Page 4 of 4

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Wednesday 24/08/2011 19:42
by davida
Sant Andreu Comtal no pot ser final de linia perque li falten vies... Pero si ho pot ser Montcada Bifurcació aprofitant el ramal del les aigües. I no tindrien que compartir vies amb la R3,R4 o R7 a Montcada.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Wednesday 24/08/2011 19:54
by RogerHernan95
davida wrote:Sant Andreu Comtal no pot ser final de linia perque li falten vies... Pero si ho pot ser Montcada Bifurcació aprofitant el ramal del les aigües. I no tindrien que compartir vies amb la R3,R4 o R7 a Montcada.
Lo dolent d'aquesta idea es que a falta de salt de moltó per la via direcció maçanet hi hauria cisallament per accedir al ramal de les aigües, lo que no és molt recomenable en una linia amb tantes circulacions com la R2

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Wednesday 24/08/2011 23:34
by metring
Podríem crear un fil nou a partir dels darrers missatges, i desviar-lo a ferrocarril a Catalunya. Idees pel títol?

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Wednesday 24/08/2011 23:53
by França451
El fuuturo de los Regionales tras Sagrera TAV?
Vale como título?

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Thursday 25/08/2011 0:25
by Guigui
metring wrote:Podríem crear un fil nou a partir dels darrers missatges, i desviar-lo a ferrocarril a Catalunya. Idees pel títol?
Fet.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Sunday 28/08/2011 15:26
by canalcole
El què cal a l'R2 Sud és afegir dos serveis més després del Rodalies-Regional procedent de Reus (22h a SVC): sortida d'un Rodalies a les 22.33 i un a les 23.03 de Sant Vicenç, amb arribades a l'Estació de França a les 23.46 i 00.16.
Us asseguro què tindria molta demanda, com també afegir un Rodalies amb arribada a les 23.34 a Sant Vicenç, entre el de les 23.04 i les 00.04.

El què també es podria fer, en certes hores punta, és una llançadora Vilanova > Sant Vicenç, sortint de la via 4 de Vilanova, i arribant a la via 11 de Sant Vicenç, i el trajecte contrari.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Sunday 28/08/2011 18:46
by RogerHernan95
França451 wrote:Estaba buscando un mensaje de un compañero, que pidió que al unificarse la R2, los de Sant Vicenç y Vilanova fueran de nuevo a Sant Andreu Comtal. ¿La causa??? Es más útil que la línea desde Gràcia, continúe a Clot y San Andrès, antes que dejar a los usuarios tirados "en el cul del mond" (perdón, digo en EdF). Sin embargo mi propuesta de meter Castefa-Granollers cada cuarto de hora a todas las horas del día, les parece que tener un Sants-Granollers cada 6 minutos es excesivo.
Sin embargo, si metemos todos los EdF a SaC, tendremos incluso entre Sants y SaC una frecuencia mucho mayor... ¿Y eso no es una chorrada (perdón, digo excesivo)????
Buenas, mi propuesta era que al reunificar la línea los SVC-EdF fueran a SAC, los Vilanova-EdF fueran (la mayoría) a Granollers Centre, más alguno a Sant Celoni, y servicios Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet. La nueva SAC solo tendrá dos vías desviadas en cada lado, de modo que para no colapsarla sería terminal exclusivamente para los trenes a SVC, y los actuales Vilanova-EdF irían a Granollers Centre. Las frecuencias de los servicios Vilanova-Granollers sumadas a las de los servicios Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet serían mejores que las de la actual R2 pasante.

Y repito, no pienso esto por joder a EdF, solo pienso que tener la R2 dividida no solo ******* a la gente del tramo Sur por no ir a SAC, es que antes habían muchos mas trenes Vilanova-Granollers y Vilanova-Sant Celoni y ahora no se puede subir de Passeig de Gràcia sin hacer transbordo (salvo pocos trenes al día, 1 o 2 creo) Y desde Castelldefels antes habían trenes regularmente hasta Sant Celoni y Maçanet, ahora hay pocos trenes directos hasta Sant Celoni y 0 hasta Maçanet.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Monday 29/08/2011 20:51
by Mako448
Doncs si l'R2 torna a ser una sola línia,com a mínim que facin el favor de fer els trajectes més curts possibles,o sigui:

St.Vicenç-EDF/Sant Andreu Comtal
Vilanova-Granollers Centre/Sant Celoni(caps de setmana)
Castelldefels-Sant Celoni/Maçanet

Cap tren qué faci el recorregut sencer de St.Vicenç de Calders a Maçanet sencer.A l'R4 ho fan fatal en aquest tema tenint Manresa-St.Vicenç,un recorregut massa llarg i a la mínima incidència en la putna de la línia s'han de perjudicar de manera molt notable els de l'altra punta.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Monday 29/08/2011 21:02
by RogerHernan95
No crec que molta gent agafi un tren de l'R4 desde Martorell cap avall per anar a Manresa podent agafar els FGC a Martorell mateix

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Monday 29/08/2011 21:16
by Mako448
Ho posaré com un exemple.Tren que faci Maçanet-Sant Vicenç(R2),incidència a Gualba,i aquell que vagui de Calafell a Sant Vicenç s'ha de veure perjudicat i/o afectat.Per aixó dic que no als trens de rodalies amb recorreguts passants massa llarg(ni St.Vicenç-Manresa en el cas de l'R4 ni St.Vicenç-Maçanet en el cas de l'R2).

Jo estic content amb la configuració actual de l'R2,digueu el que digueu millor ara que quan era passants que els retards eren més habituals.L'únic problema i ja ho tenia abans són les pèssimes freqüències de pas que té,més R2 Nord que Sud,per qué tenir un tren cada 30 minuts en caps de setmana entre Granollers Centre i Barcelona és directament insultant.

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Monday 29/08/2011 21:49
by RogerHernan95
La configuració actual está bé pels que vagin només a Barcelona però pels que tinguin que anar de Sud a Nord o al revés implica fer transbordament en la majoria dels casos, sobretot si venen de més enllà de Granollers i Castelldefels, amb les poques freqüències que té la R2 central

Re: Creieu convenient un augment de freqüències a la C2?

Posted: Monday 29/08/2011 23:49
by victorcasta
RogerHernan95 wrote:La configuració actual está bé pels que vagin només a Barcelona però pels que tinguin que anar de Sud a Nord o al revés implica fer transbordament en la majoria dels casos, sobretot si venen de més enllà de Granollers i Castelldefels, amb les poques freqüències que té la R2 central
I quin és el % de gent que va de nord a sud o viceversa i no va (o ve) de la zona 1?