Sí, s'ha fet, de moment amb resultats molt pobres.Fran-Ikarus wrote:I això es va fer, finalment?
Museu de la Mobilitat
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: El Govern vol eliminar el Museu de la Mobilitat
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: El Govern vol eliminar el Museu de la Mobilitat
Es podria intentar una carta més breu, i amb més signatures, i parlant també de la possible desaparició dels 1100?
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: El Govern vol eliminar el Museu de la Mobilitat
Jo no parlaria així "en públic" de possibles extincions de sèries, mentre en paral·lel se suposi que podem preguntar als responsables de Patrimoni (via la nostra participació al C.A.)
I, si es vol engegar una recollida de signatures pel Museu de la Mobilitat, ho faria en alguna d'aquestes plataformes especialitzades, i amb un marge (termini per a recollir adhesions) més ample, perquè enviar 50 signatures és "igual" que enviar-ne 10.
I, si es vol engegar una recollida de signatures pel Museu de la Mobilitat, ho faria en alguna d'aquestes plataformes especialitzades, i amb un marge (termini per a recollir adhesions) més ample, perquè enviar 50 signatures és "igual" que enviar-ne 10.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Museu de la Mobilitat: enèssima proposta d'emplaçament
http://www.elperiodico.cat/
---------------------------------------------
Sant Adrià confia a conservar les 3 xemeneies després del referèndum
1. • L'ajuntament estudia tres projectes diferents de museu per a la central, que tancarà l'any 2010
2. • L'alt cost de manteniment de la construcció obliga el municipi a buscar finançament privat
DAVID PLACER
SANT ADRIÀ DE BESÒS
Les tres xemeneies de la central elèctrica de Sant Adrià, que han dibuixat des del 1973 l'skyline metropolità, sembla que estiguin destinades a continuar alçades com a referent geogràfic i identitari del municipi després del 2010, quan la planta d'Endesa deixi de funcionar. Una nova central de cicle combinat amb una tecnologia més avançada, ubicada al costat del Besòs, assumirà la producció de la vella instal.lació. L'ajuntament promourà la creació d'una comissió que organitzarà un referèndum els pròxims mesos per preguntar als veïns si volen enderrocar les tres xemeneies, que s'han erigit en símbol local però que també s'han consolidat com una enorme barrera entre la ciutat i el mar.
Moltes associacions de veïns i entitats del barri on hi ha la construcció són favorables a conservar-les. Una plataforma en defensa de la infraestructura desenvolupa una campanya per al seu manteniment i el consistori ja estudia diverses opcions per al seu futur, confiant que la consulta popular en defensarà la permanència.
EXPROPIAR I REQUALIFICAR
Però la conservació de l'estructura haurà de superar el gran cost de manteniment que implica. L'ajuntament ha ratificat que no té prou recursos per mantenir l'edifici, de manera que recorrerà a un procés d'expropiació i requalificació que asseguri la participació d'agents privats. També estudia la possibilitat de demanar fons europeus.
Les immobiliàries que ja han adquirit sòl a la zona del port de Badalona també han mostrat interès pel futur dels terrenys. "L'única cosa que tenim clara és que no hipotecarem les finances municipals per mantenir la infraestructura", explica Jesús Maria Canga (PSC), alcalde de Sant Adrià. L'oposició ha demanat a l'ajuntament que l'operació no suposi cap despesa pública.
Fins ara, el govern local estudia tres possibles usos per a la zona. A més a més dels habitatges, els equipaments i les zones verdes que s'hi han de construir a la zona del voltant, els plans municipals preveuen que es creï un gran museu a dintre de les instal.lacions.
Un museu del transport, un centre d'interpretació de l'energia o un espai per al memorial democràtic són tres de les opcions més sòlides per al futur del recinte.
L'alcalde creu que l'alternativa del museu del transport és la més viable entre les que ha estudiat el consistori. El projecte comptaria amb la participació de l'empresa Transports Metropolitans de Barcelona, TMB, que aportaria relíquies de trens i tramvies disperses per Catalunya. L'ajuntament ha deixat clar que cap de les opcions és excloent i el projecte final podria incloure diverses propostes.
FÓRMULA LEGAL
El govern local estudia la fórmula legal per dur a terme la consulta sobre el futur de la infraestructura, que s'ha anat endarrerint des de l'any passat. "Farem una enquesta a la població de caràcter vinculant, i no l'anomenarem ni referèndum ni consulta popular perquè no passarà per la Generalitat ni pel Consell de Ministres", explica Canga.
La comissió que organitzarà la consulta estarà formada per l'ajuntament, entitats i membres de la plataforma en defensa de les xemeneies. La comissió haurà de decidir l'edat mínima per poder emetre el vot (s'estudia implicar els més grans de 16 anys) i si podran participar en la consulta els estudiants d'altres municipis que estan matriculats a Sant Adrià.
---------------------------------------------
Sant Adrià confia a conservar les 3 xemeneies després del referèndum
1. • L'ajuntament estudia tres projectes diferents de museu per a la central, que tancarà l'any 2010
2. • L'alt cost de manteniment de la construcció obliga el municipi a buscar finançament privat
DAVID PLACER
SANT ADRIÀ DE BESÒS
Les tres xemeneies de la central elèctrica de Sant Adrià, que han dibuixat des del 1973 l'skyline metropolità, sembla que estiguin destinades a continuar alçades com a referent geogràfic i identitari del municipi després del 2010, quan la planta d'Endesa deixi de funcionar. Una nova central de cicle combinat amb una tecnologia més avançada, ubicada al costat del Besòs, assumirà la producció de la vella instal.lació. L'ajuntament promourà la creació d'una comissió que organitzarà un referèndum els pròxims mesos per preguntar als veïns si volen enderrocar les tres xemeneies, que s'han erigit en símbol local però que també s'han consolidat com una enorme barrera entre la ciutat i el mar.
Moltes associacions de veïns i entitats del barri on hi ha la construcció són favorables a conservar-les. Una plataforma en defensa de la infraestructura desenvolupa una campanya per al seu manteniment i el consistori ja estudia diverses opcions per al seu futur, confiant que la consulta popular en defensarà la permanència.
EXPROPIAR I REQUALIFICAR
Però la conservació de l'estructura haurà de superar el gran cost de manteniment que implica. L'ajuntament ha ratificat que no té prou recursos per mantenir l'edifici, de manera que recorrerà a un procés d'expropiació i requalificació que asseguri la participació d'agents privats. També estudia la possibilitat de demanar fons europeus.
Les immobiliàries que ja han adquirit sòl a la zona del port de Badalona també han mostrat interès pel futur dels terrenys. "L'única cosa que tenim clara és que no hipotecarem les finances municipals per mantenir la infraestructura", explica Jesús Maria Canga (PSC), alcalde de Sant Adrià. L'oposició ha demanat a l'ajuntament que l'operació no suposi cap despesa pública.
Fins ara, el govern local estudia tres possibles usos per a la zona. A més a més dels habitatges, els equipaments i les zones verdes que s'hi han de construir a la zona del voltant, els plans municipals preveuen que es creï un gran museu a dintre de les instal.lacions.
Un museu del transport, un centre d'interpretació de l'energia o un espai per al memorial democràtic són tres de les opcions més sòlides per al futur del recinte.
L'alcalde creu que l'alternativa del museu del transport és la més viable entre les que ha estudiat el consistori. El projecte comptaria amb la participació de l'empresa Transports Metropolitans de Barcelona, TMB, que aportaria relíquies de trens i tramvies disperses per Catalunya. L'ajuntament ha deixat clar que cap de les opcions és excloent i el projecte final podria incloure diverses propostes.
FÓRMULA LEGAL
El govern local estudia la fórmula legal per dur a terme la consulta sobre el futur de la infraestructura, que s'ha anat endarrerint des de l'any passat. "Farem una enquesta a la població de caràcter vinculant, i no l'anomenarem ni referèndum ni consulta popular perquè no passarà per la Generalitat ni pel Consell de Ministres", explica Canga.
La comissió que organitzarà la consulta estarà formada per l'ajuntament, entitats i membres de la plataforma en defensa de les xemeneies. La comissió haurà de decidir l'edat mínima per poder emetre el vot (s'estudia implicar els més grans de 16 anys) i si podran participar en la consulta els estudiants d'altres municipis que estan matriculats a Sant Adrià.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
No és aquest el camí
Amb propostes com aquestes, a base de globus sonda "a veure què passa", em fa molt la impressió de que no acabarem amb un Museu de la Mobilitat, sinó amb tot un reguitzell d'esqueixos de museuets, totalment innconexos entre si i repartits per diferents punts de l'àrea metropolitana.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Museu de la Mobilitat
Acabo d'enviar aquesta carta a La Vanguardia:
Hola,
El 24/4/2006 van publicar al Vivir, un article de Josep M. Huertas on parlava, molt i.lusionat, del futur museu de vehicles històrics de TMB. Mai més se n'ha tornat a parlar i m'agradaria saber si TMB una vegada més incompleix un projecte i es desentén del seu passat històric o el projecte tira endavant, ja que som molts, els que estem il.lusionats en que per fi Barcelona, tingui un museu del transport.
Penso que seria interessant que desde aquest diari es pugui fer un seguiment d'una "noticia" que va donar i que finalment no s'ha portat a terme.
Adjunto link de l'article del La Vanguardia que he trobat en un portal:
http://www.tramvia.org/prensa/2006/060425-lv.pdf
Moltíssimes gràcies.
Salutacions,
------------------------------
I aquesta a TMB, és la mateixa però adaptada, a veure que em diuen:
Bona tarda,
El 24/4/2006 van publicar a La Vanguardia, un article de Josep M. Huertas on parlava, molt i.lusionat, del futur museu de vehicles històrics de TMB. Mai més se n'ha tornat a parlar i m'agradaria saber si TMB finalment es desentén del seu passat històric o el projecte tira endavant, ja que som molts, els que estem il.lusionats en que per fi Barcelona, tingui un museu del transport.
Adjunto link de l'article del La Vanguardia que he trobat en un portal:
http://www.tramvia.org/prensa/2006/060425-lv.pdf
Moltes gràcies, quedo a l'espera de la seva resposta.
Salutacions,
Hola,
El 24/4/2006 van publicar al Vivir, un article de Josep M. Huertas on parlava, molt i.lusionat, del futur museu de vehicles històrics de TMB. Mai més se n'ha tornat a parlar i m'agradaria saber si TMB una vegada més incompleix un projecte i es desentén del seu passat històric o el projecte tira endavant, ja que som molts, els que estem il.lusionats en que per fi Barcelona, tingui un museu del transport.
Penso que seria interessant que desde aquest diari es pugui fer un seguiment d'una "noticia" que va donar i que finalment no s'ha portat a terme.
Adjunto link de l'article del La Vanguardia que he trobat en un portal:
http://www.tramvia.org/prensa/2006/060425-lv.pdf
Moltíssimes gràcies.
Salutacions,
------------------------------
I aquesta a TMB, és la mateixa però adaptada, a veure que em diuen:
Bona tarda,
El 24/4/2006 van publicar a La Vanguardia, un article de Josep M. Huertas on parlava, molt i.lusionat, del futur museu de vehicles històrics de TMB. Mai més se n'ha tornat a parlar i m'agradaria saber si TMB finalment es desentén del seu passat històric o el projecte tira endavant, ja que som molts, els que estem il.lusionats en que per fi Barcelona, tingui un museu del transport.
Adjunto link de l'article del La Vanguardia que he trobat en un portal:
http://www.tramvia.org/prensa/2006/060425-lv.pdf
Moltes gràcies, quedo a l'espera de la seva resposta.
Salutacions,
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Terminis ferroviaris
Recordo una notícia de fa prop de tres anys:
Fins a quants zeros a la dreta es considera "poc"?JOSEP M. HUERTAS CLAVERIA - 25/04/2006
Si las cosas no se tuercen, dentro de pocos meses Barcelona tendrá por fin su Museu del Transport.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Terminis ferroviaris
I el més trist i lamentable de tot: la persona que feia aquesta afirmació, ja no ho podrà veureGuigui wrote:Recordo una notícia de fa prop de tres anys:Fins a quants zeros a la dreta es considera "poc"?JOSEP M. HUERTAS CLAVERIA - 25/04/2006
Si las cosas no se tuercen, dentro de pocos meses Barcelona tendrá por fin su Museu del Transport.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Terminis ferroviaris
Al pas que anem, el més probable és que cap dels que estem en en aquest fòrum, arribem a veure mai aquest museu.metring wrote:I el més trist i lamentable de tot: la persona que feia aquesta afirmació, ja no ho podrà veure
Tot són promeses i més promeses, però al final, res de res. I ja portem així dècades i dècades...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Local provisional pel Museu de la Mobilitat
Nota de l'administració: fil provinent de http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 7&start=20
Vàries coses:
El museu de la movilitat ja té espai provisional per exposar vehicles. I és gran, perquè hi he estat a dins, molt bon espai per exposar vehicles.
Comparteixo la opinió d'en Proastiakos, serà que no hi ha cotxes que no fan soroll...
I serà que els mateixos veïns no fan contaminació acústica, amb la televisió, etc .
Vàries coses:
El museu de la movilitat ja té espai provisional per exposar vehicles. I és gran, perquè hi he estat a dins, molt bon espai per exposar vehicles.
Comparteixo la opinió d'en Proastiakos, serà que no hi ha cotxes que no fan soroll...
I serà que els mateixos veïns no fan contaminació acústica, amb la televisió, etc .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
Que ja hi ha espai provisional pels vehicles restaurats? Alguna primícia?
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
Bueno, tinc entès que es ficarà en una fàbrica de Sant Andreu (no és la Maquinista ), però ara no recordo el nom, vaja, ho vaig llegir per algun lloc i m'ho va corroborar el meu pare...
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
Bé, ja podrien fer servir La Maquinista, prous centres comercials tenim ja Doncs potser sigui la Fabra i Coats.
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
Sí, aquesta és la nau. He entrat i és realment grossa, no està gens malament ficar un museu allà, però està un pèl incomunicat amb la xarxa general, i amb transport públic, però vaja, no té que ser una excusa.
No sé si estaria bé ficar el museu aquest a un racó de la nova estació de Sagrera, allà també estaria bé exposar material.
Sant Andreu, zona d'aficionats al tren .
No sé si estaria bé ficar el museu aquest a un racó de la nova estació de Sagrera, allà també estaria bé exposar material.
Sant Andreu, zona d'aficionats al tren .
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
Home, no gaire incomunicat, el metro deu estar a uns 100 m., i SAC, busos...Potser que movem els missatges sobre la nau provisional del museu, hi esteu d'acord?
- BB9200
- N8
- Posts: 748
- Joined: Wednesday 13/05/2009 14:58
- Location: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contact:
Re: Els veïns exigeixen el tancament del taller de TMB Sagrera
I tant, crec que un cop sabut on provisionalment faran tot lo del museu de la movilitat és interessant debatre-ho.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
- foronda 141
- N8
- Posts: 852
- Joined: Monday 14/08/2006 21:14
- Location: Poblenou
Re: Local provisional pel Museu de la Mobilitat
Tot i que fa dos o tres anys s'hi va fer una exposició que comptaba amb el 3055 de ARCA, un troleibús de la Soci, un 7XXX de TMB aixi com diversas fotografías históricas, a la Fabra i Coats, em sembla que degut a la presió dels veins que volien el espai per altres usos, es va desestimar el projecte.
Com no s'hagi tornat a reobrir recenment no crec que es faci a aquest lloc.
En un altre post vaig proposar fer el museo a las cotxeres de la Sagrera, i em sembla que es el lloc ideal:
Te ja acces directe amb la L1 amb las vías montadas i tot.
Amb el follón de Sagrera Meridiana L4-L9-L10, crec que algun tunel deu passar no gaire lluny de allá. Si es fes un petit ramal d'acces a aquesta instalació, podríam tenir tot el material històric concentrat en un sol lloc:
El de totes las línias siguin de via ampla o via estreta: el 100, el 400, els 300 i 1100 i la resta de material convencional que pugui arribar amb els anys, amb la doble funció de estar exposat com material estatic, o sortir a fer viatges especials al tenir vias d'acces.
L'espai sembla lo suficientment gran per albergar tot de material històric de TMB, , i amb posibilitats de poder entrar i sortir per els seus propis medis els metros quand calgui per lo que sería un museo viu, o sigui salvant las distancias, tal com está l'exposició del cremallera de Nuria a Ribes de Freser.
Naturalment per fer aixo cal TMB estigui disposada a lliberar l'espai, pro aixo es un altre problema.
¿que us sembla?
Ah, i no oblidem que FGC també te material històric a preservar com els Brill 18, el 301, els pericos, la Berga, i que a Castellar de N'hug resten abandonats el funicular de Nuria, l'aeri de Sant Geroni, el funicular de Vallvidrera i potser alguna peça mes que no recordo, que també es te buscar lloc per poder exhibir.
Salutacions.
Com no s'hagi tornat a reobrir recenment no crec que es faci a aquest lloc.
En un altre post vaig proposar fer el museo a las cotxeres de la Sagrera, i em sembla que es el lloc ideal:
Te ja acces directe amb la L1 amb las vías montadas i tot.
Amb el follón de Sagrera Meridiana L4-L9-L10, crec que algun tunel deu passar no gaire lluny de allá. Si es fes un petit ramal d'acces a aquesta instalació, podríam tenir tot el material històric concentrat en un sol lloc:
El de totes las línias siguin de via ampla o via estreta: el 100, el 400, els 300 i 1100 i la resta de material convencional que pugui arribar amb els anys, amb la doble funció de estar exposat com material estatic, o sortir a fer viatges especials al tenir vias d'acces.
L'espai sembla lo suficientment gran per albergar tot de material històric de TMB, , i amb posibilitats de poder entrar i sortir per els seus propis medis els metros quand calgui per lo que sería un museo viu, o sigui salvant las distancias, tal com está l'exposició del cremallera de Nuria a Ribes de Freser.
Naturalment per fer aixo cal TMB estigui disposada a lliberar l'espai, pro aixo es un altre problema.
¿que us sembla?
Ah, i no oblidem que FGC també te material històric a preservar com els Brill 18, el 301, els pericos, la Berga, i que a Castellar de N'hug resten abandonats el funicular de Nuria, l'aeri de Sant Geroni, el funicular de Vallvidrera i potser alguna peça mes que no recordo, que també es te buscar lloc per poder exhibir.
Salutacions.
Last edited by foronda 141 on Wednesday 29/07/2009 0:32, edited 1 time in total.
Re: Local provisional pel Museu de la Mobilitat
el 100 no pot circular per l'actual L1. Perquè circulés el 400 l'haurien de dotar de pantògraf ja que només disposa de patí. El problema principal seria introduïr els trens d'ample UIC (que s'hauria de fer mitjançant camions) ja que el c/Josep Estivill, que és on està l'accés a les cotxeres, no dona el radi de gir perquè un camió-gàndula pogués entrar-hi. A més, l'espai de l'entrada és força justet i en pendent. Pel que fa a busos i material petit no hi hauria problema.
Re: Local provisional pel Museu de la Mobilitat
Per mi hi ha un lloc ideal, és l'Estació del Nord, abans però s'hauria de construir un pavelló al costat per deixar l'espai lliure per un gran museu del transport i que les AAVV de torn no es queixessin, que es queixerien igual.
De totes maneres si l'Estació de França deixa de prestar servei algun dia, seria el lloc ideal per fer un dels millors museus del món sobre mobilitat. Us imagineu l'EdF amb la col.lecció de TMB, de FGC, tot el material del Museu de Vilanova i el museu SEAT (SEAT conserva un centenar de vehicles -1 model de cada- en una nau de la Z. Franca per un futur museu). Em fa molta ràbia veure les possibilitats que tenim per crear grans coses i no es fa res.
Què us sembla tot plegat?
De totes maneres si l'Estació de França deixa de prestar servei algun dia, seria el lloc ideal per fer un dels millors museus del món sobre mobilitat. Us imagineu l'EdF amb la col.lecció de TMB, de FGC, tot el material del Museu de Vilanova i el museu SEAT (SEAT conserva un centenar de vehicles -1 model de cada- en una nau de la Z. Franca per un futur museu). Em fa molta ràbia veure les possibilitats que tenim per crear grans coses i no es fa res.
Què us sembla tot plegat?
Re: Local provisional pel Museu de la Mobilitat
Jo també tinc entés el que comenta Foronda, la pressió veinal va fer inviable d'ubicar el museu a can Fabra. S'han canviat les tornes?
Què és alló??