Re: Seguiment unitats sèrie 449 a Catalunya
Posted: Wednesday 22/07/2009 14:30
Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
Fòrum del transport català
https://transport.cat.marguas.com/
I TP Ferro s'ha assegurat que no sigui així. Cosa de polítics que, en lloc de servir la cosa pública, se'n serveixen amb tota la barra del món.Jordi Freixas wrote:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
ijg6910 wrote:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni
Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos
Ja es va comentar més endarrera que s'havia vist aqui.metring wrote:Homeeeee, per sort ha estat vist en proves!!!! A veure si al setembre, el veiem funcionant.
canalcole wrote:Del "Ferrocat":
ijg6910 wrote:Hora 21:55 entre el ramal de Montcada Bifurcació i Sant Andreu, avistada la 449 fent proves mentres jo passava per davant amb el Civia destinació Maçanet Massanes per Sant Celoni
Per cert, els indicadors posaven `` En proves´´ amb català de color taronja ben lluminosos
Venia de la línia de Vilafranca, o la línia de Vilanova?Xesco 593 wrote:jo el dijous per alla ales 8 i mitja del mati la vaic vere a sant viçens de calders pasan a tota ai carai! direcció tarragona
Doncs m'hi apropare el dijous d'aquesta setmana, a veure si la pillo...Xesco 593 wrote:diria que venie de vilanova , ja que va pasar flexadisima , devie anar amb la directa pel corredor mediterranio
El que cal és cadència horària al Cervera - Perpinyà per part de la SNCF coordinada amb la de RENFE.Jordi Freixas wrote:Regionals Girona -Portbou - Perpinyà és el que s'han de posar.
I se sap quina cadència hi haurà a les línies que arriben fins a la frontera catalana? És a dir, línia Perpinyà-Portbou i línia Toulouse-La Tor de Querol. No sé perquè em dóna la sensació que la línia de Portbou quedarà molt en segon terme amb l'entrada en servei de la LAV de Figueres a Perpinyà...BB9200 wrote:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Al que em referia és a la coordinació entre la cadència dels trens entre ambdós costats dels Pirineus, ja sé que els TER seran cadenciats. No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.BB9200 wrote:És que a partir del 2012 TOTES les línies de la RFF i serveis de passatgers de la SNCF (inclòs el Tren Groc) estaran cadenciats, inclosa la línia que cites.
Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.BB9200 wrote:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.Corail Intercités wrote:No t'estranyi veure com els trens francesos arriben a Portbou sistemàticament deu o quinze minuts més tard de la sortida d'un tren espanyol i viceversa.
Normal, és la competència.Guigui wrote:A Lleida ja hi tenen el cul pelat, amb els "enllaços" entre l'AV i el tren de la Pobla.
La sèrie que parles ja existeix, es tracta de la sèrie 121 que presta els serveis Avant Madrid-Segovia i les llançaderes Cádiz-Jaén-Sevilla. Pel que fa sobre els intercanviadors, el de Roda de Barà segueix muntat, però fora de servei.Corail Intercités wrote:Diria que hi ha prevista una sèrie d'AV per a serveis regionals amb canvi d'ample, el problema és que a Catalunya no queda cap intercanviador en servei, els de Lleida i Roda de Barà estan desmantellats.BB9200 wrote:Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.
Crec que els trens Bi-Bi no poden circular per les línies d'alta velocitat, nomes per les línies convencionals, això si, tant en tracció dièsel com elèctrica en els dos tipus de corrent que hi ha a França (1500 v CC i 25000 v CA)BB9200 wrote: Hi ha trens, com els Bi-Bi, que poden circular per la línia d'alta velocitat en servei comercial, en canvi no sé si algun tren de la renfe ho pot fer-ho amb la mateixa facilitat i prestacions, els 449 tardaran a millorar això.