Re: Les 440 peten massivament?
Posted: Thursday 18/08/2016 15:55
Francament impressionant esperar un regional a Suècia i trobar-se un tren Loc+Vag... Això sí, impolut. Endolls inclosos però sense Wifi i portes altes al ser cotxes tradicionals, dels 80 (a sobre ho diuen! Sacrilegi!). Els Doble pis amb vmax200 i un confort molt bo. Incloent endolls i WiFi. Clar que la estructura de Reg-MD-LD es totalment diferent per orografia.
Es reformen les 447 però no són trens totalment ajustats a Reg-MD. Ni es dignen a instal-lar endolls, un equipament que de cara al passatger que fa un BCN-Tortosa pot ser molt útil i especialment estant al sXXI. Demanar Wifi ja seria massa amb tot el que hi ha de prioritari. Adaptar motors per augmentar velocitat a 140. Fora de tema: Ahir vaig fer un trajecte en una 447PMR regional (BCn-SVC-Reus que cobreix rodalies) i a la zona de passadís de la porta central queien gotes del sostre a més de haver unes taques marrons als panells.
Les 3 portes per cotxe ja és llegat de rodalies i amb això es perd capacitat, però ja no seria modificable. De fet, m'aventuraria a dir que, donat això, els civies podrien fer bons regionals degudament adaptats (amb seients adequats i si pogues ser vmax140).
Com usuari he notat que les civies i 447 són més "rugoses" en quant a rodatge i suspensió vs les 470. No sé si serà per la unitat i línia de Vilanova pero alguna vegada anant en un civia a velocitat màxima, es nota forçat. Tant pel moviment (sembla que es vagi a 300 "malament") com pel so dels motors!
Les 470 seria manteniment manteniment i deixar postureig, tema PMR ja és aprart i tenir en compte que alguna té una secció pero no elevador.
Recordo anar a bord de la 470-119M quan va ser reformada/repintada ara fa dos anys i una senyora abans de entrar va dir "Caray, este es un tren nuevo!"
Es reformen les 447 però no són trens totalment ajustats a Reg-MD. Ni es dignen a instal-lar endolls, un equipament que de cara al passatger que fa un BCN-Tortosa pot ser molt útil i especialment estant al sXXI. Demanar Wifi ja seria massa amb tot el que hi ha de prioritari. Adaptar motors per augmentar velocitat a 140. Fora de tema: Ahir vaig fer un trajecte en una 447PMR regional (BCn-SVC-Reus que cobreix rodalies) i a la zona de passadís de la porta central queien gotes del sostre a més de haver unes taques marrons als panells.
Les 3 portes per cotxe ja és llegat de rodalies i amb això es perd capacitat, però ja no seria modificable. De fet, m'aventuraria a dir que, donat això, els civies podrien fer bons regionals degudament adaptats (amb seients adequats i si pogues ser vmax140).
Com usuari he notat que les civies i 447 són més "rugoses" en quant a rodatge i suspensió vs les 470. No sé si serà per la unitat i línia de Vilanova pero alguna vegada anant en un civia a velocitat màxima, es nota forçat. Tant pel moviment (sembla que es vagi a 300 "malament") com pel so dels motors!
Les 470 seria manteniment manteniment i deixar postureig, tema PMR ja és aprart i tenir en compte que alguna té una secció pero no elevador.
Recordo anar a bord de la 470-119M quan va ser reformada/repintada ara fa dos anys i una senyora abans de entrar va dir "Caray, este es un tren nuevo!"