No se quin cotxe tindrás pero no totes les cases saben fer els motors amb un turbo adeqüatawe wrote:Hola 252-071,
Ves per on, jo sempre m'he refiat més dels atmosfèrics, igual que tú. No obstant, ja he vist dos turbos funcionant perfectament amb 400.000 kilòmetres (taxis). És per això que m'he decantat per un turisme benzina amb turbo amb canvi seqüencial. Gasta 7,1l/100km anant tranquil per autopista, amb el control de creuer a 130 (a França, que es pot anar a 130 si fa sol), i n'estic molt content. El resultat a la llarga ja el veuré, de moment porto 125.000 km i no he tingut cap més "avaria" (per dir-ne així) que una carbonilla a la regulació del ralentí, però el cas és que he decidit donar una oportunitat al turbo i per ara bé.
Per cert, estic al radere d'una Ebro Siata 45, que està força podridota però crec que encara es pot salvar. I té només 91000 km.
Per exemple alguns fabricants com BMW han sapigut desde sempre fer cotxes amb turbo i també atmósferics(per aixó es una de les marques més fiables de 2007).
VW ja comença a tenir problemes amb els 1.4 TSI,sobretot de potencies altes com és el de 170CV,a mi em sembla massa per a un 1.4.
I encara volen montar un 1.4 de 185CV per al Ibiza 3p...
El 1.6 hdi es de PSA i BMW que el van desarrollar els dos juntament amb el 1.6 de 170-175 CV benzina que porta el 207RC i el 308 i el Mini cooper S que també el van desarrollar els dos grups.UT440_132M wrote:Dir-vos que el nou Mini Cooper D i els Mazda 2 i 3 comparteixen motor amb PSA i Ford, concretament els 1.4 (hdi) en el cas del 2, i el 1.6 (hdi) en el cas del mini i Mazda 3, i 2.0 (hdi) en el Mazda 3 i fins i tot diria que el nou 6 també.
El Mazda 6 també porta el 1.6,es denomina 1.6 CRTD i posa que té 109CV(1 CV menys que els psa)
Salutacions