Page 4 of 4
Posted: Saturday 22/09/2007 12:44
by liniadelRipollés
D'acord, ara entenc. En qualsevol cas, no anul.la res. Una parada continua sent parada, altra cosa és el procediment per fer-ne l'ultrapassament.
I molt de compte amb els procediments....fan una por aquests articles que "semblen" (no vull utilitzar una altra paraula) prioritzar la regularitat a la seguretat...
fantito wrote:RGC wrote:119
Consignas C.
1. Se publican para regular:
Los casos que se indican en este reglamento.
Las condiciones de aplicación del RGC en ciertas dependencias, líneas, trayectos o para determinados trenes o vehículos.
La forma de proceder para asegurar la continuidad de la circulación en caso de alteración del funcionamiento de las vías, agujas, señales y otras instalaciones.
2. Las Consignas C se designarán con las Series C (central) o CO (de Gerencia Operativa) cuando su vigencia sea permanente y CTO (Transitoria de Gerencia Operativa) cuando tengan vigencia temporal.
Posted: Saturday 22/09/2007 14:01
by Jefe de C.T.C.
liniadelRipollés wrote:El factor de Sants no està donant sortides als trens. Està presentant l'OT en una situació no prevista inicialment.
Estic convençut que aviat posaran el repetidor i llavors el maquinista ja podrà donar-se l'OT a si mateix.
Jefe de C.T.C. wrote:Doncs si está fent funcions de circulació ha d'estar aplicant reglament en mà.
Una altra cosa es si està per dir-li als maquinistes el tren que li toca agafar o per anotar el número de série de les unitats per a fins estadístics (per dir un parell de bajanades que se'm donen bé).
Ara si oficialment està donant sortides als trens a Sants haurà de saber l'article que està aplicant. Si passes alguna cosa no crec que digui que estava fent funcions de circulació però sense aplicar el reglament, jo al menys no declararia això davant d'un jutge
Per cert això de que en altres coses els de l'Adif no son tan mirats amb el reglament m'ha picat la curiositat...em podríes explicar aquestes "coses" per MP si vols (per no fer encara mes O.T el fil)
Ok. Em referia a que si que està aplicant un reglament concret (en aquest cas l'OT). Volia deixar clar que no pot estar donant sortida als trens sense aplicar cap article del reglament en concret.
Els banderins intermitents molarien molt...estil sable làser d'Star Wars
Posted: Saturday 22/09/2007 18:42
by entfe001
liniadelRipollés wrote:[...] Altra cosa és que l'OT tendeixi a desaparéixer d'acord amb la jubilació del personal i que en determinats materials i estacions les funcions les assumeixi el maquinista. Bàsicament, això succeeix en aquelles estacions on el maquinista té visibilitat suficient del senyal de sortida o de l'indicador i a més pot veure les operacions de baixada i pujada de viatgers. En cas contrari, l'OT l'ha de donar un agent, mitjançant paleta, fanal, verbalment o per notificació.
Situació que es salten a la torera a Fornells de la Selva sentit nord. Fins que algú caigui a la via i prengui mal de debò, cosa que encara no m'explico que no hagi passat donada la distància entre andana i cotxe pel peralt del revolt.
liniadelRipollés wrote:El día en que por no presentar un OT en una estación en curva un tren se lleve por delante una persona atrapada en una puerta (y no me vengais a decir que los trenes no arrancan con las puertas abiertas, que yo mismo he parado uno en l'Aldea por hacerlo) y vayan los de circulación a ver los pedacitos ya hablaremos.
Posted: Saturday 22/09/2007 20:34
by liniadelRipollés
I Altafulla on tots els maquinistes amb agent únic baixen del tren?
entfe001 wrote:liniadelRipollés wrote:[...] Altra cosa és que l'OT tendeixi a desaparéixer d'acord amb la jubilació del personal i que en determinats materials i estacions les funcions les assumeixi el maquinista. Bàsicament, això succeeix en aquelles estacions on el maquinista té visibilitat suficient del senyal de sortida o de l'indicador i a més pot veure les operacions de baixada i pujada de viatgers. En cas contrari, l'OT l'ha de donar un agent, mitjançant paleta, fanal, verbalment o per notificació.
Situació que es salten a la torera a Fornells de la Selva sentit nord. Fins que algú caigui a la via i prengui mal de debò, cosa que encara no m'explico que no hagi passat donada la distància entre andana i cotxe pel peralt del revolt.
liniadelRipollés wrote:El día en que por no presentar un OT en una estación en curva un tren se lleve por delante una persona atrapada en una puerta (y no me vengais a decir que los trenes no arrancan con las puertas abiertas, que yo mismo he parado uno en l'Aldea por hacerlo) y vayan los de circulación a ver los pedacitos ya hablaremos.
Posted: Saturday 22/09/2007 20:35
by liniadelRipollés
I Altafulla on tots els maquinistes amb agent únic baixen del tren?
entfe001 wrote:liniadelRipollés wrote:[...] Altra cosa és que l'OT tendeixi a desaparéixer d'acord amb la jubilació del personal i que en determinats materials i estacions les funcions les assumeixi el maquinista. Bàsicament, això succeeix en aquelles estacions on el maquinista té visibilitat suficient del senyal de sortida o de l'indicador i a més pot veure les operacions de baixada i pujada de viatgers. En cas contrari, l'OT l'ha de donar un agent, mitjançant paleta, fanal, verbalment o per notificació.
Situació que es salten a la torera a Fornells de la Selva sentit nord. Fins que algú caigui a la via i prengui mal de debò, cosa que encara no m'explico que no hagi passat donada la distància entre andana i cotxe pel peralt del revolt.
liniadelRipollés wrote:El día en que por no presentar un OT en una estación en curva un tren se lleve por delante una persona atrapada en una puerta (y no me vengais a decir que los trenes no arrancan con las puertas abiertas, que yo mismo he parado uno en l'Aldea por hacerlo) y vayan los de circulación a ver los pedacitos ya hablaremos.
Posted: Sunday 23/09/2007 15:15
by liniadelRipollés
POdrien ser banderins estil cortineta....amunt i avall amunt i avall
Jefe de C.T.C. wrote:liniadelRipollés wrote:El factor de Sants no està donant sortides als trens. Està presentant l'OT en una situació no prevista inicialment.
Estic convençut que aviat posaran el repetidor i llavors el maquinista ja podrà donar-se l'OT a si mateix.
Jefe de C.T.C. wrote:Doncs si está fent funcions de circulació ha d'estar aplicant reglament en mà.
Una altra cosa es si està per dir-li als maquinistes el tren que li toca agafar o per anotar el número de série de les unitats per a fins estadístics (per dir un parell de bajanades que se'm donen bé).
Ara si oficialment està donant sortides als trens a Sants haurà de saber l'article que està aplicant. Si passes alguna cosa no crec que digui que estava fent funcions de circulació però sense aplicar el reglament, jo al menys no declararia això davant d'un jutge
Per cert això de que en altres coses els de l'Adif no son tan mirats amb el reglament m'ha picat la curiositat...em podríes explicar aquestes "coses" per MP si vols (per no fer encara mes O.T el fil)
Ok. Em referia a que si que està aplicant un reglament concret (en aquest cas l'OT). Volia deixar clar que no pot estar donant sortida als trens sense aplicar cap article del reglament en concret.
Els banderins intermitents molarien molt...estil sable làser d'Star Wars
Posted: Sunday 23/09/2007 15:15
by liniadelRipollés
POdrien ser banderins estil cortineta....amunt i avall amunt i avall
Jefe de C.T.C. wrote:liniadelRipollés wrote:El factor de Sants no està donant sortides als trens. Està presentant l'OT en una situació no prevista inicialment.
Estic convençut que aviat posaran el repetidor i llavors el maquinista ja podrà donar-se l'OT a si mateix.
Jefe de C.T.C. wrote:Doncs si está fent funcions de circulació ha d'estar aplicant reglament en mà.
Una altra cosa es si està per dir-li als maquinistes el tren que li toca agafar o per anotar el número de série de les unitats per a fins estadístics (per dir un parell de bajanades que se'm donen bé).
Ara si oficialment està donant sortides als trens a Sants haurà de saber l'article que està aplicant. Si passes alguna cosa no crec que digui que estava fent funcions de circulació però sense aplicar el reglament, jo al menys no declararia això davant d'un jutge
Per cert això de que en altres coses els de l'Adif no son tan mirats amb el reglament m'ha picat la curiositat...em podríes explicar aquestes "coses" per MP si vols (per no fer encara mes O.T el fil)
Ok. Em referia a que si que està aplicant un reglament concret (en aquest cas l'OT). Volia deixar clar que no pot estar donant sortida als trens sense aplicar cap article del reglament en concret.
Els banderins intermitents molarien molt...estil sable làser d'Star Wars
Posted: Monday 01/10/2007 23:46
by josep_serre
Tema tancat, la via 7 disposa ja d'indicadora de sortida.