Page 4 of 7
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 27/01/2009 22:19
by Mako448
Pel que he vist avui,i he posat al fil d'avistaments curiosos,les 440R seguiràn a la C2,i segurament la sud segur.
Segurament sigui.
C-2 447 i algúna 440R
C-2 Nord Civia i 447
C-2 Sud 450/451/440R/Potser s'escapi alguna 447,peró predominaràn sobretot les 450/451,i alguna 440R segur que fa acte de presència.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Wednesday 28/01/2009 9:16
by Trenscat
Doncs jo crec que més aviat les 450/451 seran per a la R2 sud bàsicament. A la R2 nord 447 i Civia i a la R2 passant 450, 451 i 447. I tant a la R2 sud com a la R2 passant 440R. Pero ja ho veurem la setmana que ve
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 31/01/2009 12:48
by visir_5713
victorcasta wrote:Mako448 wrote:Atenció amb aixó;
Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
L'error està en dir que circularan per Plaça Catalunya quan ho faran per Passeig de Gràcia. La desviació per Plaça Catalunya acaba el 30 de gener.
A partir de hoy, dicho tren iniciará su recorrido en Plaça Catalunya y no en Estación de Francia, tal y como marcan los horarios.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 31/01/2009 20:10
by Enric
Per lo que hi vist avui a St. Vicenç, casi tots els serveis fins allá els han fet amb 450/451, algún 447 i 440R en menor mesura.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 31/01/2009 20:18
by Enric
Per cert, avui a El Periódico surt una noticia referent al tema dels usuaris de la part nord de MD.
Es veu que els usuaris habituals de Portbou,Girona etc, han decidit a partir del dilluns negarse a ensenyar el bitllet al revisor en senyal de protesta per l'empitjorament del servei i l'augment del temps del trajecte.
A més els afectats afirmen que las máquinas de venda autòmatica de Girona no funcionan malgrat las reiteradas queixes i que las tarifas han aumentat de manera abusiva.
Si u fan ja ens anirem enteran de las protestas, pero clar amb obras tan grans com aquestas ja se sap, a tots una mica de paciencia perque per molt que protestin, tenen tot el dret, la situació será d'aquesta manera durant 2 anys.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 31/01/2009 21:43
by canalcole
http://www.3cat24.cat/noticia/356008/ca ... es-de-lAVE
Canvis de recorregut en les línies de Rodalies C-2 i C-10 per les obres de l'AVE
Rodalies vaira les seves línies. Durant dos anys, les obres de l'AVE al voltant de l'estació de Sant Andreu Comtal de Barcelona obligaran a canviar el recorregut i el temps de viatge a la línia C-2 de Rodalies. Aquesta línia deixa de cobrir el trajecte entre Maçanet Massanes i Sant Vicenç de Calders per passar a subdividir-se en tres trams, un dels quals substituirà l'actual línia C-10 a l'aeroport. Les obres també obligaran a fer diversos canvis a la línia C-1, així com als trens de mitjana distància del corredor Barcelona-Girona-Portbou.
Els 130.000 usuaris diaris de la línia C-2, que enllaça Maçanet-Massanes amb Sant Vicenç de Calders, seran els més perjudicats per les actuacions. La línia deixa de cobrir el recorregut actual i passa a subdividir-se en tres:
- La línia C-2 nord, que farà el trajecte entre Sant Celoni/Granollers i l'aeroport, i substituirà l'actual línia C-10.
- La línia C-2 sud, que anirà des de Sant Vicenç de Calders/Vilanova fins a l'estació de França.
- La línia anomenada "passant", que connectarà Castelldefels amb Granollers.
El nou esquema comporta la desaparició de la línia C-10, que enllaçava l'estació de França amb l'aeroport, recorregut que es fa a través de la línia C-2 nord amb dos trens per hora i sentit.
Us deixo amb un video del TN Migdia de TV3, que han conectat en directe a Sant Andreu Comtal:
http://www.3cat24.cat/video/1003069/cat ... es-de-lAVE
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Saturday 31/01/2009 21:47
by canalcole
visir_5713 wrote:victorcasta wrote:Mako448 wrote:Atenció amb aixó;
Mireu els horaris de la C2,fixeu-vos a l'últim tren EDF-VIlanova del dia,diu que circula via Pl.Catalunya?????????????La meva pregunta es COM????O pensen Inverter la marxa a Sagrera o que?Qué algú m'ho expliqui si sap alguna cosa,per qué jo no entenc res.Suposo que serà una equivocació.
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... .01.09.pdf
L'error està en dir que circularan per Plaça Catalunya quan ho faran per Passeig de Gràcia. La desviació per Plaça Catalunya acaba el 30 de gener.
A partir de hoy, dicho tren iniciará su recorrido en Plaça Catalunya y no en Estación de Francia, tal y como marcan los horarios.
No inician el recorrido en EDF, passan por PL.CAT,en vez de Pg. de Gràcia.
Aqui ho diu la Renfe:
Desviament de tres trens de Rodalies per Plaça de Catalunya
L’execució, per part d’Adif, de treballs d’instal.lació de catenària rígida als túnels de Barcelona, fa necessari mantenir l’ampliació de la banda de manteniment en el túnel de Passeig de Gràcia a partir de les 23.20 hores. D’aquesta manera, tres trens de Rodalies circularan desviats per Plaça de Catalunya – Arc de Triomf. Aquests serveis recuperaran el seu recorregut habitual a Clot Aragó o Barcelona Sants, segons la seva destinació:
- Aeroport 23.08 – Sant Celoni 00.32
- Aeroport 23.38 – Granollers Centre 00.40
- Plaça de Catalunya 00.08 – Vilanova i la Geltrú 00.57
http://web02.renfe.es/u13/MTR/UltimaHor ... 4B00518F31
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 8:33
by daneel
Enric wrote:Per cert, avui a El Periódico surt una noticia referent al tema dels usuaris de la part nord de MD.
Es veu que els usuaris habituals de Portbou,Girona etc, han decidit a partir del dilluns negarse a ensenyar el bitllet al revisor en senyal de protesta per l'empitjorament del servei i l'augment del temps del trajecte.
A més els afectats afirmen que las máquinas de venda autòmatica de Girona no funcionan malgrat las reiteradas queixes i que las tarifas han aumentat de manera abusiva.
Si u fan ja ens anirem enteran de las protestas, pero clar amb obras tan grans com aquestas ja se sap, a tots una mica de paciencia perque per molt que protestin, tenen tot el dret, la situació será d'aquesta manera durant 2 anys.
Esta mañana he llegado a Sant Celoni en un cercanias, y en la via dirección Barcelona estaba parado un Catalunya Express. Por lo que he podido averiguar, los pasajeros se han negado a enseñar el billete y el tren ha quedado parado en dicha estación. Por lo que he visto en los horarios debia llevar media hora de retraso.
Muchos pasajeros muy enfadados se estaban subiendo en el cercanias para Barcelona, ya que según el informador (que se estaba comiendo todo el marrón) no se sabía cuando saldria el Catalunya, incluso han acudido dos patrullas de los Mossos que estaban dialogando con varias personas en el andén.
Cuando me marchaba para trabajar he visto como el Catalunya ha hecho dos intentos de arrancar, quedándose parado a los pocos metros. No he visto que pasaba, ya que yo estaba fuera de la estación.
Empezamos bien...
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 13:17
by metring
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 18:23
by canalcole
Tal com he dit al fil d'incidències de Renfe, ara, per TV3, la línia C2 Sud va de SVC a St.Celoni, i va en realitat de SVC a EDF.
Ja us pasare el link del TN Migdia d'avui on ho han dit, perquè encara no l'han penjat.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 19:50
by Enric
daneel wrote:Enric wrote:Per cert, avui a El Periódico surt una noticia referent al tema dels usuaris de la part nord de MD.
Es veu que els usuaris habituals de Portbou,Girona etc, han decidit a partir del dilluns negarse a ensenyar el bitllet al revisor en senyal de protesta per l'empitjorament del servei i l'augment del temps del trajecte.
A més els afectats afirmen que las máquinas de venda autòmatica de Girona no funcionan malgrat las reiteradas queixes i que las tarifas han aumentat de manera abusiva.
Si u fan ja ens anirem enteran de las protestas, pero clar amb obras tan grans com aquestas ja se sap, a tots una mica de paciencia perque per molt que protestin, tenen tot el dret, la situació será d'aquesta manera durant 2 anys.
Esta mañana he llegado a Sant Celoni en un cercanias, y en la via dirección Barcelona estaba parado un Catalunya Express. Por lo que he podido averiguar, los pasajeros se han negado a enseñar el billete y el tren ha quedado parado en dicha estación. Por lo que he visto en los horarios debia llevar media hora de retraso.
Muchos pasajeros muy enfadados se estaban subiendo en el cercanias para Barcelona, ya que según el informador (que se estaba comiendo todo el marrón) no se sabía cuando saldria el Catalunya, incluso han acudido dos patrullas de los Mossos que estaban dialogando con varias personas en el andén.
Cuando me marchaba para trabajar he visto como el Catalunya ha hecho dos intentos de arrancar, quedándose parado a los pocos metros. No he visto que pasaba, ya que yo estaba fuera de la estación.
Empezamos bien...
Si al final veig que han anat a la directa tal com deian, ara si el tema del servei es compliques molt, Renfe podria fer cóm el tall de la C-2 sud, busus i bitllets gratuits...
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 20:33
by canalcole
El que us diea, la línia C2 Sud ara, després de les modificacions, encara fa serveis SVC-St.Celoni-Maçanet, segons TV3:
http://www.3cat24.cat/video/1007519/alt ... na-2022009
(ho diu quan conecten a l'estació de Sants)
Equivocacions habituals
Posted: Monday 02/02/2009 21:07
by Guigui
canalcole wrote:El que us diea, la línia C2 Sud ara, després de les modificacions, encara fa serveis SVC-St.Celoni-Maçanet, segons TV3:
I encara hi ha qui diu que la R1 arriba a l'aeroport. La ignorància (i no només en temes transportils) està molt estesa, fins i tot entre les professions que haurien de fer més honor a la veritat.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 21:12
by victorcasta
He escoltat la connexió 3 vegades i no ho sento enlloc...
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 21:22
by canalcole
victorcasta wrote:
He escoltat la connexió 3 vegades i no ho sento enlloc...
Ho diu just en el minut 02.27.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 21:32
by victorcasta
Només diu quelcom que tots sabíem: que la C2 va de Sant Vicenç a Sant Celoni o Maçanet. Per molt que l'hagin partit en C2 Nord i C2 Sud, segueix sent la C2 que va de Sant Vicenç a Maçanet. Pel que fa als retards, es normal que es puguin ressentir els de la C2 Nord, ja que comparteixen el túnel d'Aragó.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Monday 02/02/2009 22:10
by Mako448
Cal dir que a hora punta del matí,hi han serveis Vilanova-Granollers,Vilanova-Sant Celoni i Vilanova-Maçanet,així com algún Castelldefels-Sant Celoni i inversa al matí i tarda
Aquesta tarda he anat a fer una petita volta a la C-2(les tres) per fer una petita inspecció de com ha quedat la nova modificació,i recollir uns horaris.El cas es que com que entren mès trens o sorten de EDF,alguns s'han d'esperar abans de la birfucació a deixar passar,cosa que provoca retards lleugers.A mès a mès hi vaien moltissimes 440R,com a múinim avui.
Pel que he vist:
C2 Sud: 440R,447,451 i suposo que 450(encara que no no n'hagui vist,peró segurament hauràn circulat)
C2 passant: 440R(dues unitats en doble),doble de 447(nomès una)451 en simple i una 450!!!!!!!!!!
C2 nord:nomès civies en 465+463.
A sobre de 447 hi havien poquissimes,vaja quasi tot 450/451 o 440R,excepte la C2 nord que tots els STC-VIL que he vist(potser algún no l'he vist)eren civies,i de 440R un bon nombre.Dues dobles de 440R estaven fent els Granollers-Castelldefels(17.49 i 18.19 per Sants),a mès de dos EDF-Vilanova(17.45 per Sants,i l'altre el de las 19.15),i un Vilanova-EDF que arribava a Sants al voltant de les 17:55.I el regional a Reus de les 19.06 de Sants(normal),que suposo que abans haurà està fent altres serveis per la C2.Vaja que la C2 estava, plagada de civies per una banda i de 440R per l'altra.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 03/02/2009 0:03
by Busman
El primer del matí sí que segueix essent SVC - Maçanet, apareix als horaris. Si no m'equivoco és el servei Civis, que no han modificat.
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 03/02/2009 8:48
by Trenscat
Ahir a la tarda també vaig estar per la R2, en el meu cas vaig anar a Estació de França i després a Passeig de Gràcia i fins a Montcada i Reixac i tal com heu dit a la R2 sud hi circula de tot excepte Civies (440, 447, 450 i 451), a la R2 passant 440, 447 i 451 (i pel què dieu també 450) i a la R2 nord 447 i Civies en composició 465+463 però no sé si n'hi ha alguna altra.
A l'Estació de França utilitzen les vies 4 i 8 i els trens van rotant, és a dir, un tren que ve de Vilanova després fa un St.Vicenç i a la inversa. De fet, vaig veure una 447 en simple que sortia fent un Sant Vicenç!! Per cert que fins a quarts de 5 a l'Estació de França hi havia un Civia, mig grafitejat
, que va sortir sense servei cap al sud. No sé on devia anar però va passar per Passeig de Gràcia també sense servei; no crec pas que l'anessin a netejar oi?
Re: Reestructuració total de la C2 per obres del TAV
Posted: Tuesday 03/02/2009 15:01
by canalcole
Busman wrote:
El primer del matí sí que segueix essent SVC - Maçanet, apareix als horaris. Si no m'equivoco és el servei Civis, que no han modificat.
Doncs no ho sabia.
Canviant de tema, el que m'he fixat es que el Regional que va a Lleida (Segur de C. 08.00) ara passa a les 07.55, i arriba a Lleida a les 09.55, en comtes de les 10.05.