Voy a ir a... echadme una mano

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Guigui
Administrador

Vacances de Setmana Santa

Post by Guigui »

Doncs jo aniré a fer un tomb en golondrines, però no crec que necessiti informació sobre aquest mitjà de transport.

:titanic
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
entfe001
N10
N10

Re: Gatwick - centre de Londres, amb tren

Post by entfe001 »

Vox wrote:Hola,

La propera Setmana Santa vaig uns dies a Londres i arrivo amb avió a Gatwick. Se que hi ha una línea anomenada Gatwick Express però que es cara de nassos, i en canvi n'hi ha unalte (crec que de la companyia SouthEastern) més barat, encara que triga quelcom més.

Vull anar fins Victoria. Heu agafat algun d'aquests dos trens? Es per anar directe al barat (el car em sembla directament un timo) e identificar-lo ràpid.

Gràcies!
Vox
Rescato aquest missatge perquè entre la unió de fils i les últimes tonteries no se l'hagi perdut la gent.

Malauradament jo no he estat mai a Londres i no puc ajudar-te.
U-Bahn
N7
N7

Re: Voy a ir a... echadme una mano

Post by U-Bahn »

M'agradaria fer properament una visita a Alacant, per provar el TRAM. Més o menys tinc clar com funciona allò (L1 Tren-tram, L3 fent parades, L9 diesel des de Creueta, etc) però m'agradaria saber:
  • Si val la pena fer tot el viatge fins a Dènia
  • Si hi ha estacions especialment boniques o curioses
  • Com funcionen les tarifes
  • El línies generals, com funciona el servei (puntualitat, freqüències, etc.)
Montes gràcies. ;)
davida
N9
N9

Post by davida »

U-Bahn wrote:M'agradaria fer properament una visita a Alacant, per provar el TRAM. Més o menys tinc clar com funciona allò (L1 Tren-tram, L3 fent parades, L9 diesel des de Creueta, etc) però m'agradaria saber:
  • Si val la pena fer tot el viatge fins a Dènia
  • Si hi ha estacions especialment boniques o curioses
  • Com funcionen les tarifes
  • El línies generals, com funciona el servei (puntualitat, freqüències, etc.)
Montes gràcies. ;)
La linia es una mica rara. Esta a mig transformar de carrilet a Tramvia. La part mes propera a Alacant s'explota amb material tranviari i apartir de la Creueta en Diesel, pero per una riuades desde l'octubre pasat la linia esta tallada d'Altea a Calp. Es molt interesant anar en tramvia per la zona de Platja de Sant Joan i comparar amb el Maresme. Veient la zona un pensa que entre al Maresme es podria fer algo similar pero abans fent una nova linia per l'interior.
No se si encara veuras algun 3000 ex-FGC, pero encara hi ha 2300 (o els model renovat 2600) que son les caixes dels 3000 abans de la Reforma.
Pel que jo he vist la puntualitat no es molt bona ja que els trens no paren de circular. Quan arriben al final giren cua quasi sense temps d'espera, i al final del dia es van acumulant restrasos.
genissimon
N10
N10

Post by genissimon »

Pel que fa al Dènia-Alacant, jo et recomano http://www.trenetdelamarina.com/.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

davida wrote:Pel que jo he vist la puntualitat no es molt bona ja que els trens no paren de circular. Quan arriben al final giren cua quasi sense temps d'espera, i al final del dia es van acumulant restrasos.
Això és un problema que afecta a tota la xarxa de FGV, també a València.
Post Reply

Return to “Transport en general / Transporte en general”