Page 4 of 4
Re: Demanen soterrar el ferrocarril del Maresme al Garraf
Posted: Thursday 30/07/2009 18:27
by BB9200
Guigui wrote:El que aniré a dir sona molt lleig però és la trista veritat: la massa de la població és inculta i sense capacitat de crítica, i qualsevol cosa que els tirin al cap els està bé, mentre no els toqui directament el crostó.
Sí, ja tens raó, la massa de la gent del país de la pandereta i del burro català (amb perdó), és així. Mentre tingui la vida assegurada (treball, matrimoni, fill i diners), no els preocupa cap cosa més.
Doncs com s'acabi soterrant aquesta línia fins a Mataró, serà de les línies més llargues de kilòmetres de vies soterrats. Deixant de banda el fet que el tren no és un metro, que encara així tots 2 són ferrocarrils. Això de tants soterraments és per guanyar diners, xanxullos i demés històries, com PlansE, etc.
Re: Demanen soterrar el ferrocarril del Maresme al Garraf
Posted: Friday 31/07/2009 23:45
by uriol108
Un traçat de Via paral·lel a l'actual recorregut de la C-32 serviria a moltes poblacions de l'interior que actualment no disposen de ferrocarril, com ara són : Tiana, Premià de Dalt, (Parc Aquàtic Illa Fantasia) , Vilassar de Dalt, Cabrils, Cabrera de Mar (el nucli urbà és a l'ìnterior) entre molts d'altres
Re: Demanen soterrar el ferrocarril del Maresme al Garraf
Posted: Saturday 01/08/2009 20:24
by 437.001
Sí, però a quin cost? Realment és necessari una bogeria tan gran?
Què es podria fer amb els diners d´aquest suposat soterrament?
Re: Demanen soterrar el ferrocarril del Maresme al Garraf
Posted: Sunday 11/10/2009 18:15
by metring
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... io_PK=1022
4 municipios del Maresme piden soterrar la vía del tren
FEDE CEDÓ
MATARÓ
La capital del Maresme, Mataró, es tras Sant Andreu de Llavaneres, Sant Vicenç de Montalt y Caldes d’Estrac la última ciudad del litoral que ha impulsado un resolución plenaria en la que apuesta por soterrar la línea de ferrocarril de la costa, así como su estación.
Con la única abstención del concejal de la Candidatura d’Unitat Popular, el consistorio mataronés aprobó pedir a las instituciones competentes «una clara actuación a favor del soterramiento», según reza la moción, entre la riera de Argentona, en la entrada sur, y la riera de Sant Simó, al norte. Lo justifican por la necesidad de «garantizar un correcto desarrollo urbanístico del frente marítimo».
Al mismo tiempo, el acuerdo detalla la necesidad de impulsar el Plan Director Urbanístico que concretará la reserva de terrenos para la futura Línea Orbital Ferroviaria (LOF) que unirá las capitales del Vallès Oriental (Granollers) y el Maresme, manteniendo la actual línea 1 de Cercanías.
En la petición, el Ayuntamiento de Mataró apuesta por trasladar las vías y los talleres de la estación del mar a un nuevo emplazamiento «menos perjudicial para la ciudad». Una petición en consonancia con la propuesta de fijar un Plan Director Urbanístico de ordenación del litoral redactado en dos ámbitos: Montgat-Mataró y Sant Andreu de Llavaneres-Tordera.
Mataró también considera vital fijar el plan de movilidad y definir las nuevas centralidades que generarán los municipios del Maresme ante las nuevas perspectivas ferroviarias, con la construcción de nuevas estaciones.
Absurd
Posted: Sunday 11/10/2009 19:38
by Guigui
Al Camp, planten l'estació uns quants quilòmetres fora de la ciutat; a Mataró, demanen que la via es desplaci un quilòmetre endins.
Cada vegada hi ha menys coses que m'impedeixen de pensar que l'important és fer treballar les grues d'un amic.
Re: Demanen soterrar el ferrocarril del Maresme al Garraf
Posted: Tuesday 13/10/2009 13:36
by Oriol
A St. Vicenç de Montalt el tren hi passa... i no hi para! Para a Caldetes i hi ha un autobus (o succedani d'autobus) que comuniuca ambdues viles... Però personalment penso que alguna cosa es podria fer amb aquest poble del Maresme.