dos factors.
xevi wrote:Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Hi tant que fa goig. I sí que estava pleneta de guiris esperant els trens de la R1.xevi wrote:Avui també me l´he trobat aquesta dona... cridant com una bèstia, sembla que els de la Renfe no els hi mola que la gent vagi a l´estació de França, si els guiris els va de conya!!! El cas és que al tornar cap el Maresme per la tarda l´estació de França està plena de guiris esperant els trens de Calella i Maçanet, molts fan fotos, la contemplen... a Sants no en fan masses de fotos.
Encara no m'ho crec, jo anant a buscar la R1 a l'EdF
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
O mejor también "Regional procedente de L'Hospitalet del Llobregat destino Manresa y Lleida-Pirineus vía 9. Regional procedent de L'Hospitalet del Llobregat destinació Manresa i Lleida-Pirineus via 9"
UT596001 wrote:Segons acabo de llegir al Diari de Sabadell, aquest cap de setmana i els dies 10 i 11 d'agost els trens de la C4, en tots dos sentits de la marxa, s'aturaran a la via 9 de Sants.
Friso per escoltar "Terrassa, via 9. Terrassa, vía 9"
A mi em van tenir 20 minuts parat a l'entrada de Sants, sortint a l'hora de Plaça Catalunya.Mako448 wrote:A causa d'això de que els trens de la R4 van durant uns dies per via 9,els trens aquest matí amb retards de fins a mitja hora en ambdos sentits,segons és deia als TN.
Evidentment vaig obtenir la corresponent Devolució Xpress integrada: un viatge de 6 zones tenint una T-Jove de 2 zones.
Roda de premsa ara en directe per Catalunya Informació.