Totalment d´acord. No té cap sentit que una possible xarxa de rodalia de Tarragona inclogui a Tortosa. Amb uns regionals competitius hi ha més que de sobra. No tenim diners per llençar en trens buits i evidentment no hi ha viatgers per justificar determinades coses. Uns llocs han de tenir rodalies i altres no (i no passa res per no tenir rodalies), depèn de les necessitats i de les possibilitats.oriolp13 wrote:No em refereixo a una línia de punta a punta, sinó des de Barcelona fins al final de línia respectivament (p.ex. fins a Vic són 70 km, Manresa 63km, etc,)trensmat wrote:Les línies R3 L'Hospitalet - Puigcerdà - La Tour de Carol i R4 St Viçents de Calders - Vilafranca - Barcelona - Terrassa - Manresa tenen mes de 100km de trajecte.
Segon no els costaria res fer la xarxa de rodalies de Tarragona fins Tortosa aixi no deixaríem abandonats als usuaris de les terres del Ebre també dic lo mateix amb el tema de Portbou i pensa una cosa Oriol que la xarxa de Rodalies de Barcelona cobreix quasi tot el territori de la provincià de Barcelona.
Aquí no es tracta de tenir a tothom content i per fer això rodalies per a tothom, sinó que optimitzar els recursos i la població. A Tortosa, amb una línia de Regionals en tenen de sobres, això sí, amb un tren cada hora posaria jo, que crec que és suficient. (Podrien començar a Vinaròs i així cobreixen Ulldecona, i fer una llançadora Tortosa - l'Aldea coordinada amb aquests trens).
El que no pot ser és que per tenir content a tothom s'hagi de fer una gran despesa (i que probablement sigués bastant més deficitària que altres línies, ja que més d'un tren portaria aire).
Un detall, que arribin els trens a Vinaròs genera un munt de problemes al no estar a Catalunya. Per exemple, hi ha un problema ara amb certs descomptes que Renfe manté i la Generalitat ha tret i crec que si compres el bitllet a Vinaròs és molt més barat que si el compres a Ulldecona... igual algú ens ho explicarà millor...