canalcole wrote:Nous horaris d'MD dels serveis fets per 599:
quina gracia dema es el meu aniversari i posen la nova serie 599
canalcole wrote:Nous horaris d'MD dels serveis fets per 599:
Però no fas pas 599 anys, oi?trensmat wrote:quina gracia dema es el meu aniversari i posen la nova serie 599
I, de mitjana, uns 6 minuts més a Delicias, deixant-ho en 54 minuts. Tan vergonyós és dir-ho, quan a mi no m'importaria gens estalviar-me 3 euros a canvi de trigar un quart escàs més?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
Vol dir això que quan es serveixin amb unitats 599 ja no passaran per Delicias?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
I tant que estan passant per Delicias (ja s'estan servint amb 599), tan sols que aquests, a diferència dels AVANT, també paren al baixador de El Portillo.Jordi Freixas wrote:Vol dir això que quan es serveixin amb unitats 599 ja no passaran per Delicias?El tiempo de viaje será prácticamente similar al actual ya que actualmente tarda 42 minutos entra Huesca y la estación de Delicias y el futuro 599 tardará 48 minutos entre Huesca y El Portillo.
Aquí por lo menos se usó los primeros meses de poner en servicio los TRD, pero hace años ya que ni se usaba.Jordi Freixas wrote:La desgracia que els hi han fet als TRD també té tela!!! Amb tanta reformeta i collonada perden la interconexió en cas d'anar acoplades dues unitats.
Què dieu? Que aquest estiu ha estat un desastre al cantó nord del baixador de Passeig de Gràcia?Desastre estacional al nord d'aragó del ferrocarril
Sí, però cada cop que algú reflota aquest fil em segueixen sagnant els ulls com el primer dia.Guigui wrote:Això ja ho vam debatre al seu moment...
Això no és un desastre "estacional", és un desastre "permanent". Qualsevol persona amb dos dits de front, mirant el mapa de Huesca, arribaria a la conclusió que el millor hauria estat clausurar l'estació actual i construir-ne una de passant en el traçat que s'ha desafectat. Així, els trens que van a Jaca i Canfranc podrien estalviar-se la inversió de marxa.Ayerbe-Zuera wrote:Por lo que hace a la cuestión del túnel de Canfranc, aunque la línea se ha renovado (con material de segunda mano) de Jaca a Caldearenas. Entre Plasencia y Huesca la vía es nueva, ya que se ha eliminado el paso por la periferia de Huesca (seis trenes al día era una insorportable división de la ciudad en dos, según el alcalde), se ha hecho una variante para trenes que no pasen por la estación de Huesca (actualmente, un mercancías que creo recordar que es cerealero), de tal modo que ahora hay un triángulo. Se ha hecho un PAET con andenes en la plataforma logística de Huesca, pero sin actividad por ahora.
La antigua estación de Huesca, que era de estilo Art-Deco provinciano, pero con encanto, fue naturalmente arrasada para dar lugar a un apart-hotel que igual podría estar en Huesca como en Michigan.